Nova kolekcija SEVEROCCO s potpisom Roberta Severa odvodi nas na putovanje kroz prostor i vrijeme
Renomirani hrvatski dizajner Robert Sever otkriva svoju najnoviju kolekciju za proljeće 2024, nazvanu Severocco, koja predstavlja izuzetnu sintezu nespojivih stilova u potpuno novom kontekstu. Sa 65 impresivnih kombinacija, Severocco ne predstavlja samo odjeću, već kreativno putovanje kroz estetiku, povezujući različite svjetove u jedinstvenu harmoniju te najavljujući veliku samostalnu reviju koja će se održati 26. ožujka.
Ova kolekcija ističe se prenamjenom trapera, pretvarajući ga u najskuplji couture materijal. Jakne od trapera izrađene su s minucioznom pažnjom, obogaćene raznovrsnim detaljima i tehnikama šivanja, te dekorirane tako da odišu poviješću i patinom, kao da su već dugo bile skrivene pod pijeskom. Inspirirane su beduinskim stilom, pružajući osjećaj etničke povezanosti, ali s neodređenom etničkom pozadinom koja ih čini univerzalno privlačnima.
Forme odjeće u kolekciji Severocco su iznimno prilagodljive svakodnevnom nošenju, naglašavajući osobnost, snagu i ljepotu žena. Od kratkih do dugačkih boho haljina, pažnja je usmjerena na udobnost i praktičnost. Poseban naglasak stavljen je na hlače, obogaćene brojnim džepovima koji dodaju funkcionalnost bez gubitka stila.
Robert Sever ističe: “Uvijek kada stvaram, želim izromantizirati cijelu vizualnu priču, prikazujući svijet boljim i pozitivnijim mjestom. Moje stvaranje slavi našu različitost i pruža prostor za individualnost i kreativnost.”
Materijali poput denima, pamuka, čipke, svile i brokata koriste se u ovoj kolekciji kako bi stvorili bogatstvo tekstura i vizualnih efekata, dodajući dubinu i slojevitost svakom komadu.
Severocco nije samo kolekcija odjeće, već kreativni izričaj koji poziva na putovanje kroz prostor i vrijeme, otkrivajući skriveno i spajajući različite svjetove u jedinstvenu viziju ljepote i stila.
U impresivnom ambijentu povijesne tvrđave, Duchess je još jednom potvrdio status brenda koji modu pretvara u doživljaj. Ove godine naglasak je bio na Cruise kolekciji dizajnera Antuna Tina Brišara – raskošnoj, senzualnoj i istovremeno profinjenoj, oblikovanoj od najfinijih materijala koji podjednako odišu luksuzom i lakoćom.
Kada se luksuzni automobilski brend spoji s tehnološkim pionirima u optici, rezultat ne može biti ništa manje od pravog spektakla. Lexus i Revo udružili su snage i kreirali ekskluzivnu kolekciju sunčanih naočala koja briše granice između mode, performansi i futurističke tehnologije.
Nakon niza turbulentnih događaja i valova otkaza, Vanity Fair ulazi u novu eru – ali po cijenu koju malo tko očekivao. U redakciji legendarnog magazina, koja je godinama slovila kao bastion prestiža i glamura unutar Condé Nasta, vlada napeta atmosfera i osjećaj iscrpljenosti.
Još jedan dan, još jedna "kontroverzija" iz kuhinje internetskih woke aktivista koje vrijeđaju – ni manje ni više nego – traperice. Da, dobro ste pročitali. Ovaj put na meti im je Sydney Sweeney, glumica koju svijet poznaje po sjajnim ulogama u serijama Euphoria i White Lotus, a sada i po, navodno, “problematičnim” trapericama iz kampanje American Eaglea.
U svijetu luksuzne mode, gdje se svaki potez mjeri u milijardama i svaka promjena izaziva seizmičke pomake u kreativnim krugovima, vijest da LVMH razmatra prodaju brenda Marc Jacobs zvuči kao kraj jednog poglavlja — ili možda početak mnogo uzbudljivijeg nastavka.
Kultni crveni potplat, simbol odvažnosti, luksuza i vječne elegancije, od kolovoza je napokon dostupan i hrvatskim zaljubljenicama u modu. Maison Christian Louboutin, sinonim za vrhunsku parišku sofisticiranost, otvorio je svoja web-shop vrata novim europskim tržištima, među kojima se od ovog mjeseca nalazi i Hrvatska.
Kada krajem kolovoza sunce obasja kamene stube pored Grand hotela Bonavia, Rijeka prestaje biti samo luka i kulturno središte – tada postaje prava prijestolnica mode. U petak, 29. kolovoza s početkom u 20.30 sati, 17. izdanje manifestacije Riječke stepenice ponovno donosi spoj visoke mode, mladih talenata, održivosti i kreativne ekonomije – potvrđujući status najvećeg modnog događaja u Hrvatskoj.
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Jesen je sezona kada priroda pokazuje svu svoju raskoš boja – od zlatnih nijansi lišća do bogatih tonova cvijeća. Upravo tada na scenu stupaju biljke koje ne samo da preživljavaju hladnije dane, nego unose toplinu i šarm u svaki vrt, balkon ili dnevnu sobu.