Što se dogodilo s nogom Victorije Beckham? Dizajnerica na defileu osvanula sa štakama
Slavna Victoria doživjela je nezgodu dok je uživala u svojoj omiljenoj aktivnosti.
04 ožujka 2024
PROFIMEDIA
04 ožujka 202413:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Inovativne siluete koje su oduševile modnu kritiku, aktivistice na pisti, hrabar osmijeh i štake – ovako će Victoria Beckham pamtiti reviju koju je održala na ovosezonskom Tjednu mode u Parizu. Nakon revije u kojoj je sama krema svjetske modne scene imala prilike dizajneričino viđenje mode za jesen 2024. godine, publika suprugu slavnog Davida dočekala s gromoglasnim pljeskom, a mnoge je iznenadilo kad se na kraju defilea Victoria Beckham na štakama pojavila na vrhu piste.
Victoria se suzdržano osmjehivala dok je koračala na štakama, a u pomoć joj je priskočio i njezin suprug David Beckham, a nekoliko dana prije revije dizajnerica je sama otkrila kako je došlo do ozljede.
Zašto je Victoria Beckham na štakama?
Victoria Beckham u jednoj je svojoj objavi na društvenim mrežama pokazala nogu u gipsu te otkrila fanovima da se za reviju priprema na štakama.
Slavna Victoria doživjela je nezgodu dok je uživala u svojoj omiljenoj aktivnosti, odnosno vježbala u teretani. Slavna dizajnerica poznata je po svojim rigoroznim treninzima no nije otkrila što je točno radila da bi se tako ozlijedila.
Victoria Beckham na štakama je provela cijelo vrijeme u Parizu, a suprug David ne ispušta je iz vidika kako bi joj mogao pomoći ako zatreba.
Revija Victorije Beckham nije prošla bez skandala
Victoria Beckham baš i nije imala sreće tijekom Tjedna mode u Parizu.
Prvo je ozlijedila nogu, a zatim su usred revije na pistu skočile aktivistice koje se bore za prava životinja.
Na majicama i transparentima nosile su natpise kao što su “Viva veganska koža” i “životinje nisu materijal”, a svugdje je bilo naglašeno kako stižu iz udruge Peta.
Slavna dizajnerica Victoria Beckham nije se dala smesti već je do kraja sv eprofesionalno odradila kako je i zamislila.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.