Lažna torba u kultnoj seriji? Serija Seks i grad(Sex and the city) doslovno je oblikovala žive mnogobrojnih žena (i gay muškaraca). Slobodno možemo reći da se radi o seriji s kojom su se svi toliko počeli poistovjećivati da je to zbilja u jednom trenutku postalo zastrašujuće. Čak i danas postoje žene koje sjede ne kavama i pričaju, ponašaju se baš poput likova iz serije, a pokrića nigdje. Zastrašujuće, složit ćete se. Ali osim što je poznata serija razbila mnoge tabue u devedesetima o kojima je bilo gotovo zabranjeno pričati u televizijskom prostoru, svakako da je ostala zapamćena po nevjerojatnoj modi koja je bila bez greške.
Glavna stilistica serije Patricia Field jedna je od najvećih ikona televizijske kostimografije u devedesetima i žena je doslovno unijela u popularnu seriju sve dizajnerske komade devedesetih i ranih dvijetisućitih. Ne postoji high-street brend koji nakon prikazivanja svake epizode u svojoj proizvodnji ne bi iskopirao barem jedan komad za masovno tržište.
Lažna torba iz hit serije šokirala je internet
Ali ni tada, baš kao ni danas nije sve išlo glatko za potrebe serije te je Sarah Jessica Parker otkrila da se Patricia Field itekako znala snalaziti kada je u pitanju odjeća za snimanje.
“Želim da znate da ova plava Hermes Birkin torba u seriji nije bila original” rekla je popularna glumica u nedavnom razgovoru za Vogue uz blagi osmijeh koji je prešao u strah. “Torba nije original. Torba je kopija. Fejk” završila je.
Njezina izjava izazvala je šok u cijelom svijetu jer nitko nije mogao vjerovati kako je uopće moguće da jedna Patricia Field nije mogla doći do originalne Hermes torbe. Forumi gore, Reddit kanali gore, društvene mreže gore, a Patricia se uopće nema namjeru oglasiti o novootkrivenoj istini.
“Patricija je imala jednu osobu, šanera, pitala me samo u jednom trenutku:”Želiš li tu torbu? Mogu ti nabaviti tu torbu!”. S nelagodom sam odgovorila:”Ne, ne baš. Ne treba mi.”, ali Patricia se nije dala smesti i drugi dan je na setu bila baš ta torba”. zaključila je Sarah Jessica Parker.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.