Phoebe Dynevor, zvijezda prve sezone serije Bridgerton, kao djevojčica je obožavala grupu Spice Girls, a sada joj je jedna od njih ostvarila san. Mladu glumicu Victoria Beckham odjenula je za ovogodišnju Met Galu 2024. održanu u New Yorku te joj pomogla da zablista u nevjerojatnoj toaleti u ružičastoj boji. Zanimljivo je da je ovo prva haljina Victorije Beckham na Met Gali, a britanska dizajnerica izradila ju je od starinske čipke, kako bi dobila posebno romantičan i eteričan dojam.
Prva haljina Victorije Beckham na Met Gali 2024. kao stvorena je za princeze
Victoria je otkrila da je trebalo mnogo sati da se izradi ružičasta haljina na koju je ručno našiveno 300 aplikacija od čipke, a koju je zamislila kao “eteričnu”.
Oživljavanje čipke iz arhive za nju je bilo poput “buđenja uspavane ljepotice”, što ju je podsjetilo na dress code ovogodišnje Met Gale, “The Garden of Time”.
“Phoebe je tako lijepa, talentirana mlada žena i stvarno sam htjela dizajnirati haljinu koja će izgledati gotovo kao da se stapa s njom, kao njezin produžetak. Čak smo ručno bojali cvijeće kako bi odgovaralo njezinoj koži”, otkrila je Victoria Beckham.
Prvi put u ružičastom
Prije same Met Gale Phoebe Dynevor otkrila je i kako je bila jako uzbuđena što će nositi ružičastu boju u kojoj se rijetko pojavljuje na eventima.
“Kad sam imala 10 godina, nisam mogla ni sanjati ovako nešto”, izjavila je glumica za Vogue.
Još vijesti s ovogodišnje Met Gale potražite OVDJE.
Izlizana, izgrebana i nimalo savršena – baš kao i njezina slavna vlasnica. Originalna Hermès Birkin torba, dizajnirana posebno za neponovljivu Jane Birkin, prodana je za nevjerojatnih 10 milijuna dolara, oborivši sve dosadašnje rekorde i službeno postavši najskuplja torba u povijesti modne industrije.
Pariz ponovno diše visoku modu. Tjedan koji svake sezone nadilazi granice onoga što odjeća može biti, postaje manifest najuzvišenije estetike – Haute Couture Week, vrijeme kada modni dizajn postaje likovna umjetnost, emocija, iskustvo.
Postoje trenuci koji se ne planiraju – oni koji se dogode nakon događaja. U tišini grada, kada su cipele već predugo na nogama, a šminka se lagano presijava pod posljednjim svjetlom ulične lampe. Upravo taj trenutak – između euforije i umora, između protokola i intime – inspiracija je za novu kolekciju eNVy rooma za ljeto 2025.
U modnom svijetu gdje raskoš često nadglasava suptilnost, CHANEL je ove sezone odabrao šapat prirode umjesto njezina urlika. Nova Haute Couture kolekcija za jesen/zimu 2025/26 donosi sofisticiran i profinjen povratak izvorištu—u doslovnom i simboličkom smislu.
Neka ljeta dolaze s bukom valova, a neka s tišinom koja govori više od riječi. A'MARIE Cruise & Swim kolekcija za sezonu 2025. nije tu da se pokaže – već da se osjeti. Njezina najnovija kampanja, nazvana Between Moments, oda je svemu onome što najviše volimo o ljetu – trenucima koji ne žele pažnju, ali je svejedno zavređuju.
Nakon što smo raščlanili baby showere, gender reveal partyje i engagement photoshoote, vrijeme je da zavirimo u mračnu budućnost. U nju nas, polako ali sigurno, vode društvene mreže, reality kultura i vječna potreba da budemo „u trendu“. Jer ako nešto postoji na TikToku, uskoro će postojati i u dnevnoj sobi tvoje prijateljice iz Rijeke, Pariza ili Osijeka.
U svijetu u kojem društvene mreže preplavljuju savršenim tanjurima i još savršenijim tijelima, rijetko što zvuči tako iskreno i toplo kao – domaći kolačići. Još kad ih pripremi netko poput Marka Petrića, teško im je odoljeti, bez imalo grižnje savjesti. Jer ovdje nije riječ samo o receptu – već o spoju ljubavi, zdravlja i životne ravnoteže.
Nekad smo s pomalo superiornim osmijehom gledali američke filmove i mislili: „Aww, kako slatko, ali to kod nas nikad ne bi prošlo.“ Danas? Danas Europom paradiraju kolone automobila okićenih ružičastim i plavim balonima, dok mladi par u Zagrebu, Pragu ili Milanu pritiska dugme koje će – uz dim, konfete i svjetlosne efekte vrijedne polufinala Eurosonga – otkriti je li njihova beba on ili ona.
Sjećate li se onih dječjih pregovora koji su se vrtjeli oko rečenica poput: “Ako pojedeš brokulu, dobit ćeš sladoled”, “Ako napišeš zadaću, možeš gledati crtiće”? Tada su naši roditelji, vjerojatno nesvjesno, primjenjivali ono što danas psiholozi i stručnjaci za osobni razvoj nazivaju dopamin anchoring — jednostavan, znanstveno potkrijepljen način motivacije kroz male, ali ciljane nagrade.
Još jedna dragocjena uspomena s početka 2000-tih vraća se na male ekrane! Nakon brojnih povrataka serija iz tog razdoblja, Scrubs – medicinska humoristična serija koja je osvojila generacije gledatelja – uskoro dolazi u obnovljenom izdanju.