Modni fijasko lijepe trudnice? Ekscentričnim outfitom trudna Sienna Miller iznenadila u Londonu
Za svoje prvo pojavljivanje u javnosti, celebrity trudnica odabrala je Tjedan mode u Londonu te podijelila mišljenje bijelim kompletom nabrane suknje i košulje koja je otkrila trudnički trbuh.
15 rujna 2023
PROFIMEDIA
15 rujna 202317:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Kažu da visoku modu ne treba komentirati jer je to stvar umjetnosti, a ne ukusa, no zahvaljujući komentatorima na društvenim mrežama, svako se celebrity modno izdanje itekako stavlja pod povećalo javnosti. Trudna Sienna Miller, koja se s trudničkim trbuščićem po prvi put ove godine pojavila na Tjednu mode u Londonu, nije pretjerano oduševila modnom kombinacijom koju je odlučila odjenuti, a koja je itekako privlačila pažnju.
Riječ je o kreaciji modnog brenda Schiaparelli koju smo već imali priliku vidjeti na couture reviji te modne kuće za sezonu jesen/zima 2023./2024.. Dok je na reviji takva umjetnička kreacija imala smisla, na crvenom tepihu nije se pokazala kao zgodan izbor za slavnu trudnicu, barem prema mišljenju brojnih komentatora koji su od Sienne očekivali nešto -elegantnije.
Trudna Sienna Miller iznenadila svojim pojavljivanjem na crvenom tepihu
41-godišnja glumica, koja je poznata po svom elegantnom i cool stilu, koji rado kopiraju žene sa svih krajeva svijeta, mjesecima je skrivala svoju trudnoću, a ljeto je provela odmarajući se na jahti sa svojim 26-godišnjim partnerom Olijem Greenom.
Tek prije nekoliko tjedana paparazzi su uspjeli uloviti Siennu Miller u bikiniju koji je otkrio trudnički trbuščić, a svijetom se proširila vijest da je slavna glumica trudna.
Za svoje prvo pojavljivanje u javnosti, celebrity trudnica odabrala je Tjedan mode u Londonu te podijelila mišljenje bijelim kompletom nabrane suknje i košulje koja je otkrila trudnički trbuh.
Dok jedni ovaj outfit smatraju pravim modnim remek-djelom, odlično predstavljenim u izdanju britanske modne muze, drugi smatraju kako nije svaka modna priča za svakog pa tako ni ekscentrični Schiaparelli za Siennu.
Trudna Sienna Miller nije prvo ovogodišnje iznenađenje modne kuće Schiaparelli
Talijanska kuća avant-gard mode utemeljena je 1927. godine i zamišljena kao umjetnost koju karizmatični i odvažni mogu nositi – ako za to imaju dovoljno stila i hrabrosti.
Početkom godine modni brend Schiaparelli danima je bio u fokusu javnosti zbog ONE haljine Kylie Jenner, s velikom glavom lava na ramenu, a čini se da nas taj dugovječni modni brend neće prestati iznenađivati do samog kraja godine.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.