88-godišnja zvijezda Harryja Pottera u kampanji za jedan od najpopularnijih svjetskih brendova
Jedan od najtraženijih modnih brendova u posljednjih nekoliko godina napravio je odličan potez i za svoju novu kampanju angažirao glumicu Maggie Smith.
27 listopada 2023
LOEWE
27 listopada 202323:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Premda je osnovan još davne 1846. godine, LOEWE je svoj novi procvat ponovno doživio prije nekoliko godina zahvaljujući kreativnom direktoru J. W. Andersonu koji dobro zna kako stvoriti trend na luksuzan, ali cool način. Premda je brend Miu Miu ove godine zasjeo na prvo mjesto ljestvice brendova za kojima se najviše žudi, LOEWE itekako dobro kotira među fashionisticama, a ovih dana je ponovno u fokusu. Maggie Smith za LOEWE je snimila odličnu kampanju koja je oduševila fanove.
88-godišnja Maggie Smith za LOEWE snimila je fotografije o kojima svi govore
Kultna britanska glumica, koju smo gledali u sagi “Harry Potter”, seriji “Downton Abbey”, i filmovima kao što su “Redovnice nastupaju” i “Kuka”, u 88. godini života dobila je zanimljivu ponudu – da snimi unosnu modnu kampanju brenda koji žari i pali svijetom mode.
Maggie Smith za LOEWE je pozirala pred fotoaparatom Juergena Tellera, koji je slavnu glumicu snimio ispred zida od crvenih cigli, odjevenu u haljine i krznene kapute ove luksuzne modne kuće.
Uz Maggie Smith, zvijezde fotografija su i atraktivne Paseo i Puzzle torbe s potpisom LOEWE.
Kampanja u kojoj Maggie smith pozira za LOEWE pun je pogodak
Odličnu kampanju modnog brenda koji dominira svijetom mode svojim oversized vestama, najfinijim torbama i otkačenim štiklama, poput onih ispod čijih se potpetica nalaze crveni baloni, oduševio je svijet mode ovim potezom.
Kampanju s Maggie Smith nahvalio je i sam Vogue koji je napisao kako je ova kampanja upravo ono što je svijetu mode trebalo, a brojni celebrityji i modni influenceri na svojim su profilima iskazali oduševljenje fotografijama poznate glumice.
Još vijesti iz svijeta celebrityja, mode, ljepote, kraljevskih dvora, serija, filmova, putovanja i vjenčanja čitajte na Hello! Croatia.
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
Ana Maria Ricov lansirala je kolekciju „Stone Bloom“ za proljeće/ljeto 2025. – priču o ljepoti koja se rađa u surovom pejzažu. Inspirirana cvjetovima koji opstaju na kamenu (pustinjska ruža, perasti karanfil, bijela kadulja, crveni mak), kolekcija slavi snagu i nježnost, jasno ocrtane u krojevima i tkaninama.
U glamuroznom ozračju hotela Zonar, modna pista nije bila samo prostor stila – bila je pozornica znanja, hrabrosti i stvaralačke zrelosti. Završna revija Učilišta PROFOKUS još jednom je pokazala zašto se ovo mjesto ne zove tek učilište, već kreativni inkubator budućih modnih profesionalaca. Spoj elegancije i edukacije pretočen je u večer koja je slavila i estetiku i suštinu – reviju koja se ne pamti samo po haljinama, već po ideji iza njih.
Hrvatski brend Robert Sever predstavio je novu resort kolekciju za sezonu ljeto 2025., utemeljenu na svakodnevnim potrebama suvremenih žena koje traže ravnotežu između estetike i praktičnosti. Kolekcija broji više od 50 novih modela, a fokusira se na odjeću prilagođenu različitim dnevnim situacijama – od poslovnih obaveza do večernjih izlazaka.
Zaboravite sve što ste dosad znali o vjenčanicama – Lokomotiva je ušla u bridal svijet s kolekcijom koja redefinira pojam mladenke. Nježna, snažna, romantična, ali i neukrotivo svoja, ova kolekcija ne nudi samo haljine – nudi stajalište, stil i slobodu. Prvi put modni brend Lokomotiva donosi bridal kolekciju koja izgleda kao da je izašla iz snova, ali s potpisom stvarne žene.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade. Inspirirajmo se Marijaninim outfitom koji je pravi primjer savršene ravnoteže između poslovne elegancije i ljetne lakoće.
U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je prošli vikend ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.
U svijetu gdje moda nije samo pitanje odijevanja, već i izražavanja stava, osobnosti i stila, Dubravka Švegar ponovno je potvrdila svoj status modnog kameleona. Na glamuroznom eventu Poliklinike Milojević, jedna od najomiljenijih influencerica našeg prostora, često nazivana hrvatskom Monicom Bellucci, zablistala je u looku koji oduzima dah – spoj elegancije, senzualnosti i besprijekorne estetike.
Lucija Lugomer, pionirka hrvatskog body positivity pokreta i jedna od najpoznatijih plus size manekenki u regiji, ponovno pokazuje zašto je prava inspiracija tisućama žena. Na najnovijoj fotografiji s ljetovanja, Lucija zrači samopouzdanjem i prirodnom ljepotom, obučena u elegantan bijeli bikini koji savršeno naglašava njezinu ženstvenu figuru.
Na modnom događanju u organizaciji škole Profokus, koje je okupilo brojne ljubitelje dizajna i modne kreativnosti, pažnju je plijenila domaća influencerica Lara Vukušić — ne glamuroznim "novitetima", već upravo suprotnim: svojim autentičnim pristupom održivoj modi.
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
U svijetu gdje se glamur i elegancija svakodnevno redefiniraju, domaća influencerica i modna ikona Isabella Rakonić još jednom potvrđuje da je uvijek nekoliko koraka ispred trenda – sa crvenog tepiha Cannesa sletjela je ravno u centar pažnje.