Zoran Mrvoš, jedan od naših najboljih modnih kreatora, svojim se bezvremenskim odjevnim kreacijama ove jeseni vraća na modnu scenu. Nakon kreativne pauze, naš je poznati dizajner najavio kolekciju koju će krajem rujna predstaviti modnom revijom u Zagrebu. Za novu je kolekciju već snimljena i modna kampanja, a kao lokaciju snimanja Zoran je odabrao više od dva stoljeća staru, ali savršeno očuvanu kuriju u Turopolju, kako bi dočarao seosku idilu.
Zoran Mrvoš
Zoran Mrvoš je prije nekoliko godina odlučio napustiti gradsku vrevu i preseliti se na selo, kako bi mogao živjeti više u skladu s prirodom, uzeti predah od buke, gužve i stalne užurbanosti modernog gradskog života. Usto, priuštio si je i kreativnu pauzu u kojoj se odmorio i obnovio svoju stvaralačku energiju. Budući da se, osim modom, bavi i uzgojem rasnih pasa, ova je promjena u životnom stilu dobro došla i njemu i njegovim ljubimcima hrtovima.
Modna rekonstrukcija stare fotografije
Prelijepa kurija Modić-Bedeković u Donjoj Lomnici pored Velike Gorice za Zorana Mrvoša nije samo kulisa za snimanje modne kampanje, nego i mjesto inspiracije. Modni dizajner je rekreirao staru fotografiju iz 1968. na kojoj su blizanke Milka i Vilma Bedeković, koje su bile vlasnice i posljednje stanovnice kurije, snimljene ispred kuće. Na njihovoj je kuriji Zoran Mrvoš svojim kreacijama modno rekreirao njihove portrete. U svoju je novu kolekciju, vjeran sebi, utkao dašak muške mode, a kuriji je udahnuo novi život.
“Rekonstruirali smo njihovu fotografiju i ona će nositi čitavu kampanju. Odabrao sam lokaciju kurije Modić Bedeković jer zorno prikazuje sve ono što i sam njegujem – jednostavnost, prirodnost, jasne linije. Bezvremenskom monokromatskom kolekcijom želim svim ženama omogućiti da ne robuju sezonama niti prigodama, jer se sve iz nove kolekcije može prilagoditi vlastitom stilu. Jedna odjevna kombinacija za sve prigode i sve sezone. Bez ograničenja, odlučno i sa stavom. To je nota koju sam htio postići i vjerujem da će žene upravo to i prepoznati”, otkrio nam je Zoran Mrvoš.
Kurije su u prošlosti bile domovi nižega plemstva, a kurija Modić Bedeković predstavlja sjajan primjer tadašnje arhitekture i izvrsnu scenografiju za moderne reinterpretacije bezvremenskih tema. Zoran Mrvoš je kuriju koristio za snimanje kampanje zahvaljujući Turističkoj zajednici Zagrebačke županije. Model na fotografijama je Evita Mandić koja se uspješno probija na inozemnom tržištu, za modnu fotografiju kampanje zaslužan je Marko Grubišić, za šminku Sanja Agić, a za frizure salon Prime Vision Nashi Argan i frizer Ivan Pervan.
U rujnu revija, a zatim i showroom
Modna kampanja ujedno je i najava revije koja će se održati 26. rujna u Zagrebu, na kojoj će se predstaviti cijela nova kolekcija. Revija za kolekciju jesen 2023. prava je oda autentičnosti i individualnosti. Monokromni minimalizam, u maniri Mrvoševog stvaralačkog potpisa, odiše snagom i pročišćenošću. Na reviji će se predstaviti dnevni, večernji i party komadi namijenjeni ženama koje se usude, koje ne robuju trendovima i koje kroz bezvremenske komade žele pokazati svoj stav i osobnost.
Mrvoševa modna revija imat će i humanitarni karakter jer dizajner ovaj put surađuje s Udrugom žena oboljelih i liječenih od raka Nismo same. Mrvoš je kreirao odjevni predmet koji će udruga prodavati i tako prikupljati sredstva za svoj fond Nisi sama, ideš s nama kojim ženama oboljelima od raka osiguravaju siguran i brz taksi prijevoz na kemoterapiju i s kemoterapije. Taj će odjevni predmet biti dio revije, a modni će događaj time dobiti još jedno dublje značenje.
Revija će se moći pogledati isključivo uz pozivnicu, a kolekcija kreće u prodaju 27. rujna. Za ulaz na reviju već se danas traži pozivnica više, a dobra vijest za sve ljubiteljice njegovog modnog potpisa je da, nakon revije, Zoran Mrvoš u centru Velike Gorice otvara svoj showroom.
Bogatstvo nasljeđa, otmjenosti, jednostavnosti
Fotografija koju je Mrvoš modno rekonstruirao djelo je Nina Vranića iz 1968., a prikazuje sestre Bedeković ispred njihove kurije koja datira s početka 19. stoljeća. Sestre blizanke Milka i Vilma Bedeković rođene su 1883. i peta su generacija obitelji Modić-Bedeković koja je živjela u kuriji.
Iako su živjele jednostavnim i skromnim životom učiteljica, sestre su bile sklone umjetnosti pa su u turopoljskom kraju ostavile neizbrisiv trag. Milka je bila talentirana slikarica i učiteljica ručnog rada, a Vilma je bila talentirana glazbenica i zaljubljenica u narodni vez. Sestre Bedeković čitavog su se života opirale stereotipima, podržavale umjetnost, umjetnike, a njihova je kurija bila mjesto okupljanja pripadnika kulturnih krugova.
Zoran Mrvoš je u svojoj modnoj kampanji snimljenoj u kuriji sestara Bedeković pokazao da moda može biti bezvremenska, a opet iznijeti puno stava i odlučnost, kako prije gotovo sedam desetljeća, tako i sada.
Jedan od najboljih
Zoran Mrvoš je još za vrijeme srednjoškolskih dana u Rijeci izrađivao kostime za predstave. 1992. godine svoju je ljubav prema odjeći zapečatio upisom na Tekstilno tehnološki fakultet u Zagrebu te već kao student sudjelovao na brojnim revijama, između ostalog i na onda vrlo popularnom Fashion Newsu u Opatiji.
Kao modni dizajner istaknuo se kreiranjem odjeće za Image Haddad, a najveću popularnost postigao je kroz Lineu Exclusive kada je surađivao s velikim imenima hrvatske scene među kojima su Severina, Vanna, Colonia, Bojana Gregorić, Jelena Veljača, Nina Badrić i mnogi drugi.
Nakon toga pokreće svoj brand, a potom se udružuje s Ogi Antunac i s brandom Link započinje inozemnu avanturu od Dusseldorfa, Londona, Kopenhagena i Pariza do New Yorka. Link je osvojio ljubitelje mode diljem svijeta, a nakon kraće pauze, Zoran se novom kolekcijom za jesen/zimu 2023. vraća na velika vrata svijeta mode.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.