A’MARIE brend s ponosom predstavlja svoju najnoviju kolekciju za jesen/zimu 2024. pod nazivom “Essence”- part one.. Inspirirana čistim linijama i prirodnim teksturama, ova kolekcija slavi esenciju ženstvenosti kroz luksuzne materijale poput eko kože, bouclé tkanina i organskog pamuka.
Kreacije iz kolekcije “Essence” donose spoj elegancije i funkcionalnosti, gdje se svaki komad prilagođava suvremenoj ženi koja cijeni jednostavnost i profinjenost. S paletom boja koja uključuje klasične nijanse poput bijele, bordo, crne, kamel, sive i čokoladno smeđe, kolekcija je savršen izbor za sve prilike – od poslovnih sastanaka do večernjih izlazaka.
Posebnu pažnju privlače kaputi od vune, haljine i hlače od eko kože, jakne od bouclé materijala. Ženstveni krojevi koji laskaju figuri, te bogati detalji poput ukrasnih gumbi i voluminoznih rukava dodaju dinamičnost svakom outfitu. “Essence” je stvorena za žene koje žele ostaviti bezvremenski dojam, uz dašak moderne estetike.
Ono što “Essence” čini još posebnijom je njezina priča o kontinuiranom unosu noviteta. Ova prva isporuka tek je početak jer će A’MARIE redovito lansirati manje kolekcije koje će stalno donositi svježinu i inovaciju u garderobu svakog modnog znalca. „Ovo je prva isporuka iz kolekcije, a u planu su nam česte manje kolekcije kako bismo redovito unosili novitete i pratili potrebe naših klijentica. Svaka nova isporuka donosi svježe, inspirativne komade koji osvajaju svojom kvalitetom i stilom.“ – Izjavila je dizajnerica Anamarija Brkić.
Kolekciju je već prepoznala i nosila mlada i talentirana glumica Pia Vrdoljak, zvijezda serije “Komar“. Pia utjelovljuje mladenačku energiju i suvremeni duh, te svojim izborom komada iz kolekcije savršeno odražava balans između bezvremenske elegancije i modernog stila. “Essence” je stvoren za žene, koje osvaja njihova unutarnja snaga i prirodni šarm, i koje modom izražavaju svoju jedinstvenu osobnost.
Pridružite se ovom modnom pokretu i otkrijte komade koji će vas inspirirati i postati ključni dio vaše garderobe. “Essence” je mnogo više od modne kolekcije – ona je esencija stila i sofisticiranosti, prilagođena potrebama suvremenih žena.
Kolekcija Essence – Part One dostupna je na A’MARIE stranici i u A’MARIE dućanu u Gundulićevoj 19, u Zagrebu.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.