Pharrell je upravo ostvario sve snove fanova tenisica Samba: Stižu dvije predivne boje
I vi ste ludi za tenisicama Adidas Samba, koje se već dvije godine rasprodaju rekordnom brzinom u kojem se god dućanu pojavile? Pharrell Williams još će jednom izbaciti svoju viziju ovog trenda, i to u dvije neodoljive boje.
02 studenoga 2023
ADIDAS
02 studenoga 202309:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Rijetko je koji model tenisica u posljednje vrijeme podigao toliku prašinu kao tenisice Adidas Samba. Dok su New Balance 550, veliki povratak visokih tenisica Nike Dunk i pomama za retro modelima “tatinih tenisica” s potpisom Asics napravili veliki boom među onima koji za tenisice prije možda i nisu toliko marili, tenisice Adidas Samba prešle su sva očekivanja popularnosti u komercijalnom smislu. Model tenisica osmišljen za nogometaše 1950. godine, koji bi prije pet ili šest godina u šminkerskim krugovima bio proglašen apsolutno neatraktivnim, odjednom se pretvorio u najpoželjnije tenisice na svijetu, što zbog influencerica koje su ih počele nositi što zbog pametne marketinške strategije.
Model tenisica Adidas Samba u dućane diljem svijeta stiže na kapaljku i rasprodaje se u rekordnom roku. Premda model nije pretjerano skup, toliko je tražen da su neki spremni platiti i 50 posto više kod preprodavača, ili se pokušati ugurati u dječje brojeve.
Naravno, najpopularniji i najtraženiji je model Adidas Samba OG, no svi hibridi tog kultnog modela također odlično kotiraju među fanovima, a tu u priču ulazi Pharrell Williams.
Pharrell Williams osmislio nove tenisice Adidas Samba
Slavni producent, pjevač, poduzetnik, dizajner i odnedavno kreativni direktor modne kuće Louis Vuitton dugi niz godina surađuje s brendom Adidas, a već je nekoliko puta na svoj način “obradio” popularni model tenisica o kojem govorimo te ih pretvorio u tenisice Adidas Samba Humanrace.
Upravo je najavljena nova mini kolekcija u suradnji Pharrella Williamsa i Adidasa, koja će obožavateljima tenisica Samba ponuditi možda najljepše kombinacije boja dosad.
Sanjali ste o ružičastim tenisicama Samba? Pharrell spašava
Nove tenisice slijede njegovu prijašnju kolekciju u kojoj je predstavio bijeli i crni model, a stižu u neodoljivo ružičasto/bijeloj i zeleno/sivoj kombinaciji. Tenisice u bojama “Cloud White/Pink” i “Ash Grey/Green”, izrađene od ECCO kože koja imitira brušenu kožu.
Nove Sambe za žene i muškarce
Predivne nove tenisice koje je Pharrell osmislio u suradnji sa slavnim sportskim brendom možemo vidjeti na fotografijama iz kampanje u kojima muškarac i žena šeću pješčanom obalom.
Premda će izaći prije Božića, nježne boje i imitacija antilopa svakako su pogodniji za toplije dane pa vam savjetujemo da ih, ako ih se dočepate, nikako ne nosite u danima kada je najavljena kiša, već ih sačuvate za kućna druženja i pokušate im omogućiti da dočekaju proljeće, kad će zablistati u punom sjaju.
Na službenim stranicama Adidasa i brenda Humanrace ove tenisice pojavit će se 3. studenog 2023., a početna cijena će im biti 180 dolara.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.