Cedevita pokrenula kampanju “21 dan optimizma’’: Ovih blagdana postani čuvar optimizma uz svakodnevna dobra djela
Kampanju “21 dan optimizma” podržali su psihologice Maja Vučić i Gabrijela Ištuk, pisac Bruno Šimleša, bloger Domagoj Jakopović Ribafish i influencerica Matea Frajsberger.
Cedevita je pokrenula kampanju pod nazivom “21 dan optimizma” u kojoj građane potiče da kroz sitniCE, svakodnevna mala dobra djela, učine nešto lijepo za svoje bližnje, ali i same sebe. Istraživanje* koje je Cedevita provela u suradnji s agencijom Ipsos potvrdilo je da 77 % ljudi u Hrvatskoj smatra da je optimizam važan i da im pomaže očuvati mentalno zdravlje. Stručnjaci se slažu da upravo mala djela dobrote utječu na naše samopouzdanje, osjećaj postignuća i bolju motivaciju.
“Danas, više nego ikad, mladi ljudi uviđaju potrebu za brigom o mentalnom zdravlju. Zbog raznih pritisaka iz okoline i nerealnih očekivanja od samih sebe i svoje okoline skloni su razvoju anksioznosti i depresije koje im značajno mogu narušiti kvalitetu života. Zato je važno naučiti voljeti i prihvatiti sebe, postaviti si realna očekivanja i zahtjeve te povećati razinu otpornosti kako bi se znali na učinkovit i zdrav način nositi sa svim izazovima i na kraju biti optimistični i zadovoljni ljudi”, rekla je Maja Vučić, profesorica psihologije specijalizirana za područje kognitivno-bihevioralne terapije.
Građani će svakoga dana na edukativnoj platformi Budi DOBRO. Budi CE. otkrivati dnevne izazove koje mogu ispunjavati i tako sudjelovati u nagradnom natječaju. Platforma je pokrenuta prije više od tri godine i na jednom mjestu donosi savjete relevantnih stručnjaka kako brinuti o svom mentalnom zdravlju.
“Kad smo pokretali stranicu proveli smo istraživanje koje je pokazalo da je upravo optimizam pravi čuvar našeg mentalnog zdravlja i to nas je motiviralo da upravo kroz brend Cedevita, koji je sveprisutan u domovima diljem Hrvatske i ima optimističan pristup životu, progovorimo o važnosti mentalnog zdravlja. Ponosni smo što su našu inicijativu da budemo pokretač promjene u društvu prepoznali i brojni stručnjaci koji svojim savjetima zajedno s nama žele osvijestiti važnost mentalnog zdravlja. Upravo i kroz kampanju “21 dan optimizma” želimo potaknuti građane da im optimizam i činjenje dobrih djela postane lijepa navika”, poručila je u ime brenda Cedevita Tihana Moškatelo, Voditelj razvoja robne marke Cedevita.
U istraživanju koje je provela Cedevita gotovo dvije trećine ispitanika je izjavilo da nešto intenzivnije brine o svom mentalnom zdravlju, no manje od 3 % njih zatražilo je pomoć stručnjaka – psihijatara i psihologa. Pokretanjem platforme Budi DOBRO. Budi CE.Cedevita je odlučila ohrabriti građane na suočavanje s različitim izazovima, stoga su u suradnji sa psihologicom Gabrijelom Ištuk za ovu kampanju osigurali mogućnost 21 individualnog razgovora kojeg sudionici nagradnog natječaja mogu dobiti u sklopu Budi DOBRO. Budi CE. poklon paketa.
U moru filmova koje ćemo ovoga ljeta gledati pod zvjezdanim nebom Pule, jedan nosi poruku snažniju od ijedne kostimografske ili redateljske bravure. U samo 17 minuta, dokumentarni film A Final Copy of Ilon Specht, dobitnik Grand Prix nagrade na ovogodišnjem Cannes Lionsu, vodi nas na intimno putovanje kroz život žene čiji je glas – tih, ali moćan – promijenio način na koji žene doživljavaju same sebe. Premijerno će ga hrvatska publika moći pogledati 17. srpnja u 18 sati, u kinu Valli, u sklopu 72. Pulskog filmskog festivala.
Zamislite večer u kojoj vas film ne promatra s platna – već vas potpuno okružuje. I to ne metaforički. U srcu Zagreba, u Branimir mingle mall-u, otvorila su se vrata nove dimenzije kino doživljaja – spektakularne ScreenX dvorane koja je sinoć svečano dočekala svoje prve goste, i to uz premijeru najslavnijeg junaka svih vremena – Supermana!
U bajkovitom vrtu Croatia Recordsa, gdje su se mirisi lavande i akorda nenametljivo stapali u savršenu ljetnu večer, slavila se ne samo obljetnica jedne institucije – već i emocionalni soundtrack naših života. Croatia Records, nasljednica legendarnog Jugotona, obilježila je 78 godina postojanja ekskluzivnim događajem i promocijom vinilnog izdanja “25 Greatest Hits” – kolekcije koja je istovremeno i hommage i vremeplov kroz glazbu koja nas je definirala.
Dok ljetni mjeseci mirisom nose bezbrižnost, u Sarajevu se već osjeća kreativna groznica – ona koja prethodi još jednom izdanju Sarajevo Film Festivala, kulturnog događaja koji odavno nadilazi granice filma. Među najinovativnijim programima festivala posebno se ističe CineLink Books, projekt koji spaja ono najbolje iz dva svijeta: književnosti i filma.
Dubrovnik, grad koji diše eleganciju u svakom kamenom detalju, dobio je novo gastro utočište koje spaja dvije kulture u jednu neodoljivu priču – onu o hrani, ljubavi i putovanjima. U uskoj, tihoj Boškovićevoj ulici, daleko od vreve glavnih koraka, smjestio se Franco Romano Panini Bar – mjesto koje kao da je ispalo iz neke rimskog filma, ali s dušom juga.
Dok gradske ulice dišu nešto sporije, a vrućine nas mame na laganiji tempo, u srcu Zagreba skriva se adresa na kojoj ljeto ima drugačiji okus. Evergreen Sushi Experience na Ilici 49 savršena je destinacija za sve one koji ostaju u gradu, ali ne žele raditi kompromise kada je u pitanju uživanje.
Ljeto možda donosi opuštenije dane, ali stil nikad ne uzima predah – pogotovo kad je u pitanju Tommy Hilfiger. Ikonski brend koji definira spoj američke elegancije i urbane ležernosti, ovog ljeta nudi priliku koju ne želite propustiti: sniženje do -50% na odabrane komade iz aktualne kolekcije.
Od 12. do 20. rujna, riječka luka postaje domaćin nečemu doista jedinstvenom – prvom brodu-muzeju na svijetu i svjetskom putujućem festivalu umjetnosti i kulture. Art Explora Festival, koji je već osvojio obale Mediterana, po prvi put pristaje u Hrvatskoj – i to s punim jedrima kreativnosti, tehnologije i slobode izražavanja.
Glumica je otkrila da su joj se stariji muškarci upucavali još kao djetetu, a medijski pritisak zbog izgleda ostavio je posljedice na njezino mentalno zdravlje.