Nova era dizajna! Diana Viljevac redefinira zimsku žensku modu
Luksuz i elegancija koji pršte iz svakog modela nove kolekcije proizlaze iz osobnog sazrijevanja poznate dizajnerice i njezine želje da se u haljinama koje stvara vide sve žene koje žude za otmjenim i damskim komadima.
Diana Viljevac, zagrebačka dizajnerica koja dućanom u samom centru grada godinama mami poglede svojim osebujnim haljinama i modom koja oduševljava na prvi pogled, pobrinula se da nam sam kraj godine prođe u najljepšem izdanju – predstavivši novu kolekciju za kojom će poludjeti žene istančanog ukusa, kojima je moda dio života i žele se predstaviti u najboljem izdanju u svakom trenutku.
Nakon ljetne kolekcije s eksplozijom boja i prvog hrvatskog shapewear brenda, Viljevac je zakoračila u novu eru stvaranja i dizajniranja: „Istina, nova kolekcija drugačija je od dosadašnjih jer sam i sama odrasla, više me ne zanima party sezona koliko otmjenost u svakom pogledu, bez obzira na prigode, i moj profesionalni razvoj prati promjene koje se događaju u meni. Iako sam jako ponosna na svaku dosadašnju kolekciju, želim više – ne želim se zadovoljiti predivnim haljinama iz prošlih godina, želim ići dalje, stvarati više, i ponuditi nešto specijalno i luksuzno i ženama mojih godina ili starijima. Cilj nove kolekcije je širenje ponude na žene koje žele ostati u koraku s modom, a da pritom ostanu vjerne svom stilu, klasici i jednostavnoj ljepoti.“
Nakon prvog pogleda na sve što renomirani brend Viljevac design nudi za novu sezonu, vidljiv je ozbiljan iskorak u novo: kolekcija očarava elegantnim haljinama prigušenog i neutralnog kolorita, pri čemu je svaki detalj na svome mjestu s razlogom – kako bi istaknuo figuru ili sakrio poneki nedostatak. Uz par izuzetaka u jarkim bojama koje i dalje dopuštaju kombiniranje i igru modnih dodataka, poseban fokus stavljen je i na casual look kroz sako-haljine, koje istovremeno mogu postati i elegantan dodatak koji podiže svaku kombinaciju.
Novogodišnje haljine s potpisom Diane Viljevac najveći su hit
Jednostavan pristup ljepoti i dizajnu vidi se na svakom modelu pri čemu već vidimo potencijalne favorite: duge, luksuzne haljine u smaragdnoj boji čiji efekt dodatno podižu zlatni detalji, jednostavnije midi haljine stvorene za nošenje na više prigoda, i sako-haljine čiju ljepotu je teško opisati riječima; na našem tržištu su do sada neviđene, a imamo osjećaj da ih svaka žena mora imati u ormaru.
Odakle inspiracija i hrabrost za promjene nakon 15 godina prepoznatljivog rada na našoj modnoj sceni? – „Kao i u svakom poslu, i modni dizajn traži novosti i ulaganja. Otvorila sam neke nove prilike za svoje klijentice, ne samo u dizajnu u kojemu se sada može pronaći više profila žena, nego i u ponudi. Materijali koji su godinama najpopularniji sada su izrađeni u Italiji po specifičnom Pantone koloritu tako da brend dobiva i svoj autentičan spektar boja. A hrabrost je „must have“ za ovaj posao. U svaku kolekciju ulazim osluškujući svoje klijentice, ne trendove na modnoj sceni, a uz novosti koje nudim za ovu sezonu napokon mogu reći da imam sve potrebno da žene dobiju haljine koje će istaknuti njihov stil i omogućiti im da zasjaju u nečemu što predstavlja baš njih“.
Uz novosti o novim mogućnostima odabira boja za haljine, vrijedi spomenuti i da su sako-haljine koje su nas oduševile na prvi pogled izrađene od hladne vune koja uz uobičajena svojstva klasične vune ima najljepši pad i stapa se s figurom, zbog čega je moguće izmodelirati neobične krojeve s dodacima poput mašne ili čvorova, a da haljina ipak prati liniju tijela.
Novu dozu luksuza koja nam svima treba možete vidjeti na službenoj web stranici www.dianaviljevac.com a svi modeli spremni su za isprobavanje i kupnju u dućanu u Dežmanovoj 4.
Slavsocks, brend koji već četvrtu godinu zaredom obuva regiju u stilu, i ove je godine ostao vjeran svom zaštitnom vibeu – BMK. Ova jednostavna, a univerzalna mantra ravnodušnosti, duhovitosti i slobode pruža savršenu platformu za izražavanje svih nijansi balkanskog duha. Bez obzira jeste li ljuti, nostalgični ili jednostavno neopterećeni, BMK omogućuje da budete ono što jeste – bez izgovora i objašnjenja.
Spektakularna Maison Margiela Artisanal revija u siječnju, koja je oduševila modne entuzijaste diljem svijeta, označila je labuđi pjev Johna Galliana u ovoj kući. Dizajner je, nakon deset godina na čelu Margiele, objavio emotivnu poruku na Instagramu u kojoj je najavio svoj odlazak.
Prva večer zagrebačkog Adventa, kada su lampice obasjale grad i ulice ispunile svečanim duhom, pružila je čarobnu kulisu za snimanje blagdanske kolekcije Boudoira.
Predstavljena pri zalasku sunca na očaravajućoj lokaciji West Lakea, kolekcija CHANEL 2024/25 Métiers d’art predstavlja sanjivo putovanje od Pariza do Hangzhoua.
Jeste li znali da oko 281 milijuna ljudi živi u zemljama koje nisu njihova domovina? Ovo su gradovi o kojima ljudi u 2024. najviše sanjaju kada se žele preseliti u neku drugu zemlju.