Nova kolekcija SEVEROCCO s potpisom Roberta Severa odvodi nas na putovanje kroz prostor i vrijeme
Renomirani hrvatski dizajner Robert Sever otkriva svoju najnoviju kolekciju za proljeće 2024, nazvanu Severocco, koja predstavlja izuzetnu sintezu nespojivih stilova u potpuno novom kontekstu. Sa 65 impresivnih kombinacija, Severocco ne predstavlja samo odjeću, već kreativno putovanje kroz estetiku, povezujući različite svjetove u jedinstvenu harmoniju te najavljujući veliku samostalnu reviju koja će se održati 26. ožujka.
Ova kolekcija ističe se prenamjenom trapera, pretvarajući ga u najskuplji couture materijal. Jakne od trapera izrađene su s minucioznom pažnjom, obogaćene raznovrsnim detaljima i tehnikama šivanja, te dekorirane tako da odišu poviješću i patinom, kao da su već dugo bile skrivene pod pijeskom. Inspirirane su beduinskim stilom, pružajući osjećaj etničke povezanosti, ali s neodređenom etničkom pozadinom koja ih čini univerzalno privlačnima.
Forme odjeće u kolekciji Severocco su iznimno prilagodljive svakodnevnom nošenju, naglašavajući osobnost, snagu i ljepotu žena. Od kratkih do dugačkih boho haljina, pažnja je usmjerena na udobnost i praktičnost. Poseban naglasak stavljen je na hlače, obogaćene brojnim džepovima koji dodaju funkcionalnost bez gubitka stila.
Robert Sever ističe: “Uvijek kada stvaram, želim izromantizirati cijelu vizualnu priču, prikazujući svijet boljim i pozitivnijim mjestom. Moje stvaranje slavi našu različitost i pruža prostor za individualnost i kreativnost.”
Materijali poput denima, pamuka, čipke, svile i brokata koriste se u ovoj kolekciji kako bi stvorili bogatstvo tekstura i vizualnih efekata, dodajući dubinu i slojevitost svakom komadu.
Severocco nije samo kolekcija odjeće, već kreativni izričaj koji poziva na putovanje kroz prostor i vrijeme, otkrivajući skriveno i spajajući različite svjetove u jedinstvenu viziju ljepote i stila.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.