Za Hello! party Damir Kedžo dao je izraditi odijelo hrvatske dizajnerice u skladu s pozivnicom
Za party o kojem se još uvijek govori Damir se uputio u radionicu mlade hrvatske dizajnerice.
19 svibnja 2023
19 svibnja 202313:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
VelikiHello! Croatia party u Laubi na koji su plesati i nazdraviti s nama došli brojni prijatelji i poslovni partneri, ali i zvijezde sa same A – liste hrvatske celebrity scene, održao se prije skoro mjesec dana no o njemu se još uvijek govori.
Reproduktor videozapisa
Media error: Format(s) not supported or source(s) not found
Jeste li znali da je Damir Kedžo za naš party dao izraditi odijelo u skladu s pozivnicom?
Na našoj ekskluzivnoj pozivnici za Hello! party stajao je dress code: “Elegantno s crvenim detaljima”, što su kao pravu modnu igru shvatili brojni uzvanici, ali moramo naglasiti koliko smo oduševljeni bili kad smo ugledali odijelo koje je nosio Damir Kedžo, tim više jer je bila riječ o hrvatskom dizajnu.
Damir Kedžo
“Ja sam crveni detalj s pozivnice!”, doviknuo nam je Damir na putu do plesnog podija gdje se, zahvaljujući setovima DJ Indyja, nije stajalo s plesom.
Kasnije smo doznali da je Damir Kedžo odijelo izradio baš za naš party, a u tom je odličnom crvenom odijelu zablistao i u našem celebrity intervjuu u kojem je otkrio brojne zanimljivosti koje bi mogle zanimati njegove fanove. Poput činjenice da bi volio glumiti u kriminalističkoj ili humorističnoj seriji te da ga je najviše zabavljala teorija da je ispod njegove maske u showu Masked Singer, u kojem je i pobijedio, zapravo – Goran Karan.
Damir Kedžo za Hello! Croatia Ana Bolobicchio (Anushcka)
Što je Damir Kedžo otkrio za Hello! Croatia pročitajte ovdje
Tko stoji iza crvenog odijela poznatog hrvatskog pjevača? Atraktivno odijelo kreacija je mlade dizajnerice Anje Stehlik, koja stoji iza brenda O’dijelo. Kako i samo ime govori, Anja putem svog brenda u fokus stavlja blejzere i hlače za žene i muškarce koje u zanimljivim bojama, materijalima i krojevima čine outfite koji privlače komplimente.
Čuli smo se s Anjom i upitali je kako je zamislila crveno odijelo kad je stigla narudžba od poznatog pjevača
“O´Dijelo za Damira zamišljeno je kao klasični tailoring, a opet upečatljivo i moćno u boji te samom dizajnu. Duplo kopčanje u crvenoj boji, koja je apsolutni hit sezone, svakako je idealan odabir za jedinstveni i personalizirani look mladog pjevača.” otkrila nam je Anja Stehlik.
Više modnih, celebrity i lifestyle vijesti koje vam donosi Hello! Croatia, čitajte ovdje.
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
Ana Maria Ricov lansirala je kolekciju „Stone Bloom“ za proljeće/ljeto 2025. – priču o ljepoti koja se rađa u surovom pejzažu. Inspirirana cvjetovima koji opstaju na kamenu (pustinjska ruža, perasti karanfil, bijela kadulja, crveni mak), kolekcija slavi snagu i nježnost, jasno ocrtane u krojevima i tkaninama.
U glamuroznom ozračju hotela Zonar, modna pista nije bila samo prostor stila – bila je pozornica znanja, hrabrosti i stvaralačke zrelosti. Završna revija Učilišta PROFOKUS još jednom je pokazala zašto se ovo mjesto ne zove tek učilište, već kreativni inkubator budućih modnih profesionalaca. Spoj elegancije i edukacije pretočen je u večer koja je slavila i estetiku i suštinu – reviju koja se ne pamti samo po haljinama, već po ideji iza njih.
Hrvatski brend Robert Sever predstavio je novu resort kolekciju za sezonu ljeto 2025., utemeljenu na svakodnevnim potrebama suvremenih žena koje traže ravnotežu između estetike i praktičnosti. Kolekcija broji više od 50 novih modela, a fokusira se na odjeću prilagođenu različitim dnevnim situacijama – od poslovnih obaveza do večernjih izlazaka.
Zaboravite sve što ste dosad znali o vjenčanicama – Lokomotiva je ušla u bridal svijet s kolekcijom koja redefinira pojam mladenke. Nježna, snažna, romantična, ali i neukrotivo svoja, ova kolekcija ne nudi samo haljine – nudi stajalište, stil i slobodu. Prvi put modni brend Lokomotiva donosi bridal kolekciju koja izgleda kao da je izašla iz snova, ali s potpisom stvarne žene.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade.
U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je prošli vikend ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.
Ljeto u Zagrebu jednostavno ne može proći bez dobrih festivala na otvorenom. Grad tada oživi – parkovi, trgovi i ulice pretvaraju se u pozornice pod vedrim nebom, vinske vrtove i kutke za opuštanje, smijeh i druženje.
Na zagrebačku glazbenu scenu stiže novi val svježine i autentičnosti. Mahkey, bend koji je već osvojio pažnju glazbene publike i kritike, predstavlja svoj novi singl Pazim što želim – drugi po redu s nedavno objavljenog debitantskog albuma Palo Santo. Uoči velike koncertne promocije u legendarnoj Tvornici kulture 26. lipnja, ovaj singl donosi novo poglavlje u njihovom glazbenom izričaju, koji se kao rijetko koji danas, može opisati jedinstvenom sintagmom – sevdah grunge.