Millie Bobby Brown pokreće modni brend: Dizajnirat će i za modu za pse, a već prodaje i kavu

19-godišnja zvijezda serije Stranger Things odlučila je pokoriti lifestyle svijet.

26 siječnja 2024

Florence by Mills celebrity brend Stranger Things hello magazine croatia modni brend Millie Bobby Brown INSTAGRAM: @FLORENCEBYMILLS
HELLO
Dina Plevnik Zamjenica glavnog urednika / Deputy editor

Nakon što se proslavila kao dječja zvijezda u seriji “Stranger Things”, britanska glumica Millie Bobby Brown odlučila je pokoriti lifestyle svijet. 19-godišnjakinja, koja je inače sretno zaručena za sina rock legende Jona Bon Jovija, prošle je godine već pokrenula kozmetički brend pod nazivom Florence by Mills, a sada je najavila kako uskoro stiže i modni brend Millie Bobby Brown!

Naglasila je i kako će njezin brend uključivati puno više od krema, parfema i odjeće te da ga želi iskoristiti da putem njega pokaže svoju kreativnost.

Modni brend Millie Bobby Brown donijet će i odjeću i modne dodatke za pse

Premda prve fotografije na kojima je predstavljen modni brend Millie Bobby Brown prikazuju glumicu i manekenke odjevene u trenirke i mladenačku odjeću pastelnih boja, za američki časopis Elle glumica je naglasila kako je dizajnirala i odjeću za kućne ljubimce.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by uniquelymbb (@uniquelymbb)

I to nije sve – pod imenom Florence by Mills namjerava prodavati, razne artikle vezane uz lifestyle te modne dodatke.

Možda niste znali da mlada glumica već prodaje i kavu te razno razne dodatke za ispijanje tog omiljenog napitka.

Modni brend Millie Bobby Brown imat će dva lica

Mlada glumica izjavila je kako će se moda koju će nuditi putem brenda Florence by Mills bazirati na njezinom osobnom stilu koji se proteže od casual do chic.

Otkrila je i kako se potrudila pronaći udobne, rastezljive materijale u kojima će se svaka djevojka osjećati udobno dok izgleda neodoljivo.

Zaštitna boja njezinog brenda je boja lavande koju gen-Z obožava.


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025