Merla i Saša Šekoranja donose čaroliju blagdana u domove
Inspirirana sjećanjima na djetinjstvo, nova Merla kolekcija „Veselite se jako!“ spaja vrhunski damast, crvene detalje i blagdanski ugođaj, a uz stolnjake i posteljinu donosi i ukrasne dodatke za elegantan blagdanski dom.
Merla, hrvatski premium brand damastnih stolnjaka i posteljina, ponovno se udružuje s umjetnikom Sašom Šekoranjom. Nova kolekcija “Veselite se jako!” unosi toplinu blagdana u dom. Ova suradnja, koja već godinu dana oduševljava ljubitelje dizajna, sad crpi inspiraciju iz sjećanja na djetinjstvo: crvena boja, spojena s crvendaćima, mašnama i bobicama božikovine. Kolekcija donosi stolnjake, nadstolnjake i salvete od vrhunskog damasta te ukrasne jastučnice u dva dizajna.
Saša Šekoranja, čiji radovi uvijek nose pečat osobne priče i emocija, ovom kolekcijom dijeli intimno sjećanje: “Sjećam se kad sam bio dijete, baka bi mi uvijek stavljala nešto crveno za sreću, barem bi mi crvenu mašnicu svezala oko gumba. Zato sam za ovaj Božić uzeo puno crvene i napunio sam stolnjake crvendaćima, crvenim mašnama i bobicama božikovine. Neka nam cvrkut crvendaća donese razdoblje puno sreće i veselja. Veselite se jako!”.
Poklon vrećice s vrpcom u setu od tri komada, savršene su za pakiranje darova s osobnim pečatom, lako se koriste i dodaju elegantan dodir svakom poklonu. Nova kolekcija donosi i torbe s motivima koji podsjećaju na tradicionalne blagdanske priče. Kolekcija “Veselite se jako!” uključuje i porculanske tanjure i ukrase koji savršeno dopunjuju blagdanski ambijent i lako se kombiniraju s bijelim posuđem za skladan izgled stola. Za ljubitelje kave ili čaja, dostupni su setovi šalica s tanjurićima, a tijekom cijele iduće godine može vas veseliti i poseban kalendar koji je napravio Šekoranja.
Zbog velikog interesa, Merla ponovno uvodi i prošlogodišnju blagdansku kolekciju „Puna vreća sreće“ s motivom nara. Mnogi su je prošle godine propustili, a sada je u ograničenim količinama ponovno dostupna uz novu “Veselite se jako!” kolekciju. Provjerite cjelokupnu ponudu u Merla trgovini u Zagrebu u Teslinoj ulici ili u Splitu u City Centru One (1. kat) te na www.merla.hr.
Premium tekstil koji je osvojio svijet
Merla je maloprodajni brend Tvornice tekstila Trgovišće koja već više od 100 godina proizvodi premium posteljinu i stolno rublje za neke od najboljih hrvatskih i svjetskih hotela, resorta i restorana. Klijenti ih cijene zbog kvalitete posteljine i stolnog rublja, lakog održavanja i činjenice da je sav tekstil na izgled i opip isti i nakon više godina profesionalnog korištenja. U samo nekoliko godina postojanja kao maloprodajni brend, Merla je svojom damastnom posteljinom i stolnjacima vrhunske kvalitete unijela dašak luksuza najboljih hotela i restorana u brojne hrvatske domove.
Povijesni hotel u samom srcu starog grada Korčule, s više od 110 godina hotelske tradicije, nakon potpune obnove i redizajna ulazi u novu fazu razvoja kao ekskluzivni heritage hotel s pet zvjezdica.
Limitirana kolekcija Jabuka & Cimet, koju ljubitelji Atelier Rebula s nestrpljenjem iščekuju svake godine te raskošan, intenzivan i simboličan Bereket, dvije su mirisne priče koje na profinjen način spajaju tradiciju i toplinu
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
U vrijeme kada gradska svakodnevica često ostavlja premalo prostora za odmor, Gorski kotar postaje sve privlačnija alternativa onima koji traže jednostavniji ritam i odmor od svakodnevice. Mrkopalj se ističe kao mirno, zeleno i dobro povezano mjesto, a nova kuća Silver House nadovezuje se na te vrijednosti kroz pristup koji spaja udobnost, toplinu i autentičan karakter gorskog kraja. Riječ je o obiteljskom projektu koji je zamišljen kao siguran i ugodan prostor za boravak te kao početna točka za istraživanje prirodnih ljepota koje okružuju ovaj dio Hrvatske.
Nova godina nosi nove tonove, a 2026. slavi nježnost i prozračnost u interijerima. Pantone je za boju godine odabrao Cloud Dancer (11-4201) – bijelu koja nije samo bijela. To je boja zraka u pokretu, smirena, a opet izražajna, koja prostorima daje dah i prostranost, a oku pruža spokoj i jasnoću.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.