Koncert u areni Sphere u Las Vegasu, najnovijoj najsuvremenijoj glazbenoj dvorani, zaradio je izvrsne kritike posjetitelja koncerta i online komentatora nakon službenog otvorenja.
Nova koncertna dvorana prožeta je golemim ekranom visoke razlučivosti od poda do stropa veličine skoro 15 000 m2 kako bi onima koji su unutra pružila jedinstveno iskustvo. Snimke iz unutrašnjosti dvorane tijekom koncerta U2 masovno su dijeljene na društvenim mrežama, skupljajući milijune pregleda i bezbrojne pohvale.
Arena Sphere u Londonu naišla na otpor lokalnog stanovništva
No planovi za otvaranje druge dvorane Sphere, one u Londonu naišli su na protivljenje lokalnog stanovništva koje je zabrinuto zbog svjetlosnog zagađenja koje bi arena mogla prouzročiti.
Stop MSG Sphere grupa kaže da su njezini pristaše “prestrašeni” planovima za gradnju nove Sphere, za koju vjeruju da će “ozbiljno uništiti ovo područje”. Glasnogovornica grupe, Lindesay Mace, rekla je za CBS da nisu protiv nove glazbene dvorane u tom području, već protiv “uvredljivog izgleda zgrade”.
Sphere se savršeno uklopila u Las Vegas koji je umjetan grad izgrađen u pustinji, a Amerikanci kao nacija su oduševljeni spektaklima i svjetlima. London je pak grad bogate povijesti, pa stanovnici tog grada smatraju da se ovakav svjetlosni spektakl ne uklapa u vizuru grada.
Grupa kaže da je mjesto za novi Sphere u Stratfordu okruženo stambenim objektima, a od nekih kuća bila bi udaljena samo 80-ak metara. Pokretači kampanje također su kritizirali ideju za zamračivanje prozora onima koji žive u blizini.
MSG Entertainment kaže da bi London Sphere “transformirao nerazvijeno mjesto” u “destinaciju koja služi kao dugoročna investicija u budućnost Londona”, istovremeno stvarajući tisuće radnih mjesta.
Stanovnici ne žele ogromnu svjetleću kuglu
Ako bude odobrena, predložena arena Sphere u Londonu bit će konkurent legendarnom Big Benu – bit će visoka 92 metara i imati promjer od gotovo 122 metara. Baš kao i iznutra, vanjski dio Sphere bio bi prožet golemim zaslonom koji se može programirati za prikaz raznih vizualnih efekata i reklama.
“Stratford nije Las Vegas”, rekao je za CBS News Nate Higgins, vijećnik Zelene stranke koji predstavlja lokalno stanovništvo. “Živio sam tamo cijeli svoj život, to nije isto.”
Nate Higgins tvrdi da projekt nije naišao na pobornike.
Programeri projekta “nisu zainteresirani za izgradnju nove koncertne dvorane koja će podržati lokalne umjetnike”, rekao je Nate Higgins. “Zainteresirani su za izgradnju novog reklamnog zaslona u gusto naseljenom području.”
Izvještavajući o jednom od sastanaka održanih za stanovnike kako bi izrazili svoju zabrinutost oko prijedloga, lokalne novine Hackney Citizen citirale su jednog od stanovnika koji je rekao: “Ovo nije normalna zgrada. To je ogromna svjetleća kugla… Postoji jedna u Vegasu i mislim da nitko ovdje ne želi živjeti u Vegasu.”
Prije nego što izgradnja može početi, projekt treba odobrenje gradonačelnika Londona Sadiqa Khana, kao i ministra za urbanizam i razvoj lokalne zajednice Michaela Govea.
Zimski dani imaju neku posebnu čar, onu koja se ne može opisati samo svjetlucavim lampicama i mirisom cimeta. To je čar trenutaka provedenih s ljudima koje volimo, dok zajedno hodamo i istražujemo skrivene kutke gradova ili jednostavno uživamo u prirodi obasjanoj blagim zimskim suncem.
