Robert Sever donosi novu kampanju za kolekciju Manifesto kojom najavljuje veliku samostalnu reviju
Kolekcija za jesen zimu sastoji se od 60 total lookova te je raskošna i bogata zbirka ideja koje su, i ovoga puta, u službi slavljenja žena, ženske ljepote i služe za osnaživanje žena i njihovih osobnosti.
Najdugovječniji hrvatski modni brand Robert Sever predstavlja novu vizualnu kampanju za kolekciju Manifesto kao najavu velike samostalne revije koja će se održati 28. rujna u zagrebačkom Mozaik centru.
Kolekcija za jesen zimu sastoji se od 60 total lookova te je raskošna i bogata zbirka ideja koje su, i ovoga puta, u službi slavljenja žena, ženske ljepote i služe za osnaživanje žena i njihovih osobnosti. Vizualna priča referira se na brojne glazbene utjecaje koje su inspiracija dizajneru i koji su kostur ove kolekcije. Cijela ideja je upravo u sinkroniziranju tema kao što su rock, punk, glam rock, new wave, hippy chic, grunge – te ženske glazbene predstavnice kao muze koje stoje iza ove priče.
Robert Sever predstavlja novu kolekciju
Vrlo snažna i referentna kolekcija vodi na vizualno putovanje kroz bogat kolorit, mješavinu uzoraka koji su uvijek romantični i ženstveni i s blagim koketiranjem s etno i retro elementima. Bogatstvo daju i kombinacije koje su nastale recikliranjem jeansa po kojem je brand poznat, sve od raskošnih materijala koji su svedeni na vrlo nosive i suvremene komade. Kao i uvijek brand pokazuje total lookove koji su upotpunjeni ručno rađenim nakitom i pripadajućim detaljima. Kampanja s 30 novih vizuala slavi individualnost, autentičnost i snagu svakog izabranog modela.
“Ovog puta želio sam ispred svog objektiva uhvatiti posebnost lica predivnih osoba koje su mi bila savršeni izbor za ovu priču. Njihova moć je upravo u različitosti, i izgleda i karaktera, a opet svi imaju tu zajedničku crtu sofisticiranosti. Cijela ideja je bila stvoriti priču na kojoj će emanirati teme kojima se bavim kroz samu kolekciju odjeće; utjecaj rock glazbe, nomadski putnici, romska estetika, viktorijana, folklor sjevera, rock zvijezde, punk umjetnost. Sve to kroz prizmu predivne nosive suvremene odjeće”, otkriva o novoj kolekciji dizajner Robert Sever.
Cijela kolekcija je proizvedena u Hrvatskoj i sastoji se od unikatnih dizajnerskih komada.
Hrvatski streetwear brend nove generacije, BOMBER, 5. siječnja 2025. godine, još jednom je pokazao zašto ga mnogi smatraju konkurentom svjetskim modnim gigantima.
Nositi trenirku na poslovni sastanak u 2025. više nije samo prihvatljivo – to je vibe. Inspirirana američkim celeb stilom, nova kolekcija „The New Classic“ donosi spoj udobnosti i stila koji redefinira svakodnevnu garderobu. Zamislite paparazzi fotografije slavnih kako u ležernim, ali savršeno usklađenim outfitima ispijaju svoje latte – upravo to je energija koju ova kolekcija utjelovljuje. Ovo nije samo odjeća, ovo je stav.
Nikola Filić, nekadašnji profesionalni košarkaš, danas je prepoznatljivo ime na hrvatskoj modnoj sceni kao osnivač i kreativna snaga iza brenda BOMBER Clothing. Njegova priča je inspirativna kronika o prelasku iz sporta u modni svije koja dokazuje kako strast, disciplina i vizija mogu stvoriti nešto posebno čak i u najizazovnijim trenucima.
Nakit je poklon koji baš nikada ne razočara. U našoj kulturi oduvijek se poklanjao zlatni nakit, ne samo zbog njegove ljepote, već i zbog svega onoga što simbolira - sigurnost, bogatstvo, poštovanje, ljubav.