Jedan artikl platite, a drugi, jeftiniji, artikl je gratis. Ne zvuči loše, je li? Tezenis nas je odlučio razveseliti i uljepšati nam sjetne dane postljetne depresije s divnom akcijom na dio modne selekcije grudnjaka i gaćica, te pripadajućeg lingerie asortimana.
Tezenis sniženje je počelo, a nova kolekcija je predivna
Postoji li žena koja ne uživa u lijepom donjem rublju, pidžamama mekanim poput maslaca, zavodljivim spavaćicama i gaćicama zbog kojih će naš odraz u ogledalu povikati: “Oh la la!”?
Savršeni grudnjaci u kojima ćete se osjećati udobno tijakom cijelog dana, a koji će izgledati fantastično ispod najdraže majice s kratkim rukavima ili u samostalnoj izvedbi, već vas tradicionalno čekaju u ponudi talijanskog modnog brenda Tezenis, koji je drugo ime za lijepo i ženstveno donje rublje.
Sve što trebate je došetati do svog omiljenog Tezenis prodajnog mjesta, odabrati najbolje komade dok ih ne odabere netko drugi, isprobati, kupiti, sjesti u omiljeni kafić i počastiti za dobro odrađenu kupnju.
Tezenis sniženje prava je prilika da obnovite jesensku garderobu
Ima li nova haljina smisla, ako donje rublje koje se nalazi ispod nje nije savršeno?
Brojna istraživanja pokazala su da lijep komplet donjeg rublja može popraviti raspoloženje i podići samopouzdanje, čak i onda kad ga nitko drugi osim nas neće vidjeti, a Tezenis sniženje idealan je prigoda da se počastite s nekoliko atraktivnih komada kojima ćete obnoviti svoj ormarić s donjim rubljem.
Crna i bijela boja ove su sezone u fokusu u Tezenisu, a neočekivan boost boje dolazi u obliku žarko ružičaste nijanse koja prati Barbiecore trend.
Ako vas zanima koji su uzorci ove godine popularni kad je donje rublje u pitanju, odgovor je – odvažni! Leoparski uzorak, ljupke točkice i retro pepita pritežu se kroz hit modele iz nove kolekcije te odišu vibrama glavne uloge u vlastitom filmu, što će te i vi postati nakon makeovera u prodavaonicama svog omiljenog brenda donjeg rublja.
Promocija traje do 02.10. ili do isteka zaliha, što god nastupi prije. 1+1 ove jeseni samo u Tezenisu! Više na www.tezenis.com/hr
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.