Hrvatski premium brand damastnih stolnjaka i posteljina Merla i poznati hrvatski umjetnik te flower artist Saša Šekoranja, udružili su snage u prvoj Merla by Saša Šekoranja kolekciji pod nazivom Puna vreća sreće. Glavni motiv ove limitirane kolekcije vrhunskih stolnjaka, nadstolnjaka, ukrasnih jastučića, salveta, posuđa i torbi je nar koji je simbol radosti ovog predblagdanskog doba. Radi se o prirodnom nastavku suradnje Merle i Saše Šekoranje, koja je započela zajedničkim radom na najboljim hrvatskim eventima.
Odnos Merle i Saše Šekoranje spoj je kreativnosti i kvalitete – Šekoranjinih inspirativnih umjetničkih vizija i Merline stručnosti u izradi vrhunskog damasta, a rezultirao je kolekcijom koja predmete za kućanstvo transformira u umjetnička djela.
“Htio sam kreirati jako tradicionalan Božić, dakle prije svega upotrijebiti crvenu boju, a nar je simbol raskoši, plodnosti, bogatstva, i ostalog što je tipično za Božić. Uzeo sam motive nara i povezao ih na jedan tradicionalni način s narodnim vezom koji je prisutan u posavskoj nošnji, i zapravo sve skupa donio na svoj način”, izjavio je Saša Šekoranja.
Kreirana s pažnjom prema svakom detalju, Puna vreća sreće nije samo serija stolnih dekoracija; ona je umjetnička kolekcija koja unosi duh radosti u svaki trenutak okupljanja za stolom. Kroz ovaj projekt, Merla i Saša Šekoranja stvorili su proizvode koji nadilaze funkcionalnost i postaju estetski izričaj za sebe. Kolekcija evocira osjećaj svečanosti, no istovremeno je dovoljno univerzalna za svakodnevnu upotrebu.
Posebna je pozornost posvećena izboru vrhunskih materijala i tehnici bojanja, kako bi svaki proizvod zadržao specifičan umjetnički potpis Saše Šekoranje. Materijali su odabrani tako da zadovolje Merline visoke standarde, što uključuje otpornost i trajnost, ali i posebne tehnike bojanja kojima se očuvala autentičnost Šekoranjinih poteza kistom.
“Za nas u Merli, ova suradnja sa Sašom Šekoranjom nije samo još jedan projekt – to je prilika da stvaramo predmete koji će unijeti radost u domove i oplemeniti svaki trenutak. Vjerujemo da stolnjak može biti puno više od običnog tekstilnog predmeta; može postati umjetničko djelo, a ova kolekcija to savršeno utjelovljuje”, izjavio je Mario Popić, izvršni direktor Tvornice tekstila Trgovišće.
Kolekcija Puna vreća sreće slavi ljepotu koja može obogatiti i najobičnije trenutke, slaveći svakodnevne rituale kao posebne prigode, a Merla i Saša Šekoranja su se pobrinuli da Puna vreća sreće bude kolekcija koja će trajati, prateći obiteljske obroke, prijateljska okupljanja i posebne trenutke tijekom godina.
Kolekcija je dostupna u Merla trgovini u Teslinoj ulici ili na www.merla.hr.
Premium tekstil koji je osvojio svijet
Merla je maloprodajni brend Tvornice tekstila Trgovišće koja već 100 godina proizvodi premium posteljinu i stolno rublje za neke od najboljih hrvatskih i svjetskih hotela, resorta i restorana. Klijenti ih cijene zbog kvalitete posteljine i stolnog rublja, lakog održavanja i činjenice da je sav tekstil na izgled i opip isti i nakon više godina profesionalnog korištenja. U samo nekoliko godina postojanja kao maloprodajni brend, Merla je svojom damastnom posteljinom i stolnjacima vrhunske kvalitete unijela dašak luksuza najboljih hotela i restorana u brojne hrvatske domove.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
U vrijeme kada gradska svakodnevica često ostavlja premalo prostora za odmor, Gorski kotar postaje sve privlačnija alternativa onima koji traže jednostavniji ritam i odmor od svakodnevice. Mrkopalj se ističe kao mirno, zeleno i dobro povezano mjesto, a nova kuća Silver House nadovezuje se na te vrijednosti kroz pristup koji spaja udobnost, toplinu i autentičan karakter gorskog kraja. Riječ je o obiteljskom projektu koji je zamišljen kao siguran i ugodan prostor za boravak te kao početna točka za istraživanje prirodnih ljepota koje okružuju ovaj dio Hrvatske.
Nova godina nosi nove tonove, a 2026. slavi nježnost i prozračnost u interijerima. Pantone je za boju godine odabrao Cloud Dancer (11-4201) – bijelu koja nije samo bijela. To je boja zraka u pokretu, smirena, a opet izražajna, koja prostorima daje dah i prostranost, a oku pruža spokoj i jasnoću.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Predsjednica Kreativne Istre i osnivačica Tijare govori nam o transformaciji Istre u međunarodnu destinaciju vjenčanja, snazi kreativnih industrija i emociji koja stoji iza svakog savršeno ispričanog eventa.
Zagrebačka frizerska scena upravo je dobila prostor koji izgleda kao da je stigao iz neke velike svjetske metropole. Raptur 2.0, smješten u Cankarevoj 15, donosi potpuno novo iskustvo ljepote – mjesto gdje se dizajn, umjetnost i frizerska filozofija stapaju u jedan doživljaj.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.