Stigla prva veganska Gucci torba izrađena od biljaka: Billie Eilish prva je se dočepala
Riječ je o kultnoj silueti Horsebit iz 1955. godine, koja je po prvi put izrađena od veganskih materijala.
31 listopada 2023
GUCCI
31 listopada 202309:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Jedna od najpoznatijih veganica generacije Z, Billie Eilish, dobila je priliku pozirati u kampanji modne kuće Gucci za novu torbicu koja će sigurno podići puno prašine u svijet mode. Dok su neki brendovi, poput Stelle McCartney od samog starta fokusirani na proizvode od veganskih materijala, Gucci je tek sada odlučio zamijeniti kvalitetnu talijansku kožu umjetnim, inovativnim materijalima. veganska Gucci torba izrađena je od materijala pod nazivom Demetra, koji je veganska imitacija kože.
Riječ je o kultnoj silueti Horsebit iz davne 1955. koja je u novom izdanju spremna da osvoji trendseterice nove generacije.
Veganska Gucci torba novitet je iz ponude te slavne kuće
Materijal Demetra, koji se dobiva od biljaka, osmišljen je unutar kuće Gucci, a 2021. godine već je predstavljen na tenisicama. Sada je, po prvi put, iskorišten kako bi se od njega napravila torbica, zahvaljujući kreativnom novom direktoru kuće Sabatu De Sarnu koji je početkom godine stigao na tu poziciju.
“Želim da se ljudi ponovno zaljube u Gucci”, izjavio je tada, a čini se da su veganski proizvodi njegov plan za osvajanje novih generacija.
Na fotografijama Billie Eilish predstavlja novu torbicu, ali i jedan dobro poznati Y2K hit – logomaniju. Odjevena u široku košulju i šešir prepun pprepoznatljivih logića Gucci te s novom Horsebit torbom izrađenom od materijala koji je 75 posto sačinjen od biljnog podrijetla, mlada pjevačica izgleda opušteno i trendi, kao i na drugim fotografijama iz kampanje na kojima predstavlja još jedan model namijenjen osviještenima.
“Ponosna sam što sam dio evolucije kuće Gucci. Riječ je o novom razumijevanju tema koje su meni vrlo bitne”, izjavila je Billie Eilish.
Veganska Gucci torba po prvi put izrađena od Demetre
“Torba Horsebit 1955 prva je Guccijeva torba ikada izrađena u Demetre i predstavlja primjer Guccijevog pristupa usmjerenog prema budućnosti”, izjavili su glasnogovornici brenda Gucci.
Obožavatelji modne kuće Gucci na društvenim su mrežama odlično reagirali na torbicu koja brine o životinjama i okolišu, kao i na odličan izbor zaštitnog lica kampanje.
Gucci tvrdi da su njihove torbe izrađene od umjetnih materijala jednako dugotrajne i izdržljive kao i klasični modeli.
Neka ljeta dolaze s bukom valova, a neka s tišinom koja govori više od riječi. A'MARIE Cruise & Swim kolekcija za sezonu 2025. nije tu da se pokaže – već da se osjeti. Njezina najnovija kampanja, nazvana Between Moments, oda je svemu onome što najviše volimo o ljetu – trenucima koji ne žele pažnju, ali je svejedno zavređuju.
U čarobnoj atmosferi zagrebačkih Klovićevih dvora, gdje su se sinoć spojili moda, glazba i glamur, poznati francuski magazin Marie Claire proslavio je svoj dolazak na hrvatsko tržište. Na ekskluzivnoj gala večeri okupilo se tristotinjak uzvanika iz svijeta zabave, mode i biznisa, a među njima posebnu je pažnju plijenila jedna od najomiljenijih domaćih influencerica — Ivana Mišković.
Godina 2025. ostat će zapamćena kao trenutak u kojem se modni svijet naklonio dvjema ženama koje su ga desetljećima oblikovale. Anna Wintour i Donatella Versace – dva neponovljiva imena, dvije karijere koje su istovremeno započele, a sada zajedno izlaze iz epicentra modne moći. Nije slučajno što se i njihov profesionalni oproštaj događa istovremeno – jer koliko god bile različite, Anna i Donatella oduvijek su bile savršeni kontrapunkti, ravnoteža moći, ukusa i utjecaja.
Moda nikada nije bila samo prostor za kreativnost – ona je oduvijek i poprište dramatičnih priča. Jer, iako je vanjski sloj ove industrije obavijen sjajem, sofisticiranošću i ljepotom, ispod površine često vrije.
Premda današnjim očima djeluje sasvim uobičajeno, naslovnica američkog Voguea iz studenoga 1988. godine bila je prava modna prekretnica. Ispod natpisa “stvarna cijena izgleda”, izraelska manekenka Michaela Bercu gleda mimo objektiva, ima razbarušenu kosu i nosi sjajnu, draguljima ukrašenu couture jaknu Christiana Lacroixa, vrijednu deset tisuća dolara.
Ovog ljeta, Pula se pretvara u modnu oazu čarolije i kreativnosti. Najiščekivaniji modni događaj godine, Stehlik Fashion Show, vraća se na svoje nezaobilazno mjesto ispred Arheološkog muzeja Istre, 4. srpnja u 21 sat, donoseći eksploziju boja, emocija i priča utkane u tkanine.
Ako je itko sumnjao da je lansiranje hrvatskog izdanja jednog od najutjecajnijih ženskih brendova na svijetu, Marie Claire, veliki društveni trenutak – sada više ne sumnja. Jer, večer u Klovićevim dvorima bila je sve samo ne obična. Bila je to ona vrsta događaja na kojoj nema tko nije bio.
U impresivnom ambijentu Klovićevih dvora, sinoć je održano svečano lansiranje hrvatskog izdanja prestižnog modnog časopisa Marie Claire, a među brojnim uzvanicima istaknula se influencerica i modna entuzijastica Isabella Rakonić.
U sezoni kada Dubrovnik diše punim plućima i svaka kaldrma priča svoju priču, na samim zidinama grada rađa se još jedna – tiha, snažna i neodoljivo lijepa. Tvrđava Bokar, savršeno sačuvana čuvarica povijesti iz 15. stoljeća, od 9. srpnja do 1. rujna postaje pozornica za izložbu "Libertas Bells" renomirane hrvatske umjetnice Dubravke Lošić.
U impresivnom ambijentu Klovićevih dvora, gdje se sinoć obilježio dolazak prestižnog francuskog modnog časopisa Marie Claire na hrvatsko tržište, domaća influencerica i poduzetnica Marjeta Kessler bila je jedno od zapaženijih lica večeri. Njezina modna kombinacija savršeno je utjelovila duh sofisticirane elegancije s modernim prizvukom, potvrđujući još jednom da je jedna od najbolje odjevenih žena domaće modne scene.
Na premijeri hrvatskog izdanja prestižnog francuskog časopisa Marie Claire, koja se održala u elegantnom ambijentu Klovićevih dvora, pažnju okupljenih privukao je jedan od najskladnijih parova domaće scene – komičar Ivan Šarić i njegova supruga, bivša manekenka i voditeljica Korana Gvozdić. Njihov istančan osjećaj za modu i harmoniju u stilu ponovno su došli do izražaja – dvoje zaljubljenih kao da su iz modne editorijala kročili u stvarnost.