Jedan artikl platite, a drugi, jeftiniji, artikl je gratis. Ne zvuči loše, je li? Tezenis nas je odlučio razveseliti i uljepšati nam sjetne dane postljetne depresije s divnom akcijom na dio modne selekcije grudnjaka i gaćica, te pripadajućeg lingerie asortimana.
Tezenis sniženje je počelo, a nova kolekcija je predivna
Postoji li žena koja ne uživa u lijepom donjem rublju, pidžamama mekanim poput maslaca, zavodljivim spavaćicama i gaćicama zbog kojih će naš odraz u ogledalu povikati: “Oh la la!”?
Savršeni grudnjaci u kojima ćete se osjećati udobno tijakom cijelog dana, a koji će izgledati fantastično ispod najdraže majice s kratkim rukavima ili u samostalnoj izvedbi, već vas tradicionalno čekaju u ponudi talijanskog modnog brenda Tezenis, koji je drugo ime za lijepo i ženstveno donje rublje.
Sve što trebate je došetati do svog omiljenog Tezenis prodajnog mjesta, odabrati najbolje komade dok ih ne odabere netko drugi, isprobati, kupiti, sjesti u omiljeni kafić i počastiti za dobro odrađenu kupnju.
Tezenis sniženje prava je prilika da obnovite jesensku garderobu
Ima li nova haljina smisla, ako donje rublje koje se nalazi ispod nje nije savršeno?
Brojna istraživanja pokazala su da lijep komplet donjeg rublja može popraviti raspoloženje i podići samopouzdanje, čak i onda kad ga nitko drugi osim nas neće vidjeti, a Tezenis sniženje idealan je prigoda da se počastite s nekoliko atraktivnih komada kojima ćete obnoviti svoj ormarić s donjim rubljem.
Crna i bijela boja ove su sezone u fokusu u Tezenisu, a neočekivan boost boje dolazi u obliku žarko ružičaste nijanse koja prati Barbiecore trend.
Ako vas zanima koji su uzorci ove godine popularni kad je donje rublje u pitanju, odgovor je – odvažni! Leoparski uzorak, ljupke točkice i retro pepita pritežu se kroz hit modele iz nove kolekcije te odišu vibrama glavne uloge u vlastitom filmu, što će te i vi postati nakon makeovera u prodavaonicama svog omiljenog brenda donjeg rublja.
Promocija traje do 02.10. ili do isteka zaliha, što god nastupi prije. 1+1 ove jeseni samo u Tezenisu! Više na www.tezenis.com/hr
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.