Stigla prva veganska Gucci torba izrađena od biljaka: Billie Eilish prva je se dočepala
Riječ je o kultnoj silueti Horsebit iz 1955. godine, koja je po prvi put izrađena od veganskih materijala.
31 listopada 2023
GUCCI
31 listopada 202309:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Jedna od najpoznatijih veganica generacije Z, Billie Eilish, dobila je priliku pozirati u kampanji modne kuće Gucci za novu torbicu koja će sigurno podići puno prašine u svijet mode. Dok su neki brendovi, poput Stelle McCartney od samog starta fokusirani na proizvode od veganskih materijala, Gucci je tek sada odlučio zamijeniti kvalitetnu talijansku kožu umjetnim, inovativnim materijalima. veganska Gucci torba izrađena je od materijala pod nazivom Demetra, koji je veganska imitacija kože.
Riječ je o kultnoj silueti Horsebit iz davne 1955. koja je u novom izdanju spremna da osvoji trendseterice nove generacije.
Veganska Gucci torba novitet je iz ponude te slavne kuće
Materijal Demetra, koji se dobiva od biljaka, osmišljen je unutar kuće Gucci, a 2021. godine već je predstavljen na tenisicama. Sada je, po prvi put, iskorišten kako bi se od njega napravila torbica, zahvaljujući kreativnom novom direktoru kuće Sabatu De Sarnu koji je početkom godine stigao na tu poziciju.
“Želim da se ljudi ponovno zaljube u Gucci”, izjavio je tada, a čini se da su veganski proizvodi njegov plan za osvajanje novih generacija.
Na fotografijama Billie Eilish predstavlja novu torbicu, ali i jedan dobro poznati Y2K hit – logomaniju. Odjevena u široku košulju i šešir prepun pprepoznatljivih logića Gucci te s novom Horsebit torbom izrađenom od materijala koji je 75 posto sačinjen od biljnog podrijetla, mlada pjevačica izgleda opušteno i trendi, kao i na drugim fotografijama iz kampanje na kojima predstavlja još jedan model namijenjen osviještenima.
“Ponosna sam što sam dio evolucije kuće Gucci. Riječ je o novom razumijevanju tema koje su meni vrlo bitne”, izjavila je Billie Eilish.
Veganska Gucci torba po prvi put izrađena od Demetre
“Torba Horsebit 1955 prva je Guccijeva torba ikada izrađena u Demetre i predstavlja primjer Guccijevog pristupa usmjerenog prema budućnosti”, izjavili su glasnogovornici brenda Gucci.
Obožavatelji modne kuće Gucci na društvenim su mrežama odlično reagirali na torbicu koja brine o životinjama i okolišu, kao i na odličan izbor zaštitnog lica kampanje.
Gucci tvrdi da su njihove torbe izrađene od umjetnih materijala jednako dugotrajne i izdržljive kao i klasični modeli.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.