Jeste li vidjeli novu kampanju u kojoj košarkašice iz WNBA za SKIMS poziraju u donjem rublju? Izvrsne nove fotografije svojevrsni su nastavak priče kojom Kim Kardashian i njezin slavni brend donjeg rublja podržavaju žensku košarku.
Još u listopadu 2023., godine brend SKIMS je najavio da će biti službeni sponzor WNBA donjeg rublja, a sad je svjetlo dana ugledala i kampanja koja je oduševila Amerikance i sve ljubitelje ženske košarke.
Zvijezde WNBA za SKIMS pozirale u službenom donjem rublju u bojama koje se slažu s njihovim tenom
Uz Candace Parker koja je rangirana među najboljim igračicama svih vremena, u kampanji se pojavljuju i Cameron Brink, Dijonai Carrington, Kelsey Plum i Skylar Diggins-Smith.
“Ponosna sam što mogu pokrenuti ovu novu WNBA kampanju u kojoj nastupa tako nevjerojatna ekipa sportašica. Zalaganje za žene i žene u sportu nevjerojatno je važno za SKIMS”, izjavila je Kim Kardashian.
“DNK našeg brenda ukorijenjen je u inkluzivnosti, zastupljenosti i osnaživanju žena, što su vrijednosti koje dijelimo s WNBA. Počašćeni smo što smo službeni partner donjeg rublja lige i veselimo se nastavku našeg zajedničkog rada tijekom sezone.”, nastavila je.
Košarkašice WNBA za SKIMS su pozirale pred kamerom Hugha Wilsona
Kampanju je snimio Hugh Wilson, a u njoj WNBA zvijezde prikazuju novu kolekciju donjeg rublja iz kolekcije Fits Everybody dok u rukama drže svoje Wilson košarkaške lopte.
SKIMS kolekcija Fits Everybody dostupna je javnosti, a sastoji se od gaćica i grudnjaka bez naramenica u brojnim neutralnim i pastelnim nijansama, kako bi svaka žena mogla pronaći onu koja joj najbolje odgovara.
Čast da zatvori posebno izdanje najpoznatijeg modnog događaja u Hrvatskoj pripala je Kseniji Vrbanić, osnivačici modnog branda XD XENIA DESIGN. Treća i posljednja večer Bipa FASHION.HR-a tako je bila u znaku elegantnih, moćnih i suvremenih žena – onako kako ih ova doajenka vidi već 39 godina svog stvaralaštva.
Druga modna večer na Zagrebačkom velesajmu transformirala je modnu pistu u imaginarnu plovidbu morem, gdje su mornarski motivi i duh avanture vladali scenom.
Moda nije samo odjeća – ona je priča, emocija, sjećanje utkano u svaki šav. Vicko Racetin to je besprijekorno dokazao svojom novom muškom ready-to-wear kolekcijom, koja nadilazi granice običnog odijevanja i postaje modna interpretacija uspomena. Ova kolekcija nije puki vizualni dojam; ona je hommage djetinjstvu, ljetima uz more, mirisu soli i zvuku valova, reinterpretirana kroz suvremeni dizajnerski jezik.
Modna platforma ModernA, prestižno modno događanje koje spaja vrhunske dizajnere i ljubitelje mode stiže u grad Zadar gdje će se održati 15. travnja u predivnom prostoru Zadar Cruise Porta. Ovaj treći po redu modni događaj okuplja deset renomiranih dizajnera iz Hrvatske i inozemstva, koji će ekskluzivno predstaviti svoje najnovije kolekcije za proljeće/ljeto 2025.
Helen Kelen još jednom je potvrdila status jedne od najintrigantnijih dizajnerica nove generacije, oduševivši okupljene sofisticiranom igrom minimalističkih krojeva i prozirnih slojeva koji su njezinim komadima udahnuli dojam višedimenzionalnosti.
Jelena Geštakovski, talentirana dizajnerica iza brenda y/GIA, svojom najnovijom kolekcijom "Zlatne" vraća nas u rane 2000-te, istražujući fenomen "prevare" hrvatskog društva i propitujući statusne simbole srednjeg staleža.
Prvu večer prestižne modne manifestacije Bipa FASHION.HR-a zatvorio je jedinstveni umjetnik Deni Horvatić, predstavivši kolekciju svog brenda SSYYNN, koji svoju modnu filozofiju gradi na nasljeđu kultnog brenda XD Design. Njegova vizija mode ovog puta progovorila je kroz koncept sinonima, donoseći na pistu dijalog između naslijeđenog i inovativnog, klasičnog i eksperimentalnog, poznatog i neočekivanog.
Maja Šuput s obitelji tradicionalno putuje na obiteljski odmor, a ovog proljeća odabrali su luksuzni Dubai kao savršenu destinaciju za opuštanje i uživanje.