Svi žele barem komad: Suradnja Dolce & Gabbana x SKIMS srušila je stranicu brenda Kim Kardashian
Što se dogodi kad se udruže Dolce&Gabbana i SKIMS? Ruši se stranica od navale kupaca.
20 studenoga 2024
Uz sve dosadašnje trendove koje je ta kuća pokrenula i famu oko tamnocrvenih, novih salonki, to nas uopće ne čudi.
13 listopada 2023
LOEWE, Jacquemus, Prada… kad pomislite na vruće modne brendove koji pokreću trendove, mnoga imena dolaze u misli, no samo jedan može biti na tronu i službeno biti najpoželjniji. Stiglo je prestižno izvješće Lyst Indexa i reklo je svoje – najpopularniji brend u 2023. godini, kad je moda u pitanju, je Miu Miu!
View this post on Instagram
Uz hitove kao što su torbe Matelassé, balerinke s elastičnom trakom, nove bež, crne ili tamnocrvene cipele s remenčićima i mikro minice, ne možemo reći da je ovo neočekivano premda je vrlo blizu bila i Prada koja je nekad najnepoželjnije cipele na svijetu, neugledne koledžice uspjela pretvoriti u must have obuću svake cool djevojke i žene sa stilom.
View this post on Instagram
Novo izvješće pokazalo je da je Miu Miu “preskočio” sestrinsku tvrtku Prada i legendarni LOEWE koji je prošle godine žario i palio modnom scenom te zasjeo na prvo mjesto liste baš u vrijeme slavlja svoje 30. obljetnice postojanja.
Zanimljivo je da je francuski brend Jacquemus skočio za čak pet mjesta od prošle godine i osvanuo na devetom mjestu najpoželjnijih dok se Burberry uspio vratiti u top 10, na zadnjem mjestu.
View this post on Instagram
Uistinu je zanimljivo da se na 11. mjestu našao Diesel, zahvaljujući trendovima koji su se vratili iz dvijetisućitih te da je prema svim parametrima poželjniji i od odjeće i modnih dodataka s potpisom modne kuće Gucci koja se nalazi na 12. mjestu.
Brend SKIMS Kim Kardashian našao se na 17. mjestu kao jedini pristupačan brend s popisa.
View this post on Instagram
Izvješće Lyst Indexa fokusirano je na luksuzne brendove pa ovdje nije toliko riječ o popularnosti u pristupačnom smislu već o statusnim simbola i tome koliko je određeni brend svoje hit proizvode uspio predstaviti poželjnima i prijeko potrebnima.
Vjerovali ili ne, na popisu “vrućih” pojedinačnih artikala za 2023. godinu, na prvom mjestu našle su se Maison Margiela Mary Jane cipele u modelu Tabi, a na drugom mjestu Miu Miu kardigan od kašmira.
Superpopularne tenisice New Balance 550 našle su se na osmom mjestu, a zahvaljujući filmu Barbie, na deseto mjesto sasvim neočekivano su stigle – Birkenstock sandale.
Film o Madonni najavljen je još prije četiri godine, ali još uvijek o njemu ne znamo ništa.
23 studenoga 2024
U današnjem polariziranom društvu, pojam wokeizma zauzima centralno mjesto u političkim i kulturnim raspravama, a Generacija Z – najmlađa generacija na društvenoj sceni – sve više postaje ključni glas u ovom dijalogu.
23 studenoga 2024
Kad razmišljate o poslovanju, možda vas prvo ne asocira riječ "knjigovođa". Možda vam na pamet padnu inovacije, marketing, prodaja ili velike ideje. Ali iza svakog uspješnog projekta stoji jedna tiha, marljiva figura koja sve to drži pod kontrolom – knjigovođa. On je poput kućnog temelja – nevidljiv, ali neophodan. Jer, ruku na srce, bez dobrog knjigovođe, poslovni temelji bi se vrlo brzo uzdrmali.
23 studenoga 2024
Sinkronizirane klizačice, vatreni gudači i veliki vatromet za nezaboravan doživljaj.
23 studenoga 2024
Stižu vam gosti koji ne smiju jesti gluten? Ovi božićni keksi bez glutena u obliku slavnog čovječuljka od đumbira će ih oduševiti.
22 studenoga 2024