Cedevita pokrenula kampanju “21 dan optimizma’’: Ovih blagdana postani čuvar optimizma uz svakodnevna dobra djela
Kampanju “21 dan optimizma” podržali su psihologice Maja Vučić i Gabrijela Ištuk, pisac Bruno Šimleša, bloger Domagoj Jakopović Ribafish i influencerica Matea Frajsberger.
Cedevita je pokrenula kampanju pod nazivom “21 dan optimizma” u kojoj građane potiče da kroz sitniCE, svakodnevna mala dobra djela, učine nešto lijepo za svoje bližnje, ali i same sebe. Istraživanje* koje je Cedevita provela u suradnji s agencijom Ipsos potvrdilo je da 77 % ljudi u Hrvatskoj smatra da je optimizam važan i da im pomaže očuvati mentalno zdravlje. Stručnjaci se slažu da upravo mala djela dobrote utječu na naše samopouzdanje, osjećaj postignuća i bolju motivaciju.
“Danas, više nego ikad, mladi ljudi uviđaju potrebu za brigom o mentalnom zdravlju. Zbog raznih pritisaka iz okoline i nerealnih očekivanja od samih sebe i svoje okoline skloni su razvoju anksioznosti i depresije koje im značajno mogu narušiti kvalitetu života. Zato je važno naučiti voljeti i prihvatiti sebe, postaviti si realna očekivanja i zahtjeve te povećati razinu otpornosti kako bi se znali na učinkovit i zdrav način nositi sa svim izazovima i na kraju biti optimistični i zadovoljni ljudi”, rekla je Maja Vučić, profesorica psihologije specijalizirana za područje kognitivno-bihevioralne terapije.
Građani će svakoga dana na edukativnoj platformi Budi DOBRO. Budi CE. otkrivati dnevne izazove koje mogu ispunjavati i tako sudjelovati u nagradnom natječaju. Platforma je pokrenuta prije više od tri godine i na jednom mjestu donosi savjete relevantnih stručnjaka kako brinuti o svom mentalnom zdravlju.
“Kad smo pokretali stranicu proveli smo istraživanje koje je pokazalo da je upravo optimizam pravi čuvar našeg mentalnog zdravlja i to nas je motiviralo da upravo kroz brend Cedevita, koji je sveprisutan u domovima diljem Hrvatske i ima optimističan pristup životu, progovorimo o važnosti mentalnog zdravlja. Ponosni smo što su našu inicijativu da budemo pokretač promjene u društvu prepoznali i brojni stručnjaci koji svojim savjetima zajedno s nama žele osvijestiti važnost mentalnog zdravlja. Upravo i kroz kampanju “21 dan optimizma” želimo potaknuti građane da im optimizam i činjenje dobrih djela postane lijepa navika”, poručila je u ime brenda Cedevita Tihana Moškatelo, Voditelj razvoja robne marke Cedevita.
U istraživanju koje je provela Cedevita gotovo dvije trećine ispitanika je izjavilo da nešto intenzivnije brine o svom mentalnom zdravlju, no manje od 3 % njih zatražilo je pomoć stručnjaka – psihijatara i psihologa. Pokretanjem platforme Budi DOBRO. Budi CE.Cedevita je odlučila ohrabriti građane na suočavanje s različitim izazovima, stoga su u suradnji sa psihologicom Gabrijelom Ištuk za ovu kampanju osigurali mogućnost 21 individualnog razgovora kojeg sudionici nagradnog natječaja mogu dobiti u sklopu Budi DOBRO. Budi CE. poklon paketa.
Mime’s Grupa i ovim konceptom potvrđuje svoju reputaciju – svaki njihov lokal ima svoju osobnost, ali ih sve povezuje isti DNK: vrhunski dizajn, gastronomska kvaliteta i iskustvo kojem se gost uvijek vraća.
Plaža, ljeto, zalasci sunca, limeta - ovo su prve asocijacije na kultnu Coronu koja sve ljubitelje poziva da im se pridruži na najvećoj proslavi do sad - na plažama diljem svijeta. Svjetski brend piva koji je prisutan u čak 180 zemalja slavi svoju 100. obljetnicu!
Vrijeme je da zaboravite na ljepljive, guste i dosadne kreme koje smo godinama nanosili kao obavezu. NIVEA SUN Protect & Moisture donosi revoluciju u zaštiti kože – i to ne samo u formuli, već i u cijelom doživljaju ljeta.
Rođendanski party Poliklinike Milojević, u utorak je održan je u elegantnom ambijentu zagrebačkog Prirodoslovnog muzeja, a okupljanje zaposlenika, ambasadora, prijatelja i partnera Poliklinike bilo je prilika za nazdraviti svim onim lijepim trenucima iza nas, ali i onima koji nas tek čekaju. Naime, od svog otvorenja u Zagrebu 2010. godine, kao prva poliklinika specijalizirana za nekiruršku estetsku medicinu, tijekom proteklih 15 godina, Poliklinika Milojević značajno je promijenila paradigmu estetike u regiji, uvodeći inovacije i tretmane koji do tada u ovom dijelu Europe gotovo i nisu ni bili dostupni, čime je podigla standarde i postavila nove smjernice u području neinvazivne estetike.
Lipanj je mjesec u kojem priroda doseže svoj vrhunac – polja mirišu, zrak je pun eteričnih nota, a jedna biljka tada posebno dolazi do izražaja. Riječ je naravno o biljki vječne mladosti - smilju. Ova izdržljiva mediteranska biljka, poznata i kao "zlatno sunce" upravo ovih dana ulazi u svoju najintenzivniju fazu cvatnje.
Prošli vikend prošao je u znaku najbolje regionalne popularne i zabavne glazbe. Održan je 17. CMC Festival Vodice 2025. powered by Calzedonia koji je okupio brojnu publiku i najbolje glazbenike iz cijele regije.
Warner Bros Discovery (WBD) produžio je ugovor s Francuskom teniskom federacijom (FFT), čime je osiguran nastavak prijenosa turnira Roland Garros na njihovim kanalima i platformama diljem Europe* do 2030. godine.
U svijetu gdje moda nije samo pitanje odijevanja, već i izražavanja stava, osobnosti i stila, Dubravka Švegar ponovno je potvrdila svoj status modnog kameleona. Na glamuroznom eventu Poliklinike Milojević, jedna od najomiljenijih influencerica našeg prostora, često nazivana hrvatskom Monicom Bellucci, zablistala je u looku koji oduzima dah – spoj elegancije, senzualnosti i besprijekorne estetike.
Lucija Lugomer, pionirka hrvatskog body positivity pokreta i jedna od najpoznatijih plus size manekenki u regiji, ponovno pokazuje zašto je prava inspiracija tisućama žena. Na najnovijoj fotografiji s ljetovanja, Lucija zrači samopouzdanjem i prirodnom ljepotom, obučena u elegantan bijeli bikini koji savršeno naglašava njezinu ženstvenu figuru.
Na modnom događanju u organizaciji škole Profokus, koje je okupilo brojne ljubitelje dizajna i modne kreativnosti, pažnju je plijenila domaća influencerica Lara Vukušić — ne glamuroznim "novitetima", već upravo suprotnim: svojim autentičnim pristupom održivoj modi.
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
U svijetu gdje se glamur i elegancija svakodnevno redefiniraju, domaća influencerica i modna ikona Isabella Rakonić još jednom potvrđuje da je uvijek nekoliko koraka ispred trenda – sa crvenog tepiha Cannesa sletjela je ravno u centar pažnje.