Cedevita pokrenula kampanju “21 dan optimizma’’: Ovih blagdana postani čuvar optimizma uz svakodnevna dobra djela
Kampanju “21 dan optimizma” podržali su psihologice Maja Vučić i Gabrijela Ištuk, pisac Bruno Šimleša, bloger Domagoj Jakopović Ribafish i influencerica Matea Frajsberger.
Cedevita je pokrenula kampanju pod nazivom “21 dan optimizma” u kojoj građane potiče da kroz sitniCE, svakodnevna mala dobra djela, učine nešto lijepo za svoje bližnje, ali i same sebe. Istraživanje* koje je Cedevita provela u suradnji s agencijom Ipsos potvrdilo je da 77 % ljudi u Hrvatskoj smatra da je optimizam važan i da im pomaže očuvati mentalno zdravlje. Stručnjaci se slažu da upravo mala djela dobrote utječu na naše samopouzdanje, osjećaj postignuća i bolju motivaciju.
“Danas, više nego ikad, mladi ljudi uviđaju potrebu za brigom o mentalnom zdravlju. Zbog raznih pritisaka iz okoline i nerealnih očekivanja od samih sebe i svoje okoline skloni su razvoju anksioznosti i depresije koje im značajno mogu narušiti kvalitetu života. Zato je važno naučiti voljeti i prihvatiti sebe, postaviti si realna očekivanja i zahtjeve te povećati razinu otpornosti kako bi se znali na učinkovit i zdrav način nositi sa svim izazovima i na kraju biti optimistični i zadovoljni ljudi”, rekla je Maja Vučić, profesorica psihologije specijalizirana za područje kognitivno-bihevioralne terapije.
Građani će svakoga dana na edukativnoj platformi Budi DOBRO. Budi CE. otkrivati dnevne izazove koje mogu ispunjavati i tako sudjelovati u nagradnom natječaju. Platforma je pokrenuta prije više od tri godine i na jednom mjestu donosi savjete relevantnih stručnjaka kako brinuti o svom mentalnom zdravlju.
“Kad smo pokretali stranicu proveli smo istraživanje koje je pokazalo da je upravo optimizam pravi čuvar našeg mentalnog zdravlja i to nas je motiviralo da upravo kroz brend Cedevita, koji je sveprisutan u domovima diljem Hrvatske i ima optimističan pristup životu, progovorimo o važnosti mentalnog zdravlja. Ponosni smo što su našu inicijativu da budemo pokretač promjene u društvu prepoznali i brojni stručnjaci koji svojim savjetima zajedno s nama žele osvijestiti važnost mentalnog zdravlja. Upravo i kroz kampanju “21 dan optimizma” želimo potaknuti građane da im optimizam i činjenje dobrih djela postane lijepa navika”, poručila je u ime brenda Cedevita Tihana Moškatelo, Voditelj razvoja robne marke Cedevita.
U istraživanju koje je provela Cedevita gotovo dvije trećine ispitanika je izjavilo da nešto intenzivnije brine o svom mentalnom zdravlju, no manje od 3 % njih zatražilo je pomoć stručnjaka – psihijatara i psihologa. Pokretanjem platforme Budi DOBRO. Budi CE.Cedevita je odlučila ohrabriti građane na suočavanje s različitim izazovima, stoga su u suradnji sa psihologicom Gabrijelom Ištuk za ovu kampanju osigurali mogućnost 21 individualnog razgovora kojeg sudionici nagradnog natječaja mogu dobiti u sklopu Budi DOBRO. Budi CE. poklon paketa.
Jutros je u Hrvatskom prirodoslovnom muzeju u Zagrebu održana konferencija za medije na kojoj je predstavljen jedinstveni projekt “Dvorac svjetla”, prva izložba svjetlosnih instalacija takve vrste u Hrvatskoj. O ovom atraktivnom zimskom događanju, koje će od 7. studenoga 2025. do 11. siječnja 2026. osvijetliti perivoj i dvorac Trakošćan, govorili su dr. sc. Goranka Horjan, ravnateljica Muzeja Dvor Trakošćan, Ivan Mravlinčić, viši kustos Muzeja Dvor Trakošćan i načelnik Općine Bednja Damir Poljak.
Robert Ferlin, Mario Lipovšek Battifiaca, Dušan Bućan i Ante Gelo gosti su studenjske ‘Ženske priče’, kojom Marijana Perinić obilježava movembar i donira prihod Europa Donni Hrvatska.
Sinoć je u predivnom ambijentu Zadar Cruise Porta održana modna manifestacija ModernA, koja je okupila preko 600 zaljubljenika u modu i stil života. Na modnoj pisti predstavljene su najnovije kolekcije domaćih i regionalnih modnih zvijezda, a atmosfera je bila ispunjena energijom, elegancijom i kreativnošću. Za ModernA projekt tražilo se mjesto više, a posjetitelji su uživali u besprijekornoj organizaciji, vrhunskim modnim kreacijama i jedinstvenom spoju ljepote i dizajna. Ggoste i uzvanike na početku večeri pozdravili su organizatori Alen Ljubić i Anita Maričić, koji nisu krili oduševljenje što je projekt ModernA u vrlo kratkom vremenu postala jedno od najvećih modnih događanja u Hrvatskoj. U emotivnom obraćanju zahvalili su svim sudionicima, partnerima i publici koji su svojim dolaskom podržali ovu modnu priču te još jednom potvrdili da Zadar zaslužuje događaje ovakvog profila.
U zagrebačkom Petom kupeu Poliklinika Bagatin obilježila je tri desetljeća uspjeha uz brojne uzvanike i nastup Nine Badrić, potvrdivši status predvodnika inovacija u medicini i estetici.
U impresivnoj atmosferi svjetla, glazbe i tehnologije, u Kačjaku su premijerno predstavljeni OMODA, JAECOO i LEAPMOTOR – brendovi koji donose svježu energiju, električne vizije i potpuno novo iskustvo vožnje.
U Krapinsko-zagorskoj županiji CESI pokreće kampanju protiv nasilja nad ženama, uz umjetničku instalaciju ruža kao simbol sjećanja na žene koje su izgubile život zbog nasilja.
Zvijezda filma It Ends With Us podnijela je dokumente u kojima navodi da joj je redatelj Justin Baldoni nanio ogromnu financijsku i reputacijsku štetu.