Loredana Bahorić 2023. godinu zatvara zanimljivom modnom pričom
Kad je razmišljala o snimanju zimske kampanje za svoj brend Charlie, Loredana Bahorić htjela je nešto drukčije, ali prepoznatljivog modnog rukopisa. Odlučila je snimati u boji te na taj način crnu kolekciju prikazati i jednom novom svjetlu. Fotografkinja Mare Milin cijelu je kolekciju snimila u ogledalu, baš kao omiljenu joj Charliejevu kampanju Time of Innocence iz 2013. godine.
“Nekim čudom dobivena zraka svijetla, dala je snažan naboj cijeloj priči i dodatno istaknula teksture crne kolekcije te svijetlu put modela. Upotreba kontrastnih materijala snažno je podcrtana zrakom svjetla te osim estetskog dojma ima i jasno simbolično značenje” rekla je Loredana Bahorić.
Loredaninom pozivu za snimanje nove zimske kampanje Mare Milin rado se odazvala i tako još jednom Charlie i Mare ispisuju najljepše stranice hrvatske modne fotografije.
Charlie design baš je ono što hrvatska moda treba
“Znala sam, nekako telepatski da me jedan dan nazvala baš zato da mi kaže da radimo jednu malu kampanjicu“ kaže Mare. I napravile su je. U doba obilja svega i svačega, i brzine kojom se informacije šire, zasipaju nas i jednakom brzinom nestaju, Mare i Loredana stvorile su nešto što bi netko možda želio gledati malo dulje od jednog scrolla.
“Kad smo već kod brzine svjetlosti kojom se stvari događaju i izmjenjuju, gdje sebe nekako vidim kao protagonisticu koja stoji na pokretnoj traci i gleda svijet koji je isto tako na drugoj pokretnoj traci, ‘ajmo iz sveg tog izdvojiti riječ svjetlo, svjetlost. I vratiti se definiciji fotografije. I vremenu koje je mnogima, unatoč općem blještavilu, prilično tamno. Riječ fotografija dolazi od starogrčkog phos (svjetlo) i graphis (crtanje) i znači “crtanje svjetlom”. Ponekad nismo svjesni procesa nastajanja fotografije. Zdravo za gotovo, koristimo ga bez da se vraćamo na rudimentarno u tom procesu. Isto tako, rutinski uzimamo ulogu svjetla u bilo kojem aspektu života. “ kaže fotografkinja Mare Milin.
Svjesno, ali i nasumično i slučajno pišući svjetlom, Mare je stvorila seriju fotografija gdje lik djevojke, vibrantne boje kose i ruža, u crnoj odjeći, stoji u struji svjetla i time komunicira postojanje svjetla u tami.
“Tuneli bez izlaza, tumaranja u vječnom mraku, beskrajne noći Zemljinih polova, plivanje u tamnoj vodi- poput tamnog yina i svijetlog yanga- sve to nema smisla bez Sunca, Mjeseca, tj. neke zrake. Ravnoteža je sve. Na kraju, ako to želimo, izlazimo iz tunela, iz mraka, dolazi ljeto, izranjamo iz tamne vode- u svjetlo.” naglašava fotografkinja i dodaje “ E, pa ja sada apeliram na vas da uočite zraku svjetla, i što se događa u njoj, ali i tamu koja je okružuje. Sve to dio je života, svijeta, i na kraju ove kampanje.”
Hrvatski streetwear brend nove generacije, BOMBER, 5. siječnja 2025. godine, još jednom je pokazao zašto ga mnogi smatraju konkurentom svjetskim modnim gigantima.
Nositi trenirku na poslovni sastanak u 2025. više nije samo prihvatljivo – to je vibe. Inspirirana američkim celeb stilom, nova kolekcija „The New Classic“ donosi spoj udobnosti i stila koji redefinira svakodnevnu garderobu. Zamislite paparazzi fotografije slavnih kako u ležernim, ali savršeno usklađenim outfitima ispijaju svoje latte – upravo to je energija koju ova kolekcija utjelovljuje. Ovo nije samo odjeća, ovo je stav.
Nikola Filić, nekadašnji profesionalni košarkaš, danas je prepoznatljivo ime na hrvatskoj modnoj sceni kao osnivač i kreativna snaga iza brenda BOMBER Clothing. Njegova priča je inspirativna kronika o prelasku iz sporta u modni svije koja dokazuje kako strast, disciplina i vizija mogu stvoriti nešto posebno čak i u najizazovnijim trenucima.
Nakit je poklon koji baš nikada ne razočara. U našoj kulturi oduvijek se poklanjao zlatni nakit, ne samo zbog njegove ljepote, već i zbog svega onoga što simbolira - sigurnost, bogatstvo, poštovanje, ljubav.