Stigla prva veganska Gucci torba izrađena od biljaka: Billie Eilish prva je se dočepala
Riječ je o kultnoj silueti Horsebit iz 1955. godine, koja je po prvi put izrađena od veganskih materijala.
31 listopada 2023
GUCCI
31 listopada 202309:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Jedna od najpoznatijih veganica generacije Z, Billie Eilish, dobila je priliku pozirati u kampanji modne kuće Gucci za novu torbicu koja će sigurno podići puno prašine u svijet mode. Dok su neki brendovi, poput Stelle McCartney od samog starta fokusirani na proizvode od veganskih materijala, Gucci je tek sada odlučio zamijeniti kvalitetnu talijansku kožu umjetnim, inovativnim materijalima. veganska Gucci torba izrađena je od materijala pod nazivom Demetra, koji je veganska imitacija kože.
Riječ je o kultnoj silueti Horsebit iz davne 1955. koja je u novom izdanju spremna da osvoji trendseterice nove generacije.
Veganska Gucci torba novitet je iz ponude te slavne kuće
Materijal Demetra, koji se dobiva od biljaka, osmišljen je unutar kuće Gucci, a 2021. godine već je predstavljen na tenisicama. Sada je, po prvi put, iskorišten kako bi se od njega napravila torbica, zahvaljujući kreativnom novom direktoru kuće Sabatu De Sarnu koji je početkom godine stigao na tu poziciju.
“Želim da se ljudi ponovno zaljube u Gucci”, izjavio je tada, a čini se da su veganski proizvodi njegov plan za osvajanje novih generacija.
Na fotografijama Billie Eilish predstavlja novu torbicu, ali i jedan dobro poznati Y2K hit – logomaniju. Odjevena u široku košulju i šešir prepun pprepoznatljivih logića Gucci te s novom Horsebit torbom izrađenom od materijala koji je 75 posto sačinjen od biljnog podrijetla, mlada pjevačica izgleda opušteno i trendi, kao i na drugim fotografijama iz kampanje na kojima predstavlja još jedan model namijenjen osviještenima.
“Ponosna sam što sam dio evolucije kuće Gucci. Riječ je o novom razumijevanju tema koje su meni vrlo bitne”, izjavila je Billie Eilish.
Veganska Gucci torba po prvi put izrađena od Demetre
“Torba Horsebit 1955 prva je Guccijeva torba ikada izrađena u Demetre i predstavlja primjer Guccijevog pristupa usmjerenog prema budućnosti”, izjavili su glasnogovornici brenda Gucci.
Obožavatelji modne kuće Gucci na društvenim su mrežama odlično reagirali na torbicu koja brine o životinjama i okolišu, kao i na odličan izbor zaštitnog lica kampanje.
Gucci tvrdi da su njihove torbe izrađene od umjetnih materijala jednako dugotrajne i izdržljive kao i klasični modeli.
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
Ana Maria Ricov lansirala je kolekciju „Stone Bloom“ za proljeće/ljeto 2025. – priču o ljepoti koja se rađa u surovom pejzažu. Inspirirana cvjetovima koji opstaju na kamenu (pustinjska ruža, perasti karanfil, bijela kadulja, crveni mak), kolekcija slavi snagu i nježnost, jasno ocrtane u krojevima i tkaninama.
U glamuroznom ozračju hotela Zonar, modna pista nije bila samo prostor stila – bila je pozornica znanja, hrabrosti i stvaralačke zrelosti. Završna revija Učilišta PROFOKUS još jednom je pokazala zašto se ovo mjesto ne zove tek učilište, već kreativni inkubator budućih modnih profesionalaca. Spoj elegancije i edukacije pretočen je u večer koja je slavila i estetiku i suštinu – reviju koja se ne pamti samo po haljinama, već po ideji iza njih.
Hrvatski brend Robert Sever predstavio je novu resort kolekciju za sezonu ljeto 2025., utemeljenu na svakodnevnim potrebama suvremenih žena koje traže ravnotežu između estetike i praktičnosti. Kolekcija broji više od 50 novih modela, a fokusira se na odjeću prilagođenu različitim dnevnim situacijama – od poslovnih obaveza do večernjih izlazaka.
Zaboravite sve što ste dosad znali o vjenčanicama – Lokomotiva je ušla u bridal svijet s kolekcijom koja redefinira pojam mladenke. Nježna, snažna, romantična, ali i neukrotivo svoja, ova kolekcija ne nudi samo haljine – nudi stajalište, stil i slobodu. Prvi put modni brend Lokomotiva donosi bridal kolekciju koja izgleda kao da je izašla iz snova, ali s potpisom stvarne žene.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade.
U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je prošli vikend ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.