Kraj jedne ere: Silvia Venturini Fendi napušta Fendi i otkriva što donosi budućnost luksuza
Silvia Venturini Fendi, posljednja ikona u dinastiji koja je stvorila jedan od najprepoznatljivijih luksuznih brendova na svijetu, najavila je svoj odlazak s pozicije kreativne direktorice Fendija. Nakon gotovo tri desetljeća oblikovanja kultnih torbi, odjevnih linija i modnih dodataka, Venturini Fendi preuzima ulogu počasne predsjednice, nastavljajući promicati brand diljem svijeta, objavio je vlasnik LVMH.
Kao unuka osnivača Fendija, Silvia je svojom vizijom spajala tradiciju i suvremenost. Radila je ruku pod ruku s legendarnim Karlom Lagerfeldom, oblikujući modnu povijest i ostavljajući neizbrisiv trag u luksuznoj industriji. Njezine inovacije, poput kultne Baguette torbice i Peekaboo modela, promijenile su pravila igre u modnom svijetu i omogućile Fendiju globalni uspjeh.
Njezina estetika odlikuje se čistim, arhitektonskim linijama inspiriranim Rimom, s dozom senzualnosti, ponekad androginim stilom i razigranim detaljima – od patchworka do perforacija. Silvijina sposobnost da od skupocjenih materijala poput krzna, kože i svile stvori nosive, ali i umjetnički vrijedne komade učinila ju je jednom od najvažnijih dizajnerica svoje generacije.
Na svom posljednjem modnom događanju, održanom 24. rujna u Milanu, Silvia je spojila romantizam, futurizam i sportski duh, dok su elegantne siluete bile ukrašene maštovitim vezovima. “Nikada se nisam držala jednog standarda ljepote. Skučenost u kult ljepote je, iskreno, besmislena,” izjavila je nakon revije.
Dok Fendi najavljuje novu kreativnu strukturu, svijet mode s nestrpljenjem iščekuje tko će preuzeti kormilo ovog rimskog modnog carstva. Jedno je sigurno – naslijeđe Silvije Venturini Fendi ostat će trajno zapisano u povijesti luksuza.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.