HELLO
Dina Plevnik Zamjenica glavnog urednika / Deputy editor

Gdje držati ketchup? Ova tema poprilično je zbunjujuća, a svako kućanstvo ima svoj odgovor. Mnogi ketchup drže u hladnjaku jer smatraju da je to jedini pravi način za čuvanje ovog popularnog proizvoda, dok ga drugi smatraju artiklom kojem je mjesto na kuhinjskoj polici.

Treba li ketchup držati u hladnjaku?

Loading ... Loading ...

U dućanima ketchup ne stoji u hladnjaku, u restoranima ga također možemo vidjeti kako satima stoji na stolu. Još kad tome dodamo bezbrojne američke filmove u kojima konobari u zalogajnicama na kraju dana trebaju “vjenčati ketchup”, odnosno sve ostatke iz staklenki na stolovima preliti u jednu staklenku, zaista nije jasan odgovor na pitanje gdje ga skladištiti.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Yebo Beach Haus (@yebobeachhaus)

Ide li ketchup u hladnjak? Veliki proizvođač riješio je dilemu

Kako bi jednom zauvijek prekinuo brojna pitanja koja svakodnevno dobiva od obožavatelja njihovog ketchupa, jedan kultni proizvođač ketchupa na Twitteru je objasnio kako stoje stvari.

“Samo da znate. Ketchup ide u hladnjak!!!!!” napisala je slavna tvrtka u kratkom, ali jasnom tweetu prošli tjedan na popularnoj društvenoj mreži.

Ketchup anketa donijela je zanimljive rezultate

Nakon tog tweeta javili su se brojni zbunjeni fanovi koji su napisali kako ketchup nikad nisu držali u hladnjaku te su zatražili odgovor na pitanje – zašto u dućanima ketchup stoji na polici, ako mu je mjesto u hladnjaku.

Ketchup

Iz slavne tvrtke na to su odgovorili anketom s temom: “Gdje vi držite vaš ketchup? Jer bi to morao biti hladnjak”.

Na anketu je odgovorilo više od 9 000 fanova, od kojih je 60 posto reklo kako ketchup drže u hladnjaku, a 40 posto da ga drže izvan hladnjaka.

“Zbog svoje prirodne kiselosti, ketchup je stabilan na polici”, rekao je brend. Ovo objašnjava zašto se proizvod ne nalazi u rashladnom dijelu vaše trgovine. Međutim, tvrdimo da bi ga potrošači trebali hladiti u hladnjaku nakon otvaranja kako bi se održala kvaliteta proizvoda.”, objasnili su iz poznate tvrtke.

Sada znamo!


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025