Zoran Mrvoš vraća se na domaću modnu scenu prekrasnom kolekcijom vjenčanica
Nakon poduže stanke dizajner Zoran Mrvoš vratio se na hrvatsku modnu scenu u rujnu prošle godine sa svojom preta-a-porter kolekcijom za jesen zimu 23/24 i pokupio sve ovacije publike i kritike.
Potpuno crna kolekcija sa tek malim naznakama bijelog u obliku košulja pronašla je vrlo brzo put do prvih kupaca. U 12 mjesecu lansira i svoju prvu bridal kolekciju nazvanu Dare to be…namijenjenu mladenkama sa vrlo definiranim stavom, sa odmakom od klasičnih vjenčanica, tako da su se tu našli i kombinezoni, kratke haljine, odijelo bez leđa, ali vješto baratajući sa klasičnim svadbenim elementima kao što su mašne i saten.
Od tada Zoran Mrvoš radi punom parom i nastavlja svoju bridal priču koja će premijerno biti prikazana na Sajmu Vjenčanja u Areni zagreb, 2-4.2.2024.
Iako je ova kolekcija glamuroznija, Mrvoš i dalje inzistira na pročišćenom stilu i minimalizmu. Haljine i odijela inspirirane su divama iz zlatnog doba Hollywooda. Dietrich, Garbo, Hayworth. Kao model koji dočarava stil odabrana je crvenokosa Hana Fort Mlakar koju gledajući zaista doživljavamo kao da gledamo film Gilda. Kampanja je snimana u prostoru Društvu inženjera Hrvatske, nekadašnjem domu obitelji Vranyczany.
Za jednostavnu scenografiju, tek u obliku crne satenske mašne i perzijskog tepiha pobrinula se Nina Blečić , @pixie with love, a fotografije snimila Nina Anić, @ninaanicweddings, stručnjak za snimanja posebnih trenutaka.
Tijekom svoga rada u Linei exclusive Mrvoš je izbrusio zanat u vjenčanicama kako po pitanju kroja, odabira materijala i svega ostalog tako i psiholoških vještina. Mladenke su jedna posebna kategorija klijenata i kad dođe vrijeme za odabir haljine kreću izazovi i dileme od onih koja je bolja za mene, koja je ljepša, da li sam izabrala pravu..koliko mi to povećava troškove – ali rješenje je uvijek tu.Mrvošev savjet svim mladenkama kod odabira vjenčanice :“kad pronađete onu u koju ste se zaljubile – tu potraga prestaje. Budite samouvjerene, vjerujte u sebe, zaljubite se u sebe i život još više i taj dan se prepustite općenito ljepoti i pamtiti će Vas – po ljepoti.“
„I kad pričamo o cijenama, mnogi su uvjerenja da su dizajnerske haljine po mjeri višeg cjenovnog ranga, ali istina je da dizajnersku haljinu rađenu po vašim mjerama možete imati za cijenu najma haljine iz salona vjenčanica, a ona će vam na kraju ipak ostati kao uspomena na jedan od najvažnijih dana u životu.“Kampanja vjenčanica Zoran Mrvoš je omogućena uz podršku Erste banke i sponzorsku suradnju.
Ako postoji modni dodatak koji ne izlazi iz mode, koji podiže svaku kombinaciju i istovremeno govori o ukusu, samopouzdanju i stilu – to je dobra torba. A kada torba dolazi iz radionice MONE, omiljene regionalne modne kuće s tradicijom u kvaliteti i estetici, znamo da nas očekuje nešto posebno.
Izlizana, izgrebana i nimalo savršena – baš kao i njezina slavna vlasnica. Originalna Hermès Birkin torba, dizajnirana posebno za neponovljivu Jane Birkin, prodana je za nevjerojatnih 10 milijuna dolara, oborivši sve dosadašnje rekorde i službeno postavši najskuplja torba u povijesti modne industrije.
Pariz ponovno diše visoku modu. Tjedan koji svake sezone nadilazi granice onoga što odjeća može biti, postaje manifest najuzvišenije estetike – Haute Couture Week, vrijeme kada modni dizajn postaje likovna umjetnost, emocija, iskustvo.
Postoje trenuci koji se ne planiraju – oni koji se dogode nakon događaja. U tišini grada, kada su cipele već predugo na nogama, a šminka se lagano presijava pod posljednjim svjetlom ulične lampe. Upravo taj trenutak – između euforije i umora, između protokola i intime – inspiracija je za novu kolekciju eNVy rooma za ljeto 2025.
U modnom svijetu gdje raskoš često nadglasava suptilnost, CHANEL je ove sezone odabrao šapat prirode umjesto njezina urlika. Nova Haute Couture kolekcija za jesen/zimu 2025/26 donosi sofisticiran i profinjen povratak izvorištu—u doslovnom i simboličkom smislu.
Ako tražite mjesto gdje se mediteranska profinjenost susreće s vrhunskom uslugom i ritmom ljeta, ovog ljeta postoji samo jedan odgovor – Mistral Beach Club. Kultno splitsko utočište za ljubitelje sunca, mora i elegancije vraća se u velikom stilu. No ovog puta, ne samo kao plažni klub, već kao kompletan doživljaj koji pomiče granice ljetnog luksuza na hrvatskoj obali.
Kad pomislite na idealan spoj obiteljske kemije, modnog senzibiliteta i iskrene ljetne radosti — na pamet vam zasigurno padnu oni. Najpoznatiji brat i sestra u Hrvatskoj ponovno su dokazali da stil teče njihovim venama. Ovoga ljeta zablistali su u ležernom, ali savršeno koordiniranom izdanju koje spaja udobnost, retro vibru i eleganciju bez truda.