Malo je poslova u svijetu mode koji se mogu usporediti s modelingom za poznati brend Victoria’s Secret. Samo najpoznatije i najbolje manekenke mogu postati čuvene Viktorijine anđelice, a one najbolje među njima svoju financijsku vrijednost broje u desecima, pa i stotinama milijuna dolara.
Uz vijest o ponovnom pokretanju modne revije brenda prošle godine, portal Just Jared sastavio je listu najbogatijih Viktorijinih anđelica na svijetu.
5. Alessandra Ambrosio
Procijenjena neto vrijednost: 80 milijuna dolara
Brazilska manekenka postala je poznata po radu s Victoria’s Secretom i njihovom PINK linijom, kao i suradnjom s brendovima kao što su Dior, Armani i Ralph Lauren. Osim toga, gostovala je u mnogim filmovima i na TV-u, uključujući Daddy’s Home. Glumila je i u glazbenim spotovima, poput Fergienog “M.I.L.F. $.”
4. Tyra Banks
Procijenjena neto vrijednost: 90 milijuna dolara
Osim što je započela svoju karijeru kao model u ranim 90-ima i postala Viktorijina anđelica, Tyra je postala TV superzvijezda, vodeći America’s Next Top Model i vlastiti talk show, The Tyra Banks Show, uz gostovanje u emisijama poput America’s Got Talent i Dancing With The Stars. Pokrenula je i vlastiti kozmetički brend, napisala nekoliko knjiga i bavila se glazbom.
3. Adriana Lima
Procijenjena neto vrijednost: 95 milijuna dolara
Brazilska manekenka postala je poznata po svom radu kao za Victoria’s secret, ali i kao zaštitno lice Maybellinea i brenda odjeće Desigual, kao i brendova kao što su Puma, Chopard i IWC. Godine 2017. proglašena je najvrjednijom Viktorijinom anđelicom.
2. Heidi Klum
Procijenjena neto vrijednost: 160 milijuna dolara
Njemačka manekenka postala je superzvijezda još početkom 2000-tih, pojavljujući se u reklamama i na naslovnicama časopisa još dok nije postala Victoria’s Secret anđelica kao prva njemačka manekenka kojoj je to pošlo za rukom. Također je voditeljica i članica žirija emisija poput German’s Next Top Model, Project Runway i America’s Got Talent, a pojavila se i u seriji Seks i grad i filmovima poput Vrag nosi Pradu i Ocean’s 8.
1. Gisele Bündchen
Procijenjena neto vrijednost: 400 milijuna dolara
Brazilska manekenka pojavila se na više od 1000 naslovnica časopisa. Također je odigrala neke manje glumačke uloge te je otkako se povukla iz aktivne manekenske karijere postala ambasadorica brojnih ekskluzivnih brendova.
Često je navode kao jednu od najbogatijih manekenki na svijetu.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.