“Art Flow – Put do sebe”: Kad se umjetnost i mirisi spoje u ritual koji vraća balans
U ambijentu koji je mirisao na smirenost, kreativnost i čisto zadovoljstvo za sva osjetila, održana je radionica “Art Flow – Put do sebe”, novo lice holističkog doživljaja koje je osvojilo sve prisutne. Spoj suvremene umjetnosti i aromaterapije pokazao se kao idealna formula za bijeg od svakodnevice, a iza ovog jedinstvenog koncepta stoje mlada umjetnica Dorin Zelenika i luksuzni prirodni brend Alqvimia.
Već pri ulasku u prostor, sudionike je dočekala atmosfera koja kao da usporava vrijeme – prigušena svjetla, topli zemljani tonovi i mirisi čistih eteričnih ulja stvarali su meditativnu scenografiju za kreativno putovanje prema unutra. Radionica je bila zamišljena kao nježan, ali moćan proces introspekcije: mjesto gdje se boje pretaču u emocije, a mirisi postaju vodiči prema vlastitom “flowu”.
“Radionica je bila prostor u kojem se osjećaji i misli pretvaraju u kreativnost. Temeljna ideja ovog projekta jest stvoriti iskustvo koje nadilazi klasičnu radionicu – to je put prema svjesnosti, ljepoti i inspiraciji”, opisuje Dorin Zelenika, čiji intuitivni pristup umjetnosti omogućava polaznicima da stvaraju bez očekivanja, pritiska ili pravila. Upravo zbog toga iskustvo djeluje gotovo terapijski – um se smiruje, a kreativna energija prirodno se oslobađa.
Alqvimia, sinonim za holističku ljepotu i luksuznu prirodnu njegu, dodatno je obogatila cijeli doživljaj. Njihova ritualna eterična ulja i eliksiri stvorili su senzornu dimenziju koja je polaznike vodila u stanje duboke opuštenosti i prisutnosti. Sve zajedno rezultiralo je atmosferom koja je istodobno profinjena, relaksirajuća i nevjerojatno inspirativna — baš onakvom kakvu želimo u trenucima posvećenima sebi.
Radionica je privukla ljubitelje umjetnosti, wellness entuzijaste i predstavnike medija, stvarajući zajednicu ljudi koji jednako cijene estetiku, mindfulness i kreativni proces. No možda najljepši dio cijele priče jest to da je Art Flow tek početak: koncept će se provoditi svaki mjesec, svaki put s novom temom, novom kreativnom energijom i novim putem prema sebi.
Sljedeća radionica održava se u petak, 12. prosinca, a svoje mjesto možete rezervirati putem web stranice Alqvimije. Ako ste željni trenutka za sebe, bijega od ritma grada ili jednostavno kreativne oaze — ovo je iskustvo koje ne želite propustiti.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.