Nova kolekcija SEVEROCCO s potpisom Roberta Severa odvodi nas na putovanje kroz prostor i vrijeme
Renomirani hrvatski dizajner Robert Sever otkriva svoju najnoviju kolekciju za proljeće 2024, nazvanu Severocco, koja predstavlja izuzetnu sintezu nespojivih stilova u potpuno novom kontekstu. Sa 65 impresivnih kombinacija, Severocco ne predstavlja samo odjeću, već kreativno putovanje kroz estetiku, povezujući različite svjetove u jedinstvenu harmoniju te najavljujući veliku samostalnu reviju koja će se održati 26. ožujka.
Ova kolekcija ističe se prenamjenom trapera, pretvarajući ga u najskuplji couture materijal. Jakne od trapera izrađene su s minucioznom pažnjom, obogaćene raznovrsnim detaljima i tehnikama šivanja, te dekorirane tako da odišu poviješću i patinom, kao da su već dugo bile skrivene pod pijeskom. Inspirirane su beduinskim stilom, pružajući osjećaj etničke povezanosti, ali s neodređenom etničkom pozadinom koja ih čini univerzalno privlačnima.
Forme odjeće u kolekciji Severocco su iznimno prilagodljive svakodnevnom nošenju, naglašavajući osobnost, snagu i ljepotu žena. Od kratkih do dugačkih boho haljina, pažnja je usmjerena na udobnost i praktičnost. Poseban naglasak stavljen je na hlače, obogaćene brojnim džepovima koji dodaju funkcionalnost bez gubitka stila.
Robert Sever ističe: “Uvijek kada stvaram, želim izromantizirati cijelu vizualnu priču, prikazujući svijet boljim i pozitivnijim mjestom. Moje stvaranje slavi našu različitost i pruža prostor za individualnost i kreativnost.”
Materijali poput denima, pamuka, čipke, svile i brokata koriste se u ovoj kolekciji kako bi stvorili bogatstvo tekstura i vizualnih efekata, dodajući dubinu i slojevitost svakom komadu.
Severocco nije samo kolekcija odjeće, već kreativni izričaj koji poziva na putovanje kroz prostor i vrijeme, otkrivajući skriveno i spajajući različite svjetove u jedinstvenu viziju ljepote i stila.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.