Malo je poslova u svijetu mode koji se mogu usporediti s modelingom za poznati brend Victoria’s Secret. Samo najpoznatije i najbolje manekenke mogu postati čuvene Viktorijine anđelice, a one najbolje među njima svoju financijsku vrijednost broje u desecima, pa i stotinama milijuna dolara.
Uz vijest o ponovnom pokretanju modne revije brenda prošle godine, portal Just Jared sastavio je listu najbogatijih Viktorijinih anđelica na svijetu.
5. Alessandra Ambrosio
Procijenjena neto vrijednost: 80 milijuna dolara
Brazilska manekenka postala je poznata po radu s Victoria’s Secretom i njihovom PINK linijom, kao i suradnjom s brendovima kao što su Dior, Armani i Ralph Lauren. Osim toga, gostovala je u mnogim filmovima i na TV-u, uključujući Daddy’s Home. Glumila je i u glazbenim spotovima, poput Fergienog “M.I.L.F. $.”
4. Tyra Banks
Procijenjena neto vrijednost: 90 milijuna dolara
Osim što je započela svoju karijeru kao model u ranim 90-ima i postala Viktorijina anđelica, Tyra je postala TV superzvijezda, vodeći America’s Next Top Model i vlastiti talk show, The Tyra Banks Show, uz gostovanje u emisijama poput America’s Got Talent i Dancing With The Stars. Pokrenula je i vlastiti kozmetički brend, napisala nekoliko knjiga i bavila se glazbom.
3. Adriana Lima
Procijenjena neto vrijednost: 95 milijuna dolara
Brazilska manekenka postala je poznata po svom radu kao za Victoria’s secret, ali i kao zaštitno lice Maybellinea i brenda odjeće Desigual, kao i brendova kao što su Puma, Chopard i IWC. Godine 2017. proglašena je najvrjednijom Viktorijinom anđelicom.
2. Heidi Klum
Procijenjena neto vrijednost: 160 milijuna dolara
Njemačka manekenka postala je superzvijezda još početkom 2000-tih, pojavljujući se u reklamama i na naslovnicama časopisa još dok nije postala Victoria’s Secret anđelica kao prva njemačka manekenka kojoj je to pošlo za rukom. Također je voditeljica i članica žirija emisija poput German’s Next Top Model, Project Runway i America’s Got Talent, a pojavila se i u seriji Seks i grad i filmovima poput Vrag nosi Pradu i Ocean’s 8.
1. Gisele Bündchen
Procijenjena neto vrijednost: 400 milijuna dolara
Brazilska manekenka pojavila se na više od 1000 naslovnica časopisa. Također je odigrala neke manje glumačke uloge te je otkako se povukla iz aktivne manekenske karijere postala ambasadorica brojnih ekskluzivnih brendova.
Često je navode kao jednu od najbogatijih manekenki na svijetu.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.
Najava filma Marty Supreme, novog ostvarenja produkcijske kuće A24 u režiji Josha Safdieja, privukla je pažnju javnosti iz neuobičajenog razloga – ne radnjom, ne glumačkom postavom, nego bojom. Točnije, intenzivnom nijansom narančaste koja se posljednjih tjedana sustavno pojavljuje u svim aspektima promocije filma, od crvenih tepiha do marketinških vizuala. Ta boja sada ima i ime: “Marty Supreme Orange”.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.