Jesenska ‘it’ torba koju će poželjeti svaka žena s osjećajem za stil
U svijetu u kojem moda sve češće govori jezikom prolaznosti, brend RAW BAG® već godinama piše vlastitu priču – onu o trajnosti, istinskoj ljepoti i odgovornosti prema onome što nas okružuje. Njihova najnovija torba, Architect Tote, za sezonu jesen/zima 2025. utjelovljuje upravo te vrijednosti: spoj arhitektonske čistoće, prirodne snage i ručnog umijeća koje odolijeva vremenu.
Fotografirana u dramatičnom pejzažu, daleko od artificijelnih scenografija i retuša, nova torba odražava filozofiju brenda – sirovu i iskrenu. Na prvi pogled monumentalna, a u upotrebi nenametljivo praktična, Architect Tote osmišljena je da nosi mnogo više od onoga što u nju stane. Ona čuva naše dane, putovanja i promjene, istodobno nas podsjećajući da je luksuz danas ujedno i odgovornost.
Izrađena od prave goveđe kože, oblikovana prirodnim elementima – vodom i suncem – torba nosi obilježja skulpture. Njezina struktura podsjeća na arhitektonske siluete koje spajaju strogoću i fluidnost, dok svaki detalj otkriva toplinu ruku koje su je stvarale. To je predmet u kojem je jednako prisutna estetika galerijskog prostora i funkcionalnost svakodnevnog života.
RAW BAG® ostaje dosljedan svojoj misiji: stvarati proizvode snažnog identiteta, ali minimalnog otiska na okoliš. U vremenu kad luksuz još uvijek često znači pretjerivanje, oni ga prevode u autentičnost, održivost i hrabrost oblikovanja.
Za sve one koji torbu ne vide tek kao modni dodatak, već kao produžetak vlastite filozofije života, Architect Tote donosi novi pogled na modu – onaj koji izjednačava stil i smisao.
Premijerno će biti predstavljena na Design Weeku Zagreb (9. – 14. rujna 2025., Jadran film), dok će se istodobno moći naručiti putem službenog web shopa raw-bag.com i Instagram profila @raw_bag.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.