Robert Sever donosi novu kampanju za kolekciju Manifesto kojom najavljuje veliku samostalnu reviju
Kolekcija za jesen zimu sastoji se od 60 total lookova te je raskošna i bogata zbirka ideja koje su, i ovoga puta, u službi slavljenja žena, ženske ljepote i služe za osnaživanje žena i njihovih osobnosti.
Najdugovječniji hrvatski modni brand Robert Sever predstavlja novu vizualnu kampanju za kolekciju Manifesto kao najavu velike samostalne revije koja će se održati 28. rujna u zagrebačkom Mozaik centru.
Kolekcija za jesen zimu sastoji se od 60 total lookova te je raskošna i bogata zbirka ideja koje su, i ovoga puta, u službi slavljenja žena, ženske ljepote i služe za osnaživanje žena i njihovih osobnosti. Vizualna priča referira se na brojne glazbene utjecaje koje su inspiracija dizajneru i koji su kostur ove kolekcije. Cijela ideja je upravo u sinkroniziranju tema kao što su rock, punk, glam rock, new wave, hippy chic, grunge – te ženske glazbene predstavnice kao muze koje stoje iza ove priče.
Robert Sever predstavlja novu kolekciju
Vrlo snažna i referentna kolekcija vodi na vizualno putovanje kroz bogat kolorit, mješavinu uzoraka koji su uvijek romantični i ženstveni i s blagim koketiranjem s etno i retro elementima. Bogatstvo daju i kombinacije koje su nastale recikliranjem jeansa po kojem je brand poznat, sve od raskošnih materijala koji su svedeni na vrlo nosive i suvremene komade. Kao i uvijek brand pokazuje total lookove koji su upotpunjeni ručno rađenim nakitom i pripadajućim detaljima. Kampanja s 30 novih vizuala slavi individualnost, autentičnost i snagu svakog izabranog modela.
“Ovog puta želio sam ispred svog objektiva uhvatiti posebnost lica predivnih osoba koje su mi bila savršeni izbor za ovu priču. Njihova moć je upravo u različitosti, i izgleda i karaktera, a opet svi imaju tu zajedničku crtu sofisticiranosti. Cijela ideja je bila stvoriti priču na kojoj će emanirati teme kojima se bavim kroz samu kolekciju odjeće; utjecaj rock glazbe, nomadski putnici, romska estetika, viktorijana, folklor sjevera, rock zvijezde, punk umjetnost. Sve to kroz prizmu predivne nosive suvremene odjeće”, otkriva o novoj kolekciji dizajner Robert Sever.
Cijela kolekcija je proizvedena u Hrvatskoj i sastoji se od unikatnih dizajnerskih komada.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.