Prvo zlato u povijesti nagrade “Best Use of Colour” Pentawardsa i Pantonea pripalo Studiju Tumpić/Prenc
Po prvi puta u povijesti održavanja Pentawards festivala, u suradnji s Pantoneom, dodijeljena je nagrada za najbolju primjenu boje, čije je zlato pripalo Studiju Tumpić/Prenc. Osim ove posebne nagrade, njihov je projekt “Istriana”, klijenta E Pluribus Unum, osvojio i broncu u kategoriji hrane.
Pentawards slovi kao najvažnije međunarodno natjecanje specijalizirano za dizajn ambalaže, a od ove godine uvodi i posebnu nagradu – “Best Use of Colour”. Dodjeljuje ju u suradnji s Pantoneom, vodećom globalnom kompanijom u svijetu boja koja već više od 50 godina pruža standard boje raznim industrijama, primarno grafičkom dizajnu. Boca maslinovog ulja “Istriana” svoje je mjesto zaslužila natječući se među više od 2 000 prijava iz 60 država svijeta, od kojih je tek 25 projekata odabrano za finaliste.
Osim toga, nakon prošlogodišnjeg srebra za dizajn etikete vina “Šuran”, ove je godine Studio Tumpić/Prenc za projekt “Istriana” osvojio broncu u kategoriji hrane.
Povijest Pentawardsa seže od 2007. godine. U svojih 16 godina postojanja na natječaj je pristiglo preko 30 000 prijava, a pobjednici su svoj trag ostavili na globalnoj pozornici u području dizajna ambalaže. Od svog osnutka Pentawards dizajnerima diljem svijeta pruža neiscrpan izvor inspiracije, dok kroz natjecanje prepoznaje izvrsnost u dizajnu.
O pobjednicima odlučuje međunarodni žiri, a čini ga preko 50 članova iz više od 20 zemalja, te uključuje stručnjake za dizajn ambalaže iz brendova i dizajnerskih agencija kao što su PUMA, The Walt Disney Company, Unilever, Coty, WWF, Microsoft, Lego i drugi.
Pobjednički projekt koji rovinjskom Studiju donosi čak dvije nagrade s ovog prestižnog natjecanja predstavlja bocu ekstra djevičanskog maslinovog ulja koja svojim izgledom spaja prošlost i sadašnjost Istre kao jedne od najboljih regija za maslinarstvo u svijetu.
Navedena prošlost proteže se još u vrijeme Rimskog Carstva, kada je istarsko maslinovo ulje bilo sinonim kvalitete. No, raspadom Carstva, Istra gubi stečeni ugled, a uspijeva ga povratiti prije tridesetak godina, i to zahvaljujući svojim prirodnim preduvjetima za stvaranje vrhunskog maslinovog ulja.
Simbolično, ponovno se pronalaze fragmenti zaboravljenog znanja. Upravo tako nastaje i dizajn “Istriane” – rekonstrukcijom fragmenata amfore ponovno spojenih u smislenu cjelinu.
Osim toga, jednom položena u kutiju, boca postaje djelom specifičnog oblika rimske amfore koja se koristila na području Istre, a u kojoj se pohranjivalo i prenosilo maslinovo ulje.
Ovi su kreativci posebnu pažnju posvetili samoj boji proizvoda, što im je na kraju i donijelo najsjajniju “The Best Use of Colour” nagradu, odabranu prema kriterijima inovativne upotrebe boja, izvedbe projekta, primjene na ambalaži i povezanosti s emocijama.
Naime, boja terakote koja je korištena odgovara boji zemlje na kojoj rastu masline ovog proizvođača, a naziva se još “Terra Rossa”, odnosno Crvena Istra.
No, otišli su i korak dalje, pa su tako u samu boju umiješali postotak prave istarske zemlje. Time svaki kupac zapravo posjeduje komadić crvenice u svojim rukama.
“Nevjerojatan je osjećaj bio vidjeti kako se projekt, u kojeg smo uložili silan trud i vrijeme, pojavio na ogromnom ekranu u trenutku proglašenja prve nagrade za ‘Best Use of Colour’. Izuzetna nam je čast što smo imali priliku svjedočiti tom trenutku, i to uz samog klijenta, Roba Andersona, koji je od početka vjerovao u nas i dao nam slobodu stvaranja”, izjavio je Anselmo Tumpić, kreativni direktor Studija Tumpić/Prenc.
Spomenimo također kako je projekt već zamijetila struka, što dokazuju prethodno dobivene velike nagrade kao što su D&AD Pencil, Dieline, te London International Awards.
Na realizaciji projekta, Studio Tumpić/Prenc surađivao je s talijanskim tvrtkama Wine&Industrial Packaging i Tipografia Crivellari 1918.
U malom istarskom mjestu Radovani, nadomak zvjezdarnice u Višnjanu, svega 12 kilometara od Poreča, poznata i nagrađivana vinarija Saints Hills, početkom svibnja otvorit će vrata svoje nove vinarije nazvane vrlo jednostavno - Cantina.
Kuhinje u neutralnim tonovima, najčešće bijelim, sivim ili u svjetlijem drvenom dekoru, najčešći su odabir mnogih, jer se pri odabiru vode procjenom da dugo neće izgledati staromodno.
Kada podne obloge postanu sinonim elegancije i praktičnosti, profesionalna rješenja rezultat iskustva i kvalitete, a tehnologija izrade postavi nove standarde u industriji, nastaje jedinstvena priča o dizajnu.
Najveća regionalna zvijezda Severina odlučila je otkriti kako je uredila svoj dom ovih praznika i oduševila je svoje pratitelje s detaljima koji se nazale u njenom interijeru.
Poznata glumica i dizajnerica predložila je svima koji su u potrazi za originalnim poklonom da zavire u ponudu njezinog brenda Lilith u kojoj su mirisne svijeće i predivne ružičaste šalice s pozlatom.
Notes of Zagreb, renomirani hrvatski brend mirisa za dom, otvorio je svoj drugi butik u samom srcu Zagreba, smješten u Teslinoj ulici 9. Ovaj novopreuređeni prostor pridružuje se već postojećem butiku u Skalinskoj ulici 2, proširujući pristup jedinstvenim mirisnim iskustvima koja su postala prepoznatljiva po svojoj originalnosti i kvaliteti.
I vi svoje dekoracije volite izrađivati sami? Glumica Petra Kurtela vaš je istomišljenik, a ima i ideju kako napraviti preslatke zimske kućice za difuzore.
Predblagdansko i blagdansko razdoblje obično je period kada pozivamo prijatelje i obitelj na druženja, večeru, ili da uz šalicu kave i kolač provedemo vrijeme zajedno.
Harry Styles ozbiljno se primio svoje nove lifestyle linije. Nakon "naglašeno seksi" parfema izbacio je popratne mirisne svijeće koje uistinu izgledaju originalno.
Kako se ovoga nikad nismo sjetili? Ako imate prolaz u domu koji želite ukrasiti dodatnom božićnom čarolijom, svakako isprobajte ovaj trik s neočekivanim "pomagačem".
Lexus je već drugu godinu partner hrvatskog modnog brenda KLISAB. Kao rezultat ove odlične suradnje osmišljen je multifunkcionalan modni dodatak koji predstavlja spoj ovih dvaju autentičnih brendova.
Moderni minimalistički stil obično uključuje čiste linije, neutralne i crne elemente; dok maksimalistički stil favorizira slojevite teksture, boje i vintage komade.
Najavljen kao najbolji do sada, Index Saudi je vodeći događaj o dizajnu interijera na kojem se susreću renomirani dizajneri i arhitekti, te predstavljaju popularni brendovi, proizvođači i izvođači.
Hans Martin Halleraker će u sklopu InDizajn sajma interijera početkom listopada u zagrebačkoj Areni održati predavanje na kojem će govoriti o dojmljivim projektima norveškog studija s fokusom na održivost u arhitekturi i dizajnu
Sezonski butici modne kuće Chanel prava su remek-djela, od uređenja interijera pa sve do torbica postavljenih na pomno osmišljenim mjestima kako bi posjetiteljima pružili osjećaj ultimativnog luksuza na najprestižnijim svjetskim destinacijama.
Pronađite svoju idealnu kuhinju po mjeri, odaberite odlične kuhinjske aparate, oživite svoje ideje i uživajte u svojoj kuhinji u svakom trenutku. I to sve zahvaljujući prvom kuhinjskom specijalistu u Hrvatskoj, salonu Studio Plus!
Studio Tumpić/Prenc izborio je čak četiri nagrade u samo tri tjedna - preko dva kontinenta. Nakon D&AD-a i European Design Awardsa, na adresu hrvatskog Studija stigla je i nagrada američkog Dieline Awards za projekt “Istriana”.