Jer tko u 2024. godini još koristi jednokratnu ambalažu? Slogan je usko vezan za najnoviju torbu mladog hrvatskog modnog dizajneraDonovana Pavlekovića. Iako daje dojam kartona, ova torba inspirirana papirnatim vrećicama ustvari je načinjena od umjetne kože. Najnoviji projekt za brend Donovan je The Škarnicl bag kojim Pavleković započinje svoju komercijalnu liniju pod nazivom Donovan Studio.
The Škarnicl bag kao početak jedne nove priče
Kolekcija Donovan Studio uključivat će nosivije komade, ali i dalje s pečatom prepoznatljivog modnog izričaja kojim je do sada brend bio prožet.
Torba je kao ideja nastala prije nekoliko godina, ali zbog stvaranja konceptualnih kolekcija, bila je stavljena sa strane. Kao i svaki svjetski brend, bilo je vrijeme da Donovan stvari zažive i u svakodnevnom životu, stoga je torba početak jedne nove priče.
Torba je zamišljena kao clutch, ali zbog svog izgleda u nju stane sve što jednoj djevojci „on the go“ može zatrebati tijekom dana. Torba dolazi u dvije veličine, Mini i Large, odnosno 22 cm i 30 cm širine.
No, to nisu njezine finalne verzije, budući da uskoro dolazi još veličina. Škarnicl bag jednostavna je za korištenje – ubacite što tog dana trebate, magnetom osigurate otvor i preklopite koliko puta želite. Idealna je za nošenje ispod ruke, a velikim eksperimentom je utvrđeno da u Large verziju stane više od devet baguettea. Izrađena je od umjetne kože, a dodatno drži oblik unutarnjim pojačanjem.
Torba The Škarnicl bag stiže na valu trenda tihog luksuza
The Škarnicl bag nastala je kao mala opsesija ambalažom i američkim marketingom kroz plastične i papirne vrećice velikih trgovačkih lanaca. No, s utjecajem tihog luksuza, veliki printani logo zamijenjen je decentnom etiketom u pripadajućem materijalu. Torba je namijenjena za svakodnevno nošenje i pojednostavljenje dnevnih obaveza.
Najnoviju torbu brenda Donovan, moguće je naručiti direktno preko Instagram profila @donovan_studio.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.