Zakoračite u pariški chic i prepustite se novoj eri glamura koja spaja umjetnost, emociju i couture estetiku u jedinstvenu modnu priču
Ako postoji grad koji savršeno razumije ženu, njezin ritam, njezinu tišinu i njezinu hrabrost da bude sve što poželi — onda je to Pariz. Upravo je ondje, među mostovima koji pamte stoljeća i skulpturama koje šapuću tajne, Stefan Djokovich Couture ispisao svoje novo modno poglavlje: “Chapter Paris: Story of Light.” Kolekcija koja ne prikazuje samo estetiku, već cijeli svemir emocija.
Od prve siluete jasno je da je riječ o priči o svjetlosti. O ženi koja je nosi. O onoj koja ulazi u prostor i mijenja ga — ne zato što želi biti viđena, već zato što se ne može ignorirati.
Arhitektura kao tkanina, tkanina kao pokret
Djokovich ovaj put donosi spoj arhitektonskih linija i raskošnih tekstura koje kao da su skrojene prema principima suvremene umjetničke instalacije. Crna, ružičasta i bijela — prepoznatljivi zaštitni kod brenda — pretvaraju se u vizualni potpis koji osvjetljava svaku modnu scenu. Haljine istodobno djeluju krhko i snažno, nalik skulpturama koje prate tijelo, naglašavaju pokret i daju mu melodiju.
Ručno izrađene aplikacije i kristalne površine prizivaju luksuz starih pariških večeri, dok dramatične forme i couture konstrukcija stvaraju siluete koje kao da lebde između sna i stvarnosti.
Od pariške noći do kabaretskog glamura
Kolekcija putuje kroz vrijeme — od sjaja večernjih haljina koje reflektiraju svjetla Seine, preko sirena krojeva koji nježno prate liniju tijela, pa sve do razigranih, gotovo teatralnih ružičastih komada nadahnutih starim kabareima Montmartrea. Svaki model nosi onu specifičnu, dobro poznatu Djokovićevu napetost između moći i ženstvenosti: haljine nisu samo odjevni predmeti, nego osobna izjava.
Pariz kao pozornica — žena kao glavni lik
Fotografije snimljene na Pont Alexandre III, Place Vendômeu, ispred Grand Palaisa i na skrivenim pariškim terasama ne prikazuju samo odjeću — one stvaraju mit. Žena Stefana Đokovića u njima nije promatračica, nego protagonistica. Moderna muza sa stavom, ona koja voli ritam grada, ali nikada ne gubi vlastitu melodiju.
Omaž gradu koji je učinio modu vječnom
“Chapter Paris” nije tek kolekcija. To je ljubavno pismo gradu koji je oblikovao povijest mode i nastavlja inspirirati svakoga tko zakorači njegovim ulicama. U svakom kadru osjeti se spajanje tri elementa bez kojih moda ne može živjeti: umjetnosti, emocije i identiteta.
S ovom kolekcijom Stefan Djokovich Couture ponovno potvrđuje da pripada vrhu regionalne modne scene, ali i da je njegova estetika globalna, beskompromisna i uvijek za korak ispred vremena. Ovo je nije moda koja se samo nosi — ona se i pamti.
Postoje večeri koje ne pristaju na prosječnost i trenuci koji traže dodatnu dozu stila, samopouzdanja i nenametljivog sjaja, a upravo takvim prigodama Högl pristupa s posebnom pažnjom, stvarajući cipele i torbe koje nadilaze ulogu modnog dodatka i postaju nosivi izraz osobnosti. U kolekciji osmišljenoj za svečane prilike, večernje izlaske i najluđu noć u godini susreću se bezvremenska elegancija, suvremeni dizajn, vrhunska izrada i iznimna udobnost, što je kombinacija koja definira moderni luksuz bez kompromisa.
Zara, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Oysho i Zara Home službeno kreću s velikim zimskim popustima, a poznati su i točni datumi početka sniženja u fizičkim trgovinama i online.
Nova crvena capsule kolekcija haljina brenda LEXALEX osmišljena je kao snažna, ali pročišćena modna izjava. Svaki model spaja suptilan luksuz i samouvjerenu ženstvenost, stvarajući dojam koji ostaje zapamćen.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.
Najava filma Marty Supreme, novog ostvarenja produkcijske kuće A24 u režiji Josha Safdieja, privukla je pažnju javnosti iz neuobičajenog razloga – ne radnjom, ne glumačkom postavom, nego bojom. Točnije, intenzivnom nijansom narančaste koja se posljednjih tjedana sustavno pojavljuje u svim aspektima promocije filma, od crvenih tepiha do marketinških vizuala. Ta boja sada ima i ime: “Marty Supreme Orange”.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.