Juraj Zigman najavljuje nezaboravni modni spektakl u Rijeci u suradnji s najvećom regionalnom zvijezdom
Nakon punih pet godina, koliko je prošlo otkako je održao svoju posljednju modnu reviju u Rijeci, Juraj Zigman priprema modni spektakl o kojem će se zasigurno pričati danima nakon defilea. Svoju dugoočekivanu kolekciju predstavit će 4. srpnja u hali riječkog Exportdrva, a tek djelić onoga što će činiti njegovu impresivnu modnu priču, sačinjenu od više od 50 total lookova, prikazuju najavne fotografije koje je cijenjeni riječki dizajner i kostimograf snimio u suradnji sa Severinom.
“Ne zanimaju me prêt-à-porter kolekcije niti se stvarajući opterećujem pitanjem je li ono što radim dovoljno komercijalno. Kreirajući kolekciju, kojom sam odlučio zaokružiti uspješne godine nakon moje posljednje revije, fokusirao sam se na ono što je meni estetski lijepo i što mi pričinjava zadovoljstvo, a kreacije koje su proizašle iz tog procesa stvorene su za svjetske pozornice i najveće dodjele nagrada poput primjerice Oscara”, objasnio je Zigman najavljujući nadolazeći modni show u Rijeci iz svog studija u Kostreni gdje su u tijeku posljednje pripreme za veliku reviju.
Dizajner, čije su kreacije zabljesnule na eminentnim dodjelama nagrada kao što su Grammy, MTV i Brit Awards, a ekstravagantne kostime su na svojim turnejama nosile najveće glazbene dive poput Beyoncé, Nicki Minaj, Mary J. Blige, Christine Aguilere i Nelly Furtado, u Rijeci će predstaviti svoju dosad najveću kolekciju, a pratit će je i impresivna scenografija. Slijedeći svoju vječitu mantru “dress to impress”, kojom od svojih početaka 2008. godine prošiva sve što radi, Zigman će na pisti predstaviti modnu priču sačinjenu od zadivljujućeg broja modela među kojima će glavnu riječ voditi haljine u pregršt različitih dužina, boja i silueta, s precizno razrađenim detaljima u koje su utkane stotine sati ručnog rada. U “zigmanovskom” stilu, bit će to još jedna spektakularna modna predstava koja će se publici urezati duboko u sjećanje, dajući joj osvrt na protekle godine ispunjene brojnim sjajnim trenucima, ali i najavljujući neke nove maestralne uspjehe.
Hrvatski streetwear brend nove generacije, BOMBER, 5. siječnja 2025. godine, još jednom je pokazao zašto ga mnogi smatraju konkurentom svjetskim modnim gigantima.
Nositi trenirku na poslovni sastanak u 2025. više nije samo prihvatljivo – to je vibe. Inspirirana američkim celeb stilom, nova kolekcija „The New Classic“ donosi spoj udobnosti i stila koji redefinira svakodnevnu garderobu. Zamislite paparazzi fotografije slavnih kako u ležernim, ali savršeno usklađenim outfitima ispijaju svoje latte – upravo to je energija koju ova kolekcija utjelovljuje. Ovo nije samo odjeća, ovo je stav.
Nikola Filić, nekadašnji profesionalni košarkaš, danas je prepoznatljivo ime na hrvatskoj modnoj sceni kao osnivač i kreativna snaga iza brenda BOMBER Clothing. Njegova priča je inspirativna kronika o prelasku iz sporta u modni svije koja dokazuje kako strast, disciplina i vizija mogu stvoriti nešto posebno čak i u najizazovnijim trenucima.
Nakit je poklon koji baš nikada ne razočara. U našoj kulturi oduvijek se poklanjao zlatni nakit, ne samo zbog njegove ljepote, već i zbog svega onoga što simbolira - sigurnost, bogatstvo, poštovanje, ljubav.