Želimo ih sve: Nova Raw Bag kolekcija donosi selekciju finih kožnatih torbi
Mirjam Krajina predstavlja novu kolekciju torbi Raw Bag koje ostavljaju bez daha!
30 kolovoza 2023
30 kolovoza 202309:30
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
U potrazi ste za novom torbom koja će pristajati baš uz sve, a koju ćete moći nositi iz sezone u sezonu? Mirjam Krajina napravila je zaokret u svom dizajnerskom radu i predstavila predivne, nove torbe Raw Bag.
Održivo i trajno – Raw Bag!
Nakon što je posljednje tri godine kreirala inovativne torbe od reciklirane plastike, dizajnerica i kostimografkinja Mirjam Krajina napravila je mali zaokret u svom dizajnerskom pristupu i predstavili prvu Raw Bag kolekciju od prave kože. “Htjela sam stvoriti nešto potpuno prirodno, što je istovremeno održivo i trajno”, rekla je dizajnerica o svojoj odluci da počne koristiti prirodnu kožu.
Sva koža korištena u kolekciji je prirodno štavljena, netretirana štetnim kemikalijama i premazima, a s nošenjem i njegovanjem dobiva prirodnu patinu koja joj daje šarm.
“Oduvijek me fascinirala estetika zgužvanog i grešaka koje su meni osobno nešto predivno”, kaže dizajnerica kojoj je nadahnuće za dizajn sedam torbi u ovoj kolekciji bila forma zgužvanog škarnicla. Torbe iz kolekcije dizajnerica će postepeno otkrivati na svom Instagram profilu @raw__bag , a svaka od njih, otkrila je, ima i prirodnu i zgužvanu formu”, govori dizajnerica.
Raw Bag iz godine u godinu oblikovat će tempo vašeg života
Kolekciju torbi prati i kampanja pod sloganom Shaped by Water / Formed by Sun jer svaku od njih kroz godine će priroda dodatno oblikovati i pretvoriti u još šarmantniji i posebniji komad.
Kampanju je snimila Kristina Vrdoljak dok se u ulozi modela našla Matilda Elizabeta Štilinović.
Još vijesti iz svijeta celebrityja, kraljevskih dvora, glazbe, mode, ljepote, serija, filmova i putovanja čitajte na Hello! Croatia.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.