Marketing na vrhuncu: Neymar je zaštitno lice prve muške kolekcije brenda SKIMS!
Kim Kardashian i njezina partnerica Emma Grede ponovno su "pogodile u sridu". Možete li zamisliti bolje zaštitno lice za prvu mušku kampanju brenda SKIMS.
24 listopada 2023
24 listopada 202313:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Brend SKIMS od sada ima i mušku kolekciju, a Kim Kardashian pobrinula se da postane posebno poželjna svim muškarcima koji bi ovaj brend možda zaobišli. Slavni nogometaš Neymar za SKIMS snimio je kampanju koja će oduševiti muškarce, a žene ostaviti bez daha i navesti ih da za Božić svojim muškarcima pod božićnom jelkom ostave zapakirani paketić s boksericama koje je za njih osmislila slavna reality zvijezda.
Neymar za SKIMS pozirao u boksericama
Vruće fotografije slavnog nogometaša u fokusu su kampanje kojom SKIMS predstavlja svoju prvu kolekciju za muškarce, a koja poštuje sve smjernice zbog kojih svaka ženska kolekcija koju Kim Kardashian izbaci doživi pravi boom.
Vrhunska kvaliteta, udobnost i funkcionalnost kvalitete su kojima se mogu pohvaliti muške bokserice i majice brenda SKIMS za muškarce, a omiljene boje slavne reality zvijezde i poduzetnice, maslinasto zelena, siva i crna još su jednom u fokusu.
U kampanji su se nogometnoj superzvijezdi pridružili NFL obrambeni igrač godine, Nick Bosa i košarkaš NBA All-Stara, Shai Gilgeous-Alexander.
Kolekcija će biti dostupna u veličinama od XS do 5XL 26. listopada 2023. na službenoj stranici brenda SKIMS, koji dostavlja i do Hrvatske.
Ideja da se angažira Neymar za SKIMS još je jedan genijalan potez Emme Grede
Dok je poznato da je Kim Kardashian itekako uključena u svaki korak vezan za proizvodnju i reklamiranje brenda SKIMS, iza njegovog velikog uspjeha stoji marketinška stručnjakinja Emma Grede, koja se sa suprugom Jensom smatra jednom od najjačih imena u svijetu marketinga u Americi.
Emma Grede, koja surađuje i s Khloe Kardashian na njezinom brendu traperica “Good American”ima odličan nos za želje publike te zna pretpostaviti što bi moglo oduševiti fanove Kim Kardashian, poput ovog poteza sa Neymarom.
Hrvatski streetwear brend nove generacije, BOMBER, 5. siječnja 2025. godine, još jednom je pokazao zašto ga mnogi smatraju konkurentom svjetskim modnim gigantima.
Nositi trenirku na poslovni sastanak u 2025. više nije samo prihvatljivo – to je vibe. Inspirirana američkim celeb stilom, nova kolekcija „The New Classic“ donosi spoj udobnosti i stila koji redefinira svakodnevnu garderobu. Zamislite paparazzi fotografije slavnih kako u ležernim, ali savršeno usklađenim outfitima ispijaju svoje latte – upravo to je energija koju ova kolekcija utjelovljuje. Ovo nije samo odjeća, ovo je stav.
Nikola Filić, nekadašnji profesionalni košarkaš, danas je prepoznatljivo ime na hrvatskoj modnoj sceni kao osnivač i kreativna snaga iza brenda BOMBER Clothing. Njegova priča je inspirativna kronika o prelasku iz sporta u modni svije koja dokazuje kako strast, disciplina i vizija mogu stvoriti nešto posebno čak i u najizazovnijim trenucima.
Nakit je poklon koji baš nikada ne razočara. U našoj kulturi oduvijek se poklanjao zlatni nakit, ne samo zbog njegove ljepote, već i zbog svega onoga što simbolira - sigurnost, bogatstvo, poštovanje, ljubav.