U ponedjeljak 6. svibnja 2024. godine sve će oči biti uprte u Met Galu. Najglamuroznije modno događanje godine tradicionalno će se održati u organizaciji Anne Wintour, uz temu koja će svakako donijeti zanimljive outfite onih koji su imali sreće da u svom poštanskom sandučiću pronađu pozivnicu za taj prestižni event. Met Gala 2024. već je nekoliko tjedana vruća tema u modnim krugovima koji su s velikim uzbuđenjem dočekali imena ovogodišnjih celebrity supredsjednika tog eventa.
Anna Wintour na čelu je manifestacije Met gala od 1995. godineGETTY
Met Gala 2024.: Evo koje je celebrity domaćine ove godine odabrala sama Anna
Svake godine glavna urednica Voguea Anna Wintour koja vodi Met Galu od 1995., izabire nekolicinu slavnih osoba u ulozi supredsjednika prestižnog događaja.
U 2023. supredsjedatelji su bili scenaristica Michaela Coel, glumica Penélope Cruz, tenisač Roger Federer i pjevačica Dua Lipa, a koga je Anna smatra “dostojnima” u 2024. godini?
Jeste li spremni?
Ovogodišnji domaćini Met Gale 2024. su Zendaya, Bad Bunny, Chris Hemsworth, Jennifer Lopez.
ZendayaGETTY
Chris HemsworthGETTY
Jennifer LopezGETTY
Bad BunnyGETTY
Počasni supredsjedatelji 2024. su izvršni direktor TikToka Shou Zi Chew i Jonathan Anderson, dizajner i kreativni direktor modne kuće Loewe.
Jonathan Anderson, LOEWEGETTY
Shou Zi Chew s partnericom Vivian KaoGETTY
Tema Met Gale za 2024. su uspavane ljepotice i ponovno buđenje mode
Što je onda tema nadolazeće Met Gale? Vogue je objavio kako u 2024. godini u kultni muzej stižu izložba i glamurozni event na temu “Sleeping Beauties: Reawakening Fashion”.
Izložba će obuhvatiti 400 godina povijesti, od engleskog prsluka iz 17. stoljeća iz ere kraljice Elizabete do akvizicije u 21. stoljeću dizajnera kao što su Phillip Lim, Stella McCartney i Connor Ives.
Muzej Met na svom je Instagram profilu otkrila kako će svih 250 izložaka biti povezani s prirodom te predstavljati spoj starinskih izrada odjeće kao i moderne tehnologije koja se danas primjenjuje u svijetu mode.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.