A’MARIE brend s ponosom predstavlja svoju najnoviju kolekciju za jesen/zimu 2024. pod nazivom “Essence”- part one.. Inspirirana čistim linijama i prirodnim teksturama, ova kolekcija slavi esenciju ženstvenosti kroz luksuzne materijale poput eko kože, bouclé tkanina i organskog pamuka.
Kreacije iz kolekcije “Essence” donose spoj elegancije i funkcionalnosti, gdje se svaki komad prilagođava suvremenoj ženi koja cijeni jednostavnost i profinjenost. S paletom boja koja uključuje klasične nijanse poput bijele, bordo, crne, kamel, sive i čokoladno smeđe, kolekcija je savršen izbor za sve prilike – od poslovnih sastanaka do večernjih izlazaka.
Posebnu pažnju privlače kaputi od vune, haljine i hlače od eko kože, jakne od bouclé materijala. Ženstveni krojevi koji laskaju figuri, te bogati detalji poput ukrasnih gumbi i voluminoznih rukava dodaju dinamičnost svakom outfitu. “Essence” je stvorena za žene koje žele ostaviti bezvremenski dojam, uz dašak moderne estetike.
Ono što “Essence” čini još posebnijom je njezina priča o kontinuiranom unosu noviteta. Ova prva isporuka tek je početak jer će A’MARIE redovito lansirati manje kolekcije koje će stalno donositi svježinu i inovaciju u garderobu svakog modnog znalca. „Ovo je prva isporuka iz kolekcije, a u planu su nam česte manje kolekcije kako bismo redovito unosili novitete i pratili potrebe naših klijentica. Svaka nova isporuka donosi svježe, inspirativne komade koji osvajaju svojom kvalitetom i stilom.“ – Izjavila je dizajnerica Anamarija Brkić.
Kolekciju je već prepoznala i nosila mlada i talentirana glumica Pia Vrdoljak, zvijezda serije “Komar“. Pia utjelovljuje mladenačku energiju i suvremeni duh, te svojim izborom komada iz kolekcije savršeno odražava balans između bezvremenske elegancije i modernog stila. “Essence” je stvoren za žene, koje osvaja njihova unutarnja snaga i prirodni šarm, i koje modom izražavaju svoju jedinstvenu osobnost.
Pridružite se ovom modnom pokretu i otkrijte komade koji će vas inspirirati i postati ključni dio vaše garderobe. “Essence” je mnogo više od modne kolekcije – ona je esencija stila i sofisticiranosti, prilagođena potrebama suvremenih žena.
Kolekcija Essence – Part One dostupna je na A’MARIE stranici i u A’MARIE dućanu u Gundulićevoj 19, u Zagrebu.
Kultni brend nakita Borboleta predstavio je najnoviju kampanju za ekskluzivnu Atelier kolekciju. U glavnoj ulozi je mlada glazbenica i trendsetterica Nika Turković. Ovo je prvi put da se na hrvatskom tržištu pojavljuje kolekcija luksuznog niche artisan nakita koji karakterizira umjetnička preciznost obrade plemenitih materijala kao što su zlato, dijamanti, biseri i drago kamenje.
Čast da zatvori posebno izdanje najpoznatijeg modnog događaja u Hrvatskoj pripala je Kseniji Vrbanić, osnivačici modnog branda XD XENIA DESIGN. Treća i posljednja večer Bipa FASHION.HR-a tako je bila u znaku elegantnih, moćnih i suvremenih žena – onako kako ih ova doajenka vidi već 39 godina svog stvaralaštva.
Druga modna večer na Zagrebačkom velesajmu transformirala je modnu pistu u imaginarnu plovidbu morem, gdje su mornarski motivi i duh avanture vladali scenom.
Moda nije samo odjeća – ona je priča, emocija, sjećanje utkano u svaki šav. Vicko Racetin to je besprijekorno dokazao svojom novom muškom ready-to-wear kolekcijom, koja nadilazi granice običnog odijevanja i postaje modna interpretacija uspomena. Ova kolekcija nije puki vizualni dojam; ona je hommage djetinjstvu, ljetima uz more, mirisu soli i zvuku valova, reinterpretirana kroz suvremeni dizajnerski jezik.
Modna platforma ModernA, prestižno modno događanje koje spaja vrhunske dizajnere i ljubitelje mode stiže u grad Zadar gdje će se održati 15. travnja u predivnom prostoru Zadar Cruise Porta. Ovaj treći po redu modni događaj okuplja deset renomiranih dizajnera iz Hrvatske i inozemstva, koji će ekskluzivno predstaviti svoje najnovije kolekcije za proljeće/ljeto 2025.
Helen Kelen još jednom je potvrdila status jedne od najintrigantnijih dizajnerica nove generacije, oduševivši okupljene sofisticiranom igrom minimalističkih krojeva i prozirnih slojeva koji su njezinim komadima udahnuli dojam višedimenzionalnosti.
Jelena Geštakovski, talentirana dizajnerica iza brenda y/GIA, svojom najnovijom kolekcijom "Zlatne" vraća nas u rane 2000-te, istražujući fenomen "prevare" hrvatskog društva i propitujući statusne simbole srednjeg staleža.