Kad su trudničke fotografije u pitanju na društvenim se mrežama mogu pronaći brojne inspiracije. Ipak, jedan je trend vodeći među cool trudnicama u posljednje vrijeme, a dopao se i Sonji Kovač i njezinom partneru Goranu Mandiću koji su odlučili napraviti nezaboravne uspomene za svoju bebicu te pritom svijetu objaviti u kojem mjesecu stiže prinova.
Nova fotografija Sonje Kovač uključuje veliki aktualni trend, ali i vijest da beba samo što nije!
Trudničke fotografije Sonje Kovač apsolutno su u trendu
Nakon što su ona i njezin partner Goran uz pomoć trendi torte retro izgleda otkrili da čekaju djevojčicu, snimili su i zajedničke trudničke fotografije u svom domu, na kojima do izražaja dolazi njihova povezanost.
Zatim je na red stigla fotografija obnažene Sonje Kovač, odjevene samo u traperice. Na fotografiji po mjeri jedne influencerice koja uvijek zna što je u trendu, Sonja u rukama drži posebno izrađene novine “The Baby Times” na kojima piše “Pripremite se, čekam bebu!” te “Djevojčica stiže u kolijevku u vašoj blizini” i “Svibanj 2024”.
Slične fotografije s novinama rastući su trend na Pinterestu i Instagramu, a dok ih neke trudnice koriste za najavu same trudnoće, druge ih koriste za objavu spola ili datuma.
Uz novu fotografiju, Sonja Kovač pokrenula je i kladionicu
Simpatična Sonja, koja izgleda uistinu nevjerojatno, svojim je ženstvenim izdanjem s novinama objavila mjesec dolaska bebice, ali ne i predviđeni datum koji joj je dao liječnik.
Na kraju krajeva, predviđeni datum ni ne mora označavati stvarni datum dolaska bebice pa je mama Sonja na svom Instagram profilu pokrenula malu “kladionicu” i napisala: “Kladionica je službeno otvorena! Primamo datume, što mislite kad će bebica doći!? Za one koji pogode, poslije smislimo nešto slatko!”.
Nekad smo s pomalo superiornim osmijehom gledali američke filmove i mislili: „Aww, kako slatko, ali to kod nas nikad ne bi prošlo.“ Danas? Danas Europom paradiraju kolone automobila okićenih ružičastim i plavim balonima, dok mladi par u Zagrebu, Pragu ili Milanu pritišće tipku koja će – uz dim, konfete i svjetlosne efekte vrijedne polufinala Eurosonga – otkriti je li njihova beba on ili ona.
Čim otvorite oči, ruke se već refleksno pružaju prema telefonu. Alarm utihne, a vi, napola još sanjivi, već kucate po ekranu. Provjeravate poruke, pregledavate Instagram, skrolate TikTok – a da i ne ustanete iz kreveta. Možda mislite: „Samo malo, brzo ću pogledati...“ No, što ako vam kažemo da upravo taj ‘mali trenutak’ može upropastiti cijelo jutro?
Petra Pinjuh danas je ime koje izaziva znatiželju i divljenje, ali njezin put do coacha za partnerske veze i seksulanost nije bio klasičan, niti očekivan. Iza nje stoji uspješna korporativna karijera, godine vođenja timova i postizanja ciljeva u svijetu prodaje, ali i duboka spoznaja da „savršeno“ izvana ne znači ispunjeno iznutra. Upravo to nezadovoljstvo, pomiješano s intuicijom i strašću za ljudskim odnosima, dovelo ju je do odluke da napusti siguran posao i zakorači u svijet koji mnogi još uvijek smatraju tabuom.
Ako ste milenijalac – osoba rođena između 1981. i 1996. godine – možda ćete se osjećati prozvano jer postoji fenomen koji je upravo vas stavio pod lupu: millennial pause.
Postoji trenutak na internetu koji otkriva više o našoj dobi nego sve ankete zajedno. Nije to filter, ni emoji, ni traper kroj iz ormara – nego način na koji pritišćemo “record” i kako se izgledamo u prvih par sekundi videa.
Ghosting, gaslighting, negging… kao da popis toksičnih ljubavnih trendova nije već dovoljno dug, na scenu je stigao još jedan – quiet dumping. Najkraće rečeno, riječ je o ljubavnom ponašanju koje kombinira pasivnu agresiju quiet quittinga iz poslovnog svijeta i emocionalnu okrutnost ghostinga, ali uz daleko suptilniju, dugotrajniju i često bolniju metodu prekida.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.