Nakon prestižnih europskih nagrada, Studio Tumpić/Prenc nagradio i američki Dieline
Studio Tumpić/Prenc izborio je čak četiri nagrade u samo tri tjedna - preko dva kontinenta. Nakon D&AD-a i European Design Awardsa, na adresu hrvatskog Studija stigla je i nagrada američkog Dieline Awards za projekt “Istriana”.
Studio Tumpić/Prenc brojnim se nagradama plasirao u sam vrh kako europskog, tako i svjetskog dizajna.
Studio Tumpić/Prenc već je osvojio brojne europske nagrade za dizajn
Na European Design Awards dizajn kataloga Studija Kappo nagrađen je broncom, dok je zlato osvojila signalizacija bazena u Rovinju, projekt koji je prepoznat i na IIID Award, te je također finalist u Communication Arts natječaju. Projekt dizajna pakiranja maslinovog ulja “Istriana” je pak nagrađen na D&AD-u, kao i na recentnom američkom Dielineu, a rad je također finalist za Pentawards, još jedno cijenjeno svjetsko natjecanje najboljih ambalaža.
Članovi Studija Tumpić/Prenc
Studio Tumpić/Prenc sada je nagrađen i od strane američkog Delinea
Na Dieline Awardsu, svjetskom natjecanju osmišljenom isključivo za dizajn ambalaže održanom proteklog tjedna, dizajn “Istriane” klijenta E Pluribus Unum nagrađen je srebrom u kategoriji hrane, točnije “Začini, ulja i umaci”, što je Studiju Tumpić/Prenc “otvorilo prozor” prema globalnoj publici.
Naime, Dieline već četrnaestu godinu organizira istoimeni internetski magazin, koji godišnje broji više od 7 milijuna jedinstvenih pregleda.
Baš kao što je prošle godine to bio dizajn etikete Vina Šuran, tako sada na ovoj najposjećenijoj i najčitanijoj stranici posvećenoj dizajnu ambalaže stoji “Istriana”, a svoje je mjesto izborila među 1600 prijava iz 26 zemalja svijeta.
Ova nagrada slavi jedinstvene, velike ideje, a upravo je takva ideja koja stoji iza “Istriane”, pretočena u projekt u suradnji s talijanskim tvrtkama Wine & Industrial Packaging i Tipografia Crivellari 1918.
Američki Deline nagradio je dizajn Istriane
Radi se o pomno zamišljenoj etiketi boce koja prikazuje rekonstrukciju raznih fragmenata amfore ponovno spojenih u smislenu cjelinu. Osim toga, jednom položena u kutiju, boca predstavlja srce specifičnog oblika rimske amfore s područja Istre, u kojoj se pohranjivalo i prenosilo maslinovo ulje.
Navedeno naglašava vezu s prošlošću, točnije još u doba Rimskog Carstva, kad je istarsko maslinovo ulje spominjano kao sinonim kvalitete. No, s raspadom Carstva, Istra više nije uživala stečeni ugled, ali se zbog svojih prirodnih uvjeta ponovno vratila na scenu kao jedna od najboljih regija za maslinarstvo u svijetu.
Fragmenti zaboravljenog znanja dali su tako život suvremenom maslinarstvu, baš kao što je to prikazano ovim dizajnom.
Osim toga, narančasti ton terakote posebno je izmiješan za korištenje na pakiranju, a sadrži postotak prave istarske zemlje na kojima tvrtka E Pluribus Unum brine o 3000 ekološki uzgojenih stabala masline.
Dieline svojim natjecanjem podiže svijest o golemoj vrijednosti dobro dizajnirane ambalaže robne marke, a one najbolje kreatore – inovatore u industriji nagrađuje u sklopu HOW Design Live festivala. Ove su godine nagrađeni svoja priznanja primili u Nashvilleu, dok će na stranicama Dielinea ostati kao primjeri budućnosti packaginga.
Na tereasi kultnog zagrebačkog kafića Kinoteka osvanula je kupola u kojoj možete popiti toplu čokoladu ili vino dok uživate u retro pjesmama s gramofona, lampicama i cozy atmosferi.
Istražite kako Litory, inovativni koncept socio-emocionalnog učenja kroz igru, pomaže djeci da razviju samopouzdanje, suosjećanje i emocionalnu ravnotežu u svijetu brzih tehnoloških promjena.
Ovo legendarno mjesto, koje je desetljećima bilo omiljeno okupljalište i osoba iz javnog života, vraća se s osvježenim interijerom koji je zadržao prepoznatljivu atmosferu.
Slavna pjevačica Nataša Bekvalac ostavila je bez daha sve prisutne na zabavi Gala Celebrities Night powerd by Hello x Story x Gloria kad se pojavila u haljini koja prekriva malo no otkriva puno stila.