Kad se jutro polako razlije po Zagrebu, grad se budi u ritmu između snova i stvarnosti, a život postaje kolekcija trenutaka koji zaslužuju da ih zabilježimo. Upravo u tim prvim zrakama sunca, gdje svaka ulica skriva svoju priču, započinje mali dnevni ritual Dubravke i Donovana, spoj stila, slobode i elegancije. Njihova nova Fiat Grande Panda nije samo automobil; ona je pokretni dnevni boravak, svjedok svakog osmijeha, svakog pogleda i svakog mirisa grada koji se otkriva korak po korak. U HELLO! duhu, tu svakodnevicu pretvaramo u lifestyle, gdje moda, gastronomija, urbana avantura i elegancija vožnje postaju trenuci koji nadilaze običan dan i pretvaraju ga u priču koju vrijedi ispričati.
Luksuz je dugo bio sinonim za sjaj, visoki sjaj. Za komade koji blistaju pod reflektorima, za etikete koje se prepoznaju i prije nego što primijetiš sam proizvod. No posljednjih godina dogodila se tiha revolucija: ljudi su počeli otvarati prozore svojih života i dopuštati svježem zraku da promijeni pravila igre. Novi luksuz više nije ekskluzivan, nego uključiv. Nije bučan, nego smiren. Nije nešto što posjeduješ da bi impresionirao svijet, nego da bi olakšao život sebi. Jednostavnost je postala cool. I to ne kao trend, nego kao filozofija.
Internet je danas poput šarma na prvom spoju. Može djelovati očaravajuće, glatko i dotjerano izvana, ali čim shvatiš da je sve samo scenografija i prazna retorika, gubiš interes. Nema ništa privlačnije od veze u kojoj su stvari jasne, u kojoj je sve izrečeno bez muljanja, bez “vidjet ćemo”, bez šarenih fraza koje zvuče lijepo, ali ne znače baš ništa.
Savršeno izbrušeni smijeh na Instagramu, nedjeljni stol pun avokada koji se u stvarnosti već pretvorio u mrzovoljnu smeđu pastu, te “spontana” fotografija s plaže iza koje stoji dvadesetak pokušaja i jedan izgorjeli nos. Čini se da smo svi zajedno odigrali jednu dugačku predstavu idealnog života, ali publika se polako razilazi. Danas je u modi nešto sasvim drugačije. Novi luksuz je kada se više ne trudimo izgledati luksuzno.
U svijetu u kojem su marketinške parole ponekad jednako glasne kao sportski komentatori koji prenose finale, generacija Z i milenijalci mirno su podigli ruku i rekli: dosta nam je buke. Prestali su se paliti na prazna obećanja i „sjajne“ kampanje koje sjaje samo do trenutka kada otvoriš kutiju i vidiš da unutra zapravo nema ničega osim puno plastike i još više razočaranja.
Većina muškaraca mrzi peglanje jer je dugotrajno, monotono i često izgleda kao da vrijeme prolazi u prazno dok se bore s naborima na košuljama koji nikada ne žele surađivati. Srećom, postoji način da tu mržnju zamijenite osjećajem kontrole i učinkovitosti, a pritom ne žrtvujete niti jedan trenutak vašeg rasporeda. Xiaomi Handheld Garment Steamer dolazi kao mala revolucija za sve one koji žele izgledati besprijekorno, ali bez sat vremena provedenog u napetom držanju daske za peglanje.
Postoje automobili koji se voze… i oni koji se doživljavaju. MG Cyberster pripada potonjoj kategoriji — vozilo koje u trenu postaje glavna tema svakog događanja, a da nije ni upalilo motor. Futurističke linije, odvažne proporcije i detalji koji kao da su pobjegli iz najljepše skice automobilske budućnosti, pretvaraju ovaj električni roadster u objekt želje.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.