Svijet se ne može zasititi fotografija Sidney Sweeney: Nove fotke brenda Jimmy Choo ostavljaju bez daha

Vizuali iz kampanje za ljeto 2024. modnog brenda Jimmy Choo, s plavokosom miljenicom generacije Z u glavnoj ulozi snimljeni su u Palm Springsu.

03 svibnja 2024

Sydney Sweeney hello magazine croatia hrvatska Sydney Sweeney za Jimmy Choo JIMMY CHOO
HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Uz Zendayu, apsolutnu modnu zvijezdu serije Euphoria, dizajneri i urednici ne mogu se zasititi ni njezine kolegice Sydney Sweeney. Lijepa glumica i producentica Sydney Sweeney za Jimmy Choo snimila je fotografije za novu kampanju u kojoj reklamira torbice i cipele slavne tvrtke, a fotografije su uistinu spektakularne.

Glumac i producent Sydney Sweeney zvijezda je nove kampanje Jimmyja Chooa za ljeto 2024., snimljene na suncem izblijedjelom nebu Palm Springsa. Krećući na putovanje do radosti, Sweeneyja je uhvatio fotograf Oliver Hadlee Pearch i u središtu pozornosti stavlja najnovije SS24 komade brenda. Sa slatkom kalifornijskom pozadinom koja služi kao ovosezonska inspiracija, kampanja u boji slatkiša poziva nas na putovanje do otkrića, prožeto optimizmom i glamurom. ‘”Sydney utjelovljuje duh Jimmyja Chooa,” kaže kreativna direktorica Sandra Choi. “Talentiran, samouvjeren i zaigran, s inspirativnom radnom etikom. Njezin bez napora hladan osjećaj glamura potpomognut je osnaženim osjećajem sebe. Voljeli smo raditi sa Sydneyjem na stvaranju priče o kampanji koja nas vodi u uzbudljivu avanturu,” nastavlja ona. Pridružujući se Sweeneyju za volanom, kampanja nas vodi na putovanje kalifornijskom pustinjom, prevozeći nas od benzinske postaje do fotokabine i svugdje između. Prikazujući Cece Mule II inspiriranu vesternom Jimmyja Chooa, glumac je prikazan kako nosi novu Cinch torbu u

Vizuali iz kampanje za ljeto 2024. modnog brenda Jimmy Choo, s plavokosom miljenicom generacije Z u glavnoj ulozi snimljeni su u Palm Springsu, a snimio ih je fotograf Oliver Hadlee Pearch.

Sydney Sweeney hello magazine croatia hrvatska Sydney Sweeney za Jimmy Choo

Sydney Sweeney za Jimmy Choo snimila je nestvarno dobre fotografije

Uz prepoznatljive Palme i kulise u ružičastoj boji, nova kampanja modne kuće Jimmy Choo prožeta je optimizmom i glamurom.

PROČITAJTE: Doznali smo koji parfem Sydney Sweeney najviše voli, a i koji lak za nokte koristi

“Sydney utjelovljuje duh tvrtke Jimmy Choo”, izjavila je kreativna direktorica Sandra Choi.

Glumac i producent Sydney Sweeney zvijezda je nove kampanje Jimmyja Chooa za ljeto 2024., snimljene na suncem izblijedjelom nebu Palm Springsa. Krećući na putovanje do radosti, Sweeneyja je uhvatio fotograf Oliver Hadlee Pearch i u središtu pozornosti stavlja najnovije SS24 komade brenda. Sa slatkom kalifornijskom pozadinom koja služi kao ovosezonska inspiracija, kampanja u boji slatkiša poziva nas na putovanje do otkrića, prožeto optimizmom i glamurom. ‘”Sydney utjelovljuje duh Jimmyja Chooa,” kaže kreativna direktorica Sandra Choi. “Talentiran, samouvjeren i zaigran, s inspirativnom radnom etikom. Njezin bez napora hladan osjećaj glamura potpomognut je osnaženim osjećajem sebe. Voljeli smo raditi sa Sydneyjem na stvaranju priče o kampanji koja nas vodi u uzbudljivu avanturu,” nastavlja ona. Pridružujući se Sweeneyju za volanom, kampanja nas vodi na putovanje kalifornijskom pustinjom, prevozeći nas od benzinske postaje do fotokabine i svugdje između. Prikazujući Cece Mule II inspiriranu vesternom Jimmyja Chooa, glumac je prikazan kako nosi novu Cinch torbu u

“Talentirana, samouvjerena i zaigrana, s nevjerojatnom radnom etikom. Snažno osjeća samu sebe i odiše glamurom. Uživali smo raditi sa Sydney na stvaranju priče o kampanji koja nas vodi u uzbudljivu avanturu”, nastavlja ona.

Sydney Sweeney hello magazine croatia hrvatska Sydney Sweeney za Jimmy Choo

Sydney Sweeney za Jimmy Choo je snimila fotografije koje su fanovi dočekali s oduševljenjem, a kampanja nas vodi na putovanje kalifornijskom pustinjom – od benzinske postaje do fotokabine i raznih prepoznatljivih, ali uzbudljivih lokacija.

Glumac i producent Sydney Sweeney zvijezda je nove kampanje Jimmyja Chooa za ljeto 2024., snimljene na suncem izblijedjelom nebu Palm Springsa. Krećući na putovanje do radosti, Sweeneyja je uhvatio fotograf Oliver Hadlee Pearch i u središtu pozornosti stavlja najnovije SS24 komade brenda. Sa slatkom kalifornijskom pozadinom koja služi kao ovosezonska inspiracija, kampanja u boji slatkiša poziva nas na putovanje do otkrića, prožeto optimizmom i glamurom. ‘”Sydney utjelovljuje duh Jimmyja Chooa,” kaže kreativna direktorica Sandra Choi. “Talentiran, samouvjeren i zaigran, s inspirativnom radnom etikom. Njezin bez napora hladan osjećaj glamura potpomognut je osnaženim osjećajem sebe. Voljeli smo raditi sa Sydneyjem na stvaranju priče o kampanji koja nas vodi u uzbudljivu avanturu,” nastavlja ona. Pridružujući se Sweeneyju za volanom, kampanja nas vodi na putovanje kalifornijskom pustinjom, prevozeći nas od benzinske postaje do fotokabine i svugdje između. Prikazujući Cece Mule II inspiriranu vesternom Jimmyja Chooa, glumac je prikazan kako nosi novu Cinch torbu u

Što Jimmy Choo predlaže za ljeto 2024.?

Seksi cipele s remenčićima i cool tenisice, bijele torbice, balerinke sa zlatnim lancima te životinjske uzorke koji su veliki povratnički hit iz dvijetisućitih.

Sydney Sweeney hello magazine croatia hrvatska Sydney Sweeney za Jimmy Choo


druge vijesti

lego

U Hrvatsku za nekoliko dana dolazi najtraženiji LEGO set sezone – Mračna kuća iz Stranger Thingsa koju žele i kolekcionari i dizajneri interijera

Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.

Design

13 prosinca 2025

nemo

Zašto je Nemo vratio trofej Eurosonga i što to znači za budućnost natjecanja?

Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.

Celebrity News

13 prosinca 2025