Brend lunilou, kojeg je osnovala Izabel Kovačić, donosi svjež pristup modnom svijetu, fokusirajući se na bezvremenske komade koji nose emotivnu i ekološku poruku. Ova kolekcija, koja se sastoji od najudobnijih ženskih i dječjih trenirki, snimana je u inovativnom studiju holographik.space, čime je dodana moderna, tehnološka dimenzija njenoj prezentaciji.
Nasljeđe koje se prenosi kroz generacije Kolekcija “Endless Vibe” inspirirana je konceptom nasljeđivanja – odjeća koja se prenosi unutar obitelji, noseći sa sobom uspomene i vrijednosti. Svaki komad iz ove kolekcije odražava trajnost i međugeneracijsku povezanost. “Vjerujemo da odjeća može biti mnogo više od prolaznog trenda – ona može postati nasljeđe, nešto što volimo i čuvamo kroz godine,” naglašava Izabel Kovačić. Ova kolekcija poziva nove generacije da prigrle naslijeđeno i prenesu dalje, stvarajući ciklus održivosti i emotivne vrijednosti.
Najudobnije trenirke za sve uzraste Udobnost je univerzalna i bezvremenska – i to je glavna nit vodilja “Endless Vibe” kolekcije. Od najmlađih članova obitelji do onih starijih, trenirke iz ove kolekcije dizajnirane su da svima pruže osjećaj mekoće i sigurnosti. “Želimo da svaki član obitelji pronađe udobnost u našim trenirkama, bez obzira na dob. Udobnost je sinonim za dom, a to je osjećaj koji želimo dijeliti,” objašnjava Izabel.
Održiva moda za bolju budućnost Osim što nudi neupitnu udobnost, “Endless Vibe” kolekcija nosi snažnu poruku o održivosti. Lunilou se zalaže za etičku proizvodnju i dugovječnost odjevnih komada, čime se smanjuje potreba za čestom potrošnjom. “Održiva moda je naša misija – kreirati komade koji traju, koji se ne troše brzo, već se njeguju i prenose. Tako pomažemo očuvanju našeg planeta,” poručuje Izabel.
Kolekcija “Endless Vibe” predstavlja savršeni spoj održivosti, nasljeđa i udobnosti. Svaki komad iz ove kolekcije, koja uključuje ženske i dječje trenirke, odiše simbolikom koja nadilazi prolazne modne trendove, fokusirajući se na stvaranje trajnih vrijednosti koje spajaju prošlost, sadašnjost i budućnost.
Izlizana, izgrebana i nimalo savršena – baš kao i njezina slavna vlasnica. Originalna Hermès Birkin torba, dizajnirana posebno za neponovljivu Jane Birkin, prodana je za nevjerojatnih 10 milijuna dolara, oborivši sve dosadašnje rekorde i službeno postavši najskuplja torba u povijesti modne industrije.
Pariz ponovno diše visoku modu. Tjedan koji svake sezone nadilazi granice onoga što odjeća može biti, postaje manifest najuzvišenije estetike – Haute Couture Week, vrijeme kada modni dizajn postaje likovna umjetnost, emocija, iskustvo.
Postoje trenuci koji se ne planiraju – oni koji se dogode nakon događaja. U tišini grada, kada su cipele već predugo na nogama, a šminka se lagano presijava pod posljednjim svjetlom ulične lampe. Upravo taj trenutak – između euforije i umora, između protokola i intime – inspiracija je za novu kolekciju eNVy rooma za ljeto 2025.
U modnom svijetu gdje raskoš često nadglasava suptilnost, CHANEL je ove sezone odabrao šapat prirode umjesto njezina urlika. Nova Haute Couture kolekcija za jesen/zimu 2025/26 donosi sofisticiran i profinjen povratak izvorištu—u doslovnom i simboličkom smislu.
Neka ljeta dolaze s bukom valova, a neka s tišinom koja govori više od riječi. A'MARIE Cruise & Swim kolekcija za sezonu 2025. nije tu da se pokaže – već da se osjeti. Njezina najnovija kampanja, nazvana Between Moments, oda je svemu onome što najviše volimo o ljetu – trenucima koji ne žele pažnju, ali je svejedno zavređuju.
Ako vam je ljeto već bilo vruće, pripremite se – Joško Gvardiol upravo je podigao temperaturu na novu razinu. U savršeno isklesanom izdanju, naš nogometni Adonis pojavio se u oskudnim kupaćim gaćicama i ostavio nas bez daha. Doslovno.
Trideset godina od jednog od najmračnijih trenutaka europske povijesti, Srebrenica i dalje snažno odzvanja u svijesti svijeta. Ove godine, ta tišina boli i sjećanja dobila je plemeniti glas – onaj Vojvotkinje od Edinburgha, koja je, u ime kralja Charlesa III., posjetila Bosnu i Hercegovinu i sudjelovala na komemoraciji u Potočarima.