Kladimo se da ćemo upravo ove tenisice uskoro vidjeti na fotkama vodećih modnih influencerica
Suradnja brendova Asics i Paper Girl, i to još s točkicama? Gdje da se zapišemo na listu čekanja?
17 siječnja 2024
ASICS
17 siječnja 202409:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Fama oko tenisica Adidas Samba OG još uvijek ne splašnjava, što ne znači da u svijetu tenisica nema prostora za druge, cool modele. Brendovi Solomon, New Look i Asics itekako su popularni među onima koji su uvijek u potrazi za tenisicama s cool vibrama, a mi imamo predosjećaj da će upravo nadolazeći model nastao u suradnji brendova tenisice Asics x PaperGirl Parispostati veliki hit.
Tenisice Asics x PaperGirl Paris predobre su da bi bile istinite
Omiljeni francuski PaperBoy Paris nedavno je pokrenuo svoj novi odjel pod nazivom PaperGirl Paris, a kako bi to proslavio, slavni kafić se ponovno udružio s japanskim brendom BEAMS kako bi lansirao potpuno novu siluetu tenicicaASICS GT-2160. Tako su nastale tenisice Asics x PaperGirl Paris koje će uskoro ugledati svjetlo dana.
Klasična sportska silueta u kombinaciji bijele i srebrne boje, i još začinjena točkicama – čini nam se da su ove tenisice stvorene za obožavanje.
Tenisice Asics x PaperGirl Paris pozivaju se i na trendove dvijetisućitih
Točkice svakako stižu na valu trendova Y2K, baš kao i nježno ružičaste vezice koje stižu kao točka na i tenisica koje bi uskoro mogli vidjeti na fotografijama brojnih slavnih it-djevojaka te modnih influencerica koje se ponose cool stilom.
Tenisice u prodaju izlaze 19. siječnja 2024., što se poklapa s Tjednom mode u Parizu no moći će ih kupiti samo najsretniji, i najspretniji u igri zvanoj shopping limitiranih tenisica.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.