Marketing na vrhuncu: Neymar je zaštitno lice prve muške kolekcije brenda SKIMS!
Kim Kardashian i njezina partnerica Emma Grede ponovno su "pogodile u sridu". Možete li zamisliti bolje zaštitno lice za prvu mušku kampanju brenda SKIMS.
24 listopada 2023
SKIMS
24 listopada 202313:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Brend SKIMS od sada ima i mušku kolekciju, a Kim Kardashian pobrinula se da postane posebno poželjna svim muškarcima koji bi ovaj brend možda zaobišli. Slavni nogometaš Neymar za SKIMS snimio je kampanju koja će oduševiti muškarce, a žene ostaviti bez daha i navesti ih da za Božić svojim muškarcima pod božićnom jelkom ostave zapakirani paketić s boksericama koje je za njih osmislila slavna reality zvijezda.
Neymar za SKIMS pozirao u boksericama
Vruće fotografije slavnog nogometaša u fokusu su kampanje kojom SKIMS predstavlja svoju prvu kolekciju za muškarce, a koja poštuje sve smjernice zbog kojih svaka ženska kolekcija koju Kim Kardashian izbaci doživi pravi boom.
Vrhunska kvaliteta, udobnost i funkcionalnost kvalitete su kojima se mogu pohvaliti muške bokserice i majice brenda SKIMS za muškarce, a omiljene boje slavne reality zvijezde i poduzetnice, maslinasto zelena, siva i crna još su jednom u fokusu.
U kampanji su se nogometnoj superzvijezdi pridružili NFL obrambeni igrač godine, Nick Bosa i košarkaš NBA All-Stara, Shai Gilgeous-Alexander.
Kolekcija će biti dostupna u veličinama od XS do 5XL 26. listopada 2023. na službenoj stranici brenda SKIMS, koji dostavlja i do Hrvatske.
Ideja da se angažira Neymar za SKIMS još je jedan genijalan potez Emme Grede
Dok je poznato da je Kim Kardashian itekako uključena u svaki korak vezan za proizvodnju i reklamiranje brenda SKIMS, iza njegovog velikog uspjeha stoji marketinška stručnjakinja Emma Grede, koja se sa suprugom Jensom smatra jednom od najjačih imena u svijetu marketinga u Americi.
Emma Grede, koja surađuje i s Khloe Kardashian na njezinom brendu traperica “Good American”ima odličan nos za želje publike te zna pretpostaviti što bi moglo oduševiti fanove Kim Kardashian, poput ovog poteza sa Neymarom.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Više od deset godina nakon preventivne operacije koja joj je spasila život, slavna glumica otvoreno govori o tijelu, solidarnosti i pravu žena na informirane zdravstvene odluke.