88-godišnja zvijezda Harryja Pottera u kampanji za jedan od najpopularnijih svjetskih brendova
Jedan od najtraženijih modnih brendova u posljednjih nekoliko godina napravio je odličan potez i za svoju novu kampanju angažirao glumicu Maggie Smith.
27 listopada 2023
LOEWE
27 listopada 202323:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Premda je osnovan još davne 1846. godine, LOEWE je svoj novi procvat ponovno doživio prije nekoliko godina zahvaljujući kreativnom direktoru J. W. Andersonu koji dobro zna kako stvoriti trend na luksuzan, ali cool način. Premda je brend Miu Miu ove godine zasjeo na prvo mjesto ljestvice brendova za kojima se najviše žudi, LOEWE itekako dobro kotira među fashionisticama, a ovih dana je ponovno u fokusu. Maggie Smith za LOEWE je snimila odličnu kampanju koja je oduševila fanove.
88-godišnja Maggie Smith za LOEWE snimila je fotografije o kojima svi govore
Kultna britanska glumica, koju smo gledali u sagi “Harry Potter”, seriji “Downton Abbey”, i filmovima kao što su “Redovnice nastupaju” i “Kuka”, u 88. godini života dobila je zanimljivu ponudu – da snimi unosnu modnu kampanju brenda koji žari i pali svijetom mode.
Maggie Smith za LOEWE je pozirala pred fotoaparatom Juergena Tellera, koji je slavnu glumicu snimio ispred zida od crvenih cigli, odjevenu u haljine i krznene kapute ove luksuzne modne kuće.
Uz Maggie Smith, zvijezde fotografija su i atraktivne Paseo i Puzzle torbe s potpisom LOEWE.
Kampanja u kojoj Maggie smith pozira za LOEWE pun je pogodak
Odličnu kampanju modnog brenda koji dominira svijetom mode svojim oversized vestama, najfinijim torbama i otkačenim štiklama, poput onih ispod čijih se potpetica nalaze crveni baloni, oduševio je svijet mode ovim potezom.
Kampanju s Maggie Smith nahvalio je i sam Vogue koji je napisao kako je ova kampanja upravo ono što je svijetu mode trebalo, a brojni celebrityji i modni influenceri na svojim su profilima iskazali oduševljenje fotografijama poznate glumice.
Još vijesti iz svijeta celebrityja, mode, ljepote, kraljevskih dvora, serija, filmova, putovanja i vjenčanja čitajte na Hello! Croatia.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.