Lažna torba u kultnoj seriji? Serija Seks i grad(Sex and the city) doslovno je oblikovala žive mnogobrojnih žena (i gay muškaraca). Slobodno možemo reći da se radi o seriji s kojom su se svi toliko počeli poistovjećivati da je to zbilja u jednom trenutku postalo zastrašujuće. Čak i danas postoje žene koje sjede ne kavama i pričaju, ponašaju se baš poput likova iz serije, a pokrića nigdje. Zastrašujuće, složit ćete se. Ali osim što je poznata serija razbila mnoge tabue u devedesetima o kojima je bilo gotovo zabranjeno pričati u televizijskom prostoru, svakako da je ostala zapamćena po nevjerojatnoj modi koja je bila bez greške.
Glavna stilistica serije Patricia Field jedna je od najvećih ikona televizijske kostimografije u devedesetima i žena je doslovno unijela u popularnu seriju sve dizajnerske komade devedesetih i ranih dvijetisućitih. Ne postoji high-street brend koji nakon prikazivanja svake epizode u svojoj proizvodnji ne bi iskopirao barem jedan komad za masovno tržište.
Lažna torba iz hit serije šokirala je internet
Ali ni tada, baš kao ni danas nije sve išlo glatko za potrebe serije te je Sarah Jessica Parker otkrila da se Patricia Field itekako znala snalaziti kada je u pitanju odjeća za snimanje.
“Želim da znate da ova plava Hermes Birkin torba u seriji nije bila original” rekla je popularna glumica u nedavnom razgovoru za Vogue uz blagi osmijeh koji je prešao u strah. “Torba nije original. Torba je kopija. Fejk” završila je.
Njezina izjava izazvala je šok u cijelom svijetu jer nitko nije mogao vjerovati kako je uopće moguće da jedna Patricia Field nije mogla doći do originalne Hermes torbe. Forumi gore, Reddit kanali gore, društvene mreže gore, a Patricia se uopće nema namjeru oglasiti o novootkrivenoj istini.
“Patricija je imala jednu osobu, šanera, pitala me samo u jednom trenutku:”Želiš li tu torbu? Mogu ti nabaviti tu torbu!”. S nelagodom sam odgovorila:”Ne, ne baš. Ne treba mi.”, ali Patricia se nije dala smesti i drugi dan je na setu bila baš ta torba”. zaključila je Sarah Jessica Parker.
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
Ana Maria Ricov lansirala je kolekciju „Stone Bloom“ za proljeće/ljeto 2025. – priču o ljepoti koja se rađa u surovom pejzažu. Inspirirana cvjetovima koji opstaju na kamenu (pustinjska ruža, perasti karanfil, bijela kadulja, crveni mak), kolekcija slavi snagu i nježnost, jasno ocrtane u krojevima i tkaninama.
U glamuroznom ozračju hotela Zonar, modna pista nije bila samo prostor stila – bila je pozornica znanja, hrabrosti i stvaralačke zrelosti. Završna revija Učilišta PROFOKUS još jednom je pokazala zašto se ovo mjesto ne zove tek učilište, već kreativni inkubator budućih modnih profesionalaca. Spoj elegancije i edukacije pretočen je u večer koja je slavila i estetiku i suštinu – reviju koja se ne pamti samo po haljinama, već po ideji iza njih.
Hrvatski brend Robert Sever predstavio je novu resort kolekciju za sezonu ljeto 2025., utemeljenu na svakodnevnim potrebama suvremenih žena koje traže ravnotežu između estetike i praktičnosti. Kolekcija broji više od 50 novih modela, a fokusira se na odjeću prilagođenu različitim dnevnim situacijama – od poslovnih obaveza do večernjih izlazaka.
Zaboravite sve što ste dosad znali o vjenčanicama – Lokomotiva je ušla u bridal svijet s kolekcijom koja redefinira pojam mladenke. Nježna, snažna, romantična, ali i neukrotivo svoja, ova kolekcija ne nudi samo haljine – nudi stajalište, stil i slobodu. Prvi put modni brend Lokomotiva donosi bridal kolekciju koja izgleda kao da je izašla iz snova, ali s potpisom stvarne žene.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade.
U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je prošli vikend ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.