
Kuća na moru Lidije Lešić ostavlja bez daha: Preuređenje je trajalo tri godine
Poznata hrvatska influencerica pohvalila se kućom koju je sa suprugom uređivala tri godine.
01 travnja 2025
Studio Tumpić/Prenc izborio je čak četiri nagrade u samo tri tjedna - preko dva kontinenta. Nakon D&AD-a i European Design Awardsa, na adresu hrvatskog Studija stigla je i nagrada američkog Dieline Awards za projekt “Istriana”.
Na European Design Awards dizajn kataloga Studija Kappo nagrađen je broncom, dok je zlato osvojila signalizacija bazena u Rovinju, projekt koji je prepoznat i na IIID Award, te je također finalist u Communication Arts natječaju. Projekt dizajna pakiranja maslinovog ulja “Istriana” je pak nagrađen na D&AD-u, kao i na recentnom američkom Dielineu, a rad je također finalist za Pentawards, još jedno cijenjeno svjetsko natjecanje najboljih ambalaža.
Članovi Studija Tumpić/Prenc
Na Dieline Awardsu, svjetskom natjecanju osmišljenom isključivo za dizajn ambalaže održanom proteklog tjedna, dizajn “Istriane” klijenta E Pluribus Unum nagrađen je srebrom u kategoriji hrane, točnije “Začini, ulja i umaci”, što je Studiju Tumpić/Prenc “otvorilo prozor” prema globalnoj publici.
Naime, Dieline već četrnaestu godinu organizira istoimeni internetski magazin, koji godišnje broji više od 7 milijuna jedinstvenih pregleda.
Baš kao što je prošle godine to bio dizajn etikete Vina Šuran, tako sada na ovoj najposjećenijoj i najčitanijoj stranici posvećenoj dizajnu ambalaže stoji “Istriana”, a svoje je mjesto izborila među 1600 prijava iz 26 zemalja svijeta.
Ova nagrada slavi jedinstvene, velike ideje, a upravo je takva ideja koja stoji iza “Istriane”, pretočena u projekt u suradnji s talijanskim tvrtkama Wine & Industrial Packaging i Tipografia Crivellari 1918.
Američki Deline nagradio je dizajn Istriane
Radi se o pomno zamišljenoj etiketi boce koja prikazuje rekonstrukciju raznih fragmenata amfore ponovno spojenih u smislenu cjelinu. Osim toga, jednom položena u kutiju, boca predstavlja srce specifičnog oblika rimske amfore s područja Istre, u kojoj se pohranjivalo i prenosilo maslinovo ulje.
Navedeno naglašava vezu s prošlošću, točnije još u doba Rimskog Carstva, kad je istarsko maslinovo ulje spominjano kao sinonim kvalitete. No, s raspadom Carstva, Istra više nije uživala stečeni ugled, ali se zbog svojih prirodnih uvjeta ponovno vratila na scenu kao jedna od najboljih regija za maslinarstvo u svijetu.
Fragmenti zaboravljenog znanja dali su tako život suvremenom maslinarstvu, baš kao što je to prikazano ovim dizajnom.
Osim toga, narančasti ton terakote posebno je izmiješan za korištenje na pakiranju, a sadrži postotak prave istarske zemlje na kojima tvrtka E Pluribus Unum brine o 3000 ekološki uzgojenih stabala masline.
Dieline svojim natjecanjem podiže svijest o golemoj vrijednosti dobro dizajnirane ambalaže robne marke, a one najbolje kreatore – inovatore u industriji nagrađuje u sklopu HOW Design Live festivala. Ove su godine nagrađeni svoja priznanja primili u Nashvilleu, dok će na stranicama Dielinea ostati kao primjeri budućnosti packaginga.
Poznata hrvatska influencerica pohvalila se kućom koju je sa suprugom uređivala tri godine.
01 travnja 2025
Timeout je stavio Dubrovnik na prvo mjesto lokacija na kojima se trenutno nalazi najviše turista.
01 travnja 2025
Vis, Mljet, Korčula i Lastovo prekrasni su hrvatski otoci. Turisti ih obožavaju zbog mira, tišine, bogate povijesti, netaknute prirode i prelijepih plaža.
01 travnja 2025
Provodeći godišnji odmor u Istri, ne možete pogriješiti jer ćete sigurno pronaći nešto što odgovara vašim željama i preferencijama. Polja lavande savršeno se uklapaju u čarobnu ljetnu priču.
01 travnja 2025
Izgleda zaista neodoljivo, zar ne? Okus je još bolji!
01 travnja 2025