Za Hello! party Damir Kedžo dao je izraditi odijelo hrvatske dizajnerice u skladu s pozivnicom
Za party o kojem se još uvijek govori Damir se uputio u radionicu mlade hrvatske dizajnerice.
19 svibnja 2023
19 svibnja 202313:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
VelikiHello! Croatia party u Laubi na koji su plesati i nazdraviti s nama došli brojni prijatelji i poslovni partneri, ali i zvijezde sa same A – liste hrvatske celebrity scene, održao se prije skoro mjesec dana no o njemu se još uvijek govori.
Jeste li znali da je Damir Kedžo za naš party dao izraditi odijelo u skladu s pozivnicom?
Na našoj ekskluzivnoj pozivnici za Hello! party stajao je dress code: “Elegantno s crvenim detaljima”, što su kao pravu modnu igru shvatili brojni uzvanici, ali moramo naglasiti koliko smo oduševljeni bili kad smo ugledali odijelo koje je nosio Damir Kedžo, tim više jer je bila riječ o hrvatskom dizajnu.
Damir Kedžo
“Ja sam crveni detalj s pozivnice!”, doviknuo nam je Damir na putu do plesnog podija gdje se, zahvaljujući setovima DJ Indyja, nije stajalo s plesom.
Kasnije smo doznali da je Damir Kedžo odijelo izradio baš za naš party, a u tom je odličnom crvenom odijelu zablistao i u našem celebrity intervjuu u kojem je otkrio brojne zanimljivosti koje bi mogle zanimati njegove fanove. Poput činjenice da bi volio glumiti u kriminalističkoj ili humorističnoj seriji te da ga je najviše zabavljala teorija da je ispod njegove maske u showu Masked Singer, u kojem je i pobijedio, zapravo – Goran Karan.
Damir Kedžo za Hello! Croatia Ana Bolobicchio (Anushcka)
Što je Damir Kedžo otkrio za Hello! Croatia pročitajte ovdje
Tko stoji iza crvenog odijela poznatog hrvatskog pjevača? Atraktivno odijelo kreacija je mlade dizajnerice Anje Stehlik, koja stoji iza brenda O’dijelo. Kako i samo ime govori, Anja putem svog brenda u fokus stavlja blejzere i hlače za žene i muškarce koje u zanimljivim bojama, materijalima i krojevima čine outfite koji privlače komplimente.
Čuli smo se s Anjom i upitali je kako je zamislila crveno odijelo kad je stigla narudžba od poznatog pjevača
“O´Dijelo za Damira zamišljeno je kao klasični tailoring, a opet upečatljivo i moćno u boji te samom dizajnu. Duplo kopčanje u crvenoj boji, koja je apsolutni hit sezone, svakako je idealan odabir za jedinstveni i personalizirani look mladog pjevača.” otkrila nam je Anja Stehlik.
Više modnih, celebrity i lifestyle vijesti koje vam donosi Hello! Croatia, čitajte ovdje.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.