Zašto cijeli grad priča o Plant marketu koji ovaj vikend preuzima Trešnjevku?
Plant market ovaj vikend dolazi na Trešnjevački plac i obećava da će se svatko tko prođe kroz njegove zelene staze osjećati barem malo dijelom nečeg većeg. Grad se tih dana osjeća drugačije, a miris zemlje i svježih listova ispunjava ulice, dok ljudi u pauzama od svakodnevnog ritma gledaju biljke, dodiruju ih i razgovaraju s biljkama koje nisu samo ukras, nego mali svijet u kojem je moguće pronaći mir. Plant market je događanje koje ne zahtijeva ništa osim pažnje, ali daje toliko toga u zamjenu, od trenutaka za promišljanje do spontanih susreta s ljudima koji dijele strast prema zelenom. Sve se odvija u ritmu grada, ali ipak u prostoru koji dopušta da koraci uspore, da se ruke protegnu prema listovima i korijenju, da se pogledi zadrže na bojama i teksturama koje podsjećaju na nešto prirodno i jednostavno.
Od popodnevnih sati Trešnjevački plac pretvara se u labirint iskustava u kojem sudionici mogu pratiti kako Hangin Garden stvara kokedame, kako Woona pokazuje njegu biljaka i ekološki pristup presađivanju, dok će ih Plastic Jungle podsjetiti na važnost recikliranja i kreativnog korištenja materijala. Green&Out otkriva načine razmnožavanja biljaka u vodi, a Lego cvijet postaje simbol malih uspomena koje nosimo kući.
Sve te aktivnosti stapaju se s glazbom koja prati cijeli dan, stvarajući ritam koji podsjeća na grad, ali i na prostor u kojem vrijeme postaje labavo i oblikuje se prema našim koracima i pogledima.
Posjetitelji razmjenjuju biljke i iskustva, razgovaraju s domaćim izlagačima i OPG-ovima, i sve to na način koji podsjeća da se grad ne doživljava samo kroz zgrade i ulice, nego i kroz male rituale i pažnju prema detaljima, kroz dodir i miris biljke, kroz razgovor koji nikad ne počinje ni ne završava samo riječima.
U tom prostoru jasno se osjeća SEO fraza “Plant market Trešnjevački plac”, koja vodi one koji traže događanja u gradu, istovremeno naglašavajući sve ono što se događa između ljudi i biljaka, između zvukova i mirisa, između trenutka i trajanja.
Svaka biljka, svaki korak i svaki pogled na Trešnjevačkom placu podsjeća da grad može biti mjesto susreta i inspiracije, da se kroz jednostavne geste i male rituale oblikuje iskustvo koje ostaje i nakon što se market zatvori.
Plant market Trešnjevački plac tako postaje više od događanja; on postaje ritam grada koji svatko može pratiti na svoj način, a tko jednom prošeta kroz njegov prostor, nosi sa sobom mirise, dodire i priče koje se u gradu rijetko susreću, ali ostaju u sjećanju i u koracima.
U vrijeme kada gradska svakodnevica često ostavlja premalo prostora za odmor, Gorski kotar postaje sve privlačnija alternativa onima koji traže jednostavniji ritam i odmor od svakodnevice. Mrkopalj se ističe kao mirno, zeleno i dobro povezano mjesto, a nova kuća Silver House nadovezuje se na te vrijednosti kroz pristup koji spaja udobnost, toplinu i autentičan karakter gorskog kraja. Riječ je o obiteljskom projektu koji je zamišljen kao siguran i ugodan prostor za boravak te kao početna točka za istraživanje prirodnih ljepota koje okružuju ovaj dio Hrvatske.
Nova godina nosi nove tonove, a 2026. slavi nježnost i prozračnost u interijerima. Pantone je za boju godine odabrao Cloud Dancer (11-4201) – bijelu koja nije samo bijela. To je boja zraka u pokretu, smirena, a opet izražajna, koja prostorima daje dah i prostranost, a oku pruža spokoj i jasnoću.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Predsjednica Kreativne Istre i osnivačica Tijare govori nam o transformaciji Istre u međunarodnu destinaciju vjenčanja, snazi kreativnih industrija i emociji koja stoji iza svakog savršeno ispričanog eventa.
Zagrebačka frizerska scena upravo je dobila prostor koji izgleda kao da je stigao iz neke velike svjetske metropole. Raptur 2.0, smješten u Cankarevoj 15, donosi potpuno novo iskustvo ljepote – mjesto gdje se dizajn, umjetnost i frizerska filozofija stapaju u jedan doživljaj.
Božićna kolekcija Intimissimija ove sezone donosi savršenu ravnotežu između udobnosti, razigranog blagdanskog šarma i luksuza koji je postao zaštitni znak talijanskog brenda. Intimissimi i ove godine ostaje vjeran svojoj estetici profinjene jednostavnosti, ali je blagdanskoj liniji dao dodatnu notu topline i vedrine kroz motive koji prizivaju bezbrižnost i radost prosinca. Kolekcija je osmišljena kao posveta domu, blagdanskom raspoloženju i malim ritualima koji se vežu uz kraj godine, a naglasak je stavljen na meke siluete, nježne linije i materijale koji pružaju ugodu od prvog dodira s kožom.
Donje rublje koje se vidi tek u naznakama, ali ostavlja dojam cijele modne priče. Pidžame koje nas vraćaju osjećaju doma, toplini i ritualima zbog kojih volimo prosinac. I estetika koja kombinira nostalgiju i suvremenost tako skladno da se čini kako je stvorena upravo za ovo blagdansko razdoblje. Intimissimi u svojoj božićnoj kolekciji 2025. još jednom dokazuje da je ljepota neraskidivo povezana s osjećajem – onim tihim, intimnim trenutkom kada se pogledamo u ogledalo i osjetimo istinsku mekoću vlastite ženstvenosti.
Blagdani uvijek iznova otvaraju isto pitanje: što pokloniti ljudima koje volimo, a da bude osobno, promišljeno i dovoljno posebno da preživi trenutak darivanja? U svijetu u kojemu najčešće darujemo iskustva koja nestaju već nakon nekoliko dana, sve se više vraćamo predmetima koji nose simboliku, trajnost i emociju. Upravo se tu, već godinama, smješta nakit – tihi pratioc naših dana, mala kapsula osobne povijesti koju nosimo uz kožu.
Božić je vrijeme kada domovi mirišu po kuhanom vinu, svjetlucaju lampicama i ispunjavaju se toplinom obiteljskog zajedništva. To je trenutak kada želimo pokazati pažnju prema ljudima koje volimo i izmamiti im iskren osmijeh kroz darove koji imaju dušu. I dok mnogi još traže inspiraciju, parfumerije Douglas i ove godine donose najbolje božićne ponude – od luksuznih parfema i make-up klasika do elegantnih poklona za dom. U bogatoj ponudi Douglas parfumerija možete pronaći sve što je potrebno za savršeni dar: mirise koji ostavljaju trag, šminku koja ističe ljepotu, ali i čokoladne poslastice koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.