Nova modna priča koja spaja snagu, baštinu i suvremenu eleganciju – sve o kolekciji koju svi čekaju
Svaka sezona donosi jednu modnu priču koja privuče pažnju više od ostalih, a ove jeseni to je nesumnjivo suradnja koja u fokus stavlja snagu žene, povezanost s kulturnom baštinom i suvremeni minimalizam. Radi se o novoj H&M kolekciji u suradnji s meksičkom dizajnericom Lorenom Saravijom, poznatom po kreacijama koje odražavaju njezine korijene, ali i duh moderne, samosvjesne žene.
„Kada sam osnovala svoj brend, željela sam stvoriti nešto izrazito meksičko, što odražava kvalitetu, besprijekoran kroj i suvremeni stil. Nadam se da će se svaka žena u mojim modelima osjećati osnaženo“, izjavila je Saravija, naglašavajući kako njezina moda proizlazi iz autentične povezanosti s identitetom i pričom koju nosi svaka žena.
Nova kolekcija sastoji se od 29 odjevnih komada koji balansiraju između snage i senzualnosti. U njoj se mogu pronaći traper jakne i hlače – komadi po kojima je Saravija već prepoznatljiva – kao i večernji modeli poput drapiranih bluza i haljina otvorenih leđa.
U cijelosti, kolekcija je posveta Meksiku: kroz radne materijale, detalje koji podsjećaju na tradicionalno zanatstvo te accessories koji pričaju osobne priče – poput kaubojskih čizama, šešira širokog oboda i nakita inspiriranog obiteljskim nasljeđem.
.
„Ono što najviše cijenim kod Lorene jest način na koji vješto crpi inspiraciju iz svoje baštine kako bi stvorila nešto svježe i autentično. Postoji prelijepa povezanost s njezinom zemljom, spojena sa suvremenom elegancijom“, izjavila je Ann-Sofie Johansson, kreativna savjetnica u H&M-u.
Ova suradnja donosi garderobu koja je u isto vrijeme urbana, svestrana i nosiva u različitim prilikama. Od dnevnih kombinacija za grad do večernjih izdanja koja odišu elegancijom – kolekcija pokazuje da suvremena žena može biti snažna, slobodna i profinjena u jednom.
Kolekcija H&M x Lorena Saravija bit će dostupna online od 16. listopada 2025., a sudeći po reakcijama, ovo je jedan od onih modnih datuma koji će mnogi s nestrpljenjem čekati.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.