Kim Kardashian vraća točkice u modu u suradnji s Marcom Jacobsom
Marc Jacobs za zaštitno lice svoje kampanje za jesen/zimu 2023./2024. odabrao je ni manje ni više nego Kim Kardashian.
18 kolovoza 2023
MARC JACOBS
18 kolovoza 202315:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Uopće se nećemo čuditi ako u nadolazećih nekoliko mjeseci svi ponovno polude za točkicama.
Nova kampanja modne kuće Marc Jacobs za sezonu jesen/zima 2023./2024. predstavlja avangardnu priču u kojoj se nosivo spaja s nenosivim, zavodljivo s nepraktičnim, a u fokusu su bijele točkice na crnoj podlozi koje su na kratko vrijeme nestale s mape modnih trendova.
Uz Kim Kardashian kao zaštitno lice kolekcije, sigurni smo da će biti hit!
Kim Kardashian vraća se na scenu ovom kampanjom
Premda u luksuznim domovima Kardashianovih odmora nema, Kim Kardashian u posljednje se vrijeme više pojavljivala u medijima zbog razvoda od Kanyeom Westom i mogućih novih romansi, nego zbog svoje uloge modne influencerice.
Kampanjom za moćni brend kao što je Marc Jacobs, Kim Kardashian dokazuje kako više nije miljenica dizajnera samo zbog svog slavnog supruga Kanyea Westa, koji ju je svojedobno uveo u svijet visoke mode, već da je prerasla cijelu tu priču i modnim kritičarima i znalcima postala jednako zanimljiva i kad je solo.
Kim Kardashian vraća točkice u modu
Na fotografijama iz nove kampanje možemo vidjeti Kim Kardashian s prepoznatljivom dugačkom, ravnom kosom s razdjeljkom na sredini, kako pozira u najnovijoj odjeći s potpisom Marc Jacobs.
“Svježa mješavina tekstura, predimenzioniranih silueta i točkica, prvi put osmišljena za pistu Marc Jacobsa, a sada oživljena za svakodnevnu garderobu”, ovim riječima brend opisuje kolekciju koju na fotografijama nosi Kim Kardashian.
Kampanja ističe prepoznatljive gležnjače u modelu Kiki, koje se materijaliziraju kroz odjeću koju KIm nosi, ali i u obliku velike strukture na napuhavanje.
Nove torbe poput model Sack Bag i Curve Bag već su privukle brojne pozitivne komentare obožavateljica brenda Marc Jacobs.
Još vijesti iz svijeta celebrityja, kraljevskih dvora, mode, ljepote, glazbe, serija, putovanja i vjenčanja čitajte na Hello! Croatia.
Čast da zatvori posebno izdanje najpoznatijeg modnog događaja u Hrvatskoj pripala je Kseniji Vrbanić