Zoran Mrvoš vraća se na domaću modnu scenu prekrasnom kolekcijom vjenčanica
Nakon poduže stanke dizajner Zoran Mrvoš vratio se na hrvatsku modnu scenu u rujnu prošle godine sa svojom preta-a-porter kolekcijom za jesen zimu 23/24 i pokupio sve ovacije publike i kritike.
Potpuno crna kolekcija sa tek malim naznakama bijelog u obliku košulja pronašla je vrlo brzo put do prvih kupaca. U 12 mjesecu lansira i svoju prvu bridal kolekciju nazvanu Dare to be…namijenjenu mladenkama sa vrlo definiranim stavom, sa odmakom od klasičnih vjenčanica, tako da su se tu našli i kombinezoni, kratke haljine, odijelo bez leđa, ali vješto baratajući sa klasičnim svadbenim elementima kao što su mašne i saten.
Od tada Zoran Mrvoš radi punom parom i nastavlja svoju bridal priču koja će premijerno biti prikazana na Sajmu Vjenčanja u Areni zagreb, 2-4.2.2024.
Iako je ova kolekcija glamuroznija, Mrvoš i dalje inzistira na pročišćenom stilu i minimalizmu. Haljine i odijela inspirirane su divama iz zlatnog doba Hollywooda. Dietrich, Garbo, Hayworth. Kao model koji dočarava stil odabrana je crvenokosa Hana Fort Mlakar koju gledajući zaista doživljavamo kao da gledamo film Gilda. Kampanja je snimana u prostoru Društvu inženjera Hrvatske, nekadašnjem domu obitelji Vranyczany.
Za jednostavnu scenografiju, tek u obliku crne satenske mašne i perzijskog tepiha pobrinula se Nina Blečić , @pixie with love, a fotografije snimila Nina Anić, @ninaanicweddings, stručnjak za snimanja posebnih trenutaka.
Tijekom svoga rada u Linei exclusive Mrvoš je izbrusio zanat u vjenčanicama kako po pitanju kroja, odabira materijala i svega ostalog tako i psiholoških vještina. Mladenke su jedna posebna kategorija klijenata i kad dođe vrijeme za odabir haljine kreću izazovi i dileme od onih koja je bolja za mene, koja je ljepša, da li sam izabrala pravu..koliko mi to povećava troškove – ali rješenje je uvijek tu.Mrvošev savjet svim mladenkama kod odabira vjenčanice :“kad pronađete onu u koju ste se zaljubile – tu potraga prestaje. Budite samouvjerene, vjerujte u sebe, zaljubite se u sebe i život još više i taj dan se prepustite općenito ljepoti i pamtiti će Vas – po ljepoti.“
„I kad pričamo o cijenama, mnogi su uvjerenja da su dizajnerske haljine po mjeri višeg cjenovnog ranga, ali istina je da dizajnersku haljinu rađenu po vašim mjerama možete imati za cijenu najma haljine iz salona vjenčanica, a ona će vam na kraju ipak ostati kao uspomena na jedan od najvažnijih dana u životu.“Kampanja vjenčanica Zoran Mrvoš je omogućena uz podršku Erste banke i sponzorsku suradnju.
Modni svijet dočekao je vijest koja će, bez sumnje, oblikovati njegovu budućnost. Kuća Kering službeno je objavila da će talijanski dizajner Pierpaolo Piccioli preuzeti kreativno vodstvo modne kuće Balenciaga, naslijedivši Demnu, koji se u ožujku 2025. preselio u Gucci.
Na drugi rođendan magazina HELLO! u zagrebačkoj Laubi, na večer koju je obilježila Severina, mlada pjevačica Domenica donijela je dašak bezvremenske elegancije i urbane profinjenosti – kombinaciju koja osvaja na prvi pogled.
U impresivnom ambijentu obnovljenog Prirodoslovnog muzeja, među svjetlucavim eksponatima morskih divova prošlosti, sinoć se dogodila prava modna čarolija. Revija koja se s razlogom iščekivala kao vrhunac modne sezone, potvrdila je svoj status spektaklom koji je spojio eleganciju, osobni stil i dozu odvažnosti.
U vremenu kada svijet viče, prava snaga leži u tišini koja nosi smisao. Nova kolekcija naušnica brenda Amaranthine, iza koje stoji dizajner Mario Malnar, nije tu da podilazi trendovima – već da ih nadmaši osobnošću. Svaki par naušnica postaje tihi, ali snažan odraz autentičnosti, elegancije i unutarnje slobode.
MOHITO je ponovno uspješno začarao svojim najnovijim modnim komadima iz linije Sunset Nomad, kolekcije koja slavi ženstvenost u punom spektru boja koje dočaravaju čaroliju izlaska sunca.
Justin Bieber priznao da je svojoj supruzi Hailey nekoć rekao da nikada neće biti na naslovnici Voguea. Ispričao se, ali fanovima to nije bilo dovoljno.