Loredana Bahorić 2023. godinu zatvara zanimljivom modnom pričom
Kad je razmišljala o snimanju zimske kampanje za svoj brend Charlie, Loredana Bahorić htjela je nešto drukčije, ali prepoznatljivog modnog rukopisa. Odlučila je snimati u boji te na taj način crnu kolekciju prikazati i jednom novom svjetlu. Fotografkinja Mare Milin cijelu je kolekciju snimila u ogledalu, baš kao omiljenu joj Charliejevu kampanju Time of Innocence iz 2013. godine.
“Nekim čudom dobivena zraka svijetla, dala je snažan naboj cijeloj priči i dodatno istaknula teksture crne kolekcije te svijetlu put modela. Upotreba kontrastnih materijala snažno je podcrtana zrakom svjetla te osim estetskog dojma ima i jasno simbolično značenje” rekla je Loredana Bahorić.
Loredaninom pozivu za snimanje nove zimske kampanje Mare Milin rado se odazvala i tako još jednom Charlie i Mare ispisuju najljepše stranice hrvatske modne fotografije.
Charlie design baš je ono što hrvatska moda treba
“Znala sam, nekako telepatski da me jedan dan nazvala baš zato da mi kaže da radimo jednu malu kampanjicu“ kaže Mare. I napravile su je. U doba obilja svega i svačega, i brzine kojom se informacije šire, zasipaju nas i jednakom brzinom nestaju, Mare i Loredana stvorile su nešto što bi netko možda želio gledati malo dulje od jednog scrolla.
“Kad smo već kod brzine svjetlosti kojom se stvari događaju i izmjenjuju, gdje sebe nekako vidim kao protagonisticu koja stoji na pokretnoj traci i gleda svijet koji je isto tako na drugoj pokretnoj traci, ‘ajmo iz sveg tog izdvojiti riječ svjetlo, svjetlost. I vratiti se definiciji fotografije. I vremenu koje je mnogima, unatoč općem blještavilu, prilično tamno. Riječ fotografija dolazi od starogrčkog phos (svjetlo) i graphis (crtanje) i znači “crtanje svjetlom”. Ponekad nismo svjesni procesa nastajanja fotografije. Zdravo za gotovo, koristimo ga bez da se vraćamo na rudimentarno u tom procesu. Isto tako, rutinski uzimamo ulogu svjetla u bilo kojem aspektu života. “ kaže fotografkinja Mare Milin.
Svjesno, ali i nasumično i slučajno pišući svjetlom, Mare je stvorila seriju fotografija gdje lik djevojke, vibrantne boje kose i ruža, u crnoj odjeći, stoji u struji svjetla i time komunicira postojanje svjetla u tami.
“Tuneli bez izlaza, tumaranja u vječnom mraku, beskrajne noći Zemljinih polova, plivanje u tamnoj vodi- poput tamnog yina i svijetlog yanga- sve to nema smisla bez Sunca, Mjeseca, tj. neke zrake. Ravnoteža je sve. Na kraju, ako to želimo, izlazimo iz tunela, iz mraka, dolazi ljeto, izranjamo iz tamne vode- u svjetlo.” naglašava fotografkinja i dodaje “ E, pa ja sada apeliram na vas da uočite zraku svjetla, i što se događa u njoj, ali i tamu koja je okružuje. Sve to dio je života, svijeta, i na kraju ove kampanje.”
Još jedan dan, još jedna "kontroverzija" iz kuhinje internetskih woke aktivista koje vrijeđaju – ni manje ni više nego – traperice. Da, dobro ste pročitali. Ovaj put na meti im je Sydney Sweeney, glumica koju svijet poznaje po sjajnim ulogama u serijama Euphoria i White Lotus, a sada i po, navodno, “problematičnim” trapericama iz kampanje American Eaglea.
U svijetu luksuzne mode, gdje se svaki potez mjeri u milijardama i svaka promjena izaziva seizmičke pomake u kreativnim krugovima, vijest da LVMH razmatra prodaju brenda Marc Jacobs zvuči kao kraj jednog poglavlja — ili možda početak mnogo uzbudljivijeg nastavka.
Kultni crveni potplat, simbol odvažnosti, luksuza i vječne elegancije, od kolovoza je napokon dostupan i hrvatskim zaljubljenicama u modu. Maison Christian Louboutin, sinonim za vrhunsku parišku sofisticiranost, otvorio je svoja web-shop vrata novim europskim tržištima, među kojima se od ovog mjeseca nalazi i Hrvatska.
Kada krajem kolovoza sunce obasja kamene stube pored Grand hotela Bonavia, Rijeka prestaje biti samo luka i kulturno središte – tada postaje prava prijestolnica mode. U petak, 29. kolovoza s početkom u 20.30 sati, 17. izdanje manifestacije Riječke stepenice ponovno donosi spoj visoke mode, mladih talenata, održivosti i kreativne ekonomije – potvrđujući status najvećeg modnog događaja u Hrvatskoj.
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.
U sezoni kada tražimo lagano, prozračno, promišljeno i lijepo – stiže MIAMIA. Novi hrvatski modni brend dizajnerice Mie Bakunić spaja jednostavnost, eleganciju i svrhovitost u kolekciji koja ne prati trendove, nego ritam žene koja zna što želi.
Kad kažeš Feminnem, prvo se sjetiš pop hitova i nastupa koji su obilježili 2000-e, ali i Eurosonga, gdje su Neda Parmać i djevojke iz grupe blistale više puta. Karijera ove talentirane pjevačice trajala je kroz brojne glazbene projekte, ali sada Neda plijeni pažnju i na jedan sasvim drugačiji način.
Kad hrvatska kraljica interijera Mirjana Mikulec spakira kofere i ode u London, znamo da slijedi nešto posebno. Ovoga puta, u srcu britanske prijestolnice, ušla je u prostor od samo 40 kvadrata i pretvorila ga u šarmantni dom koji osvaja na prvi pogled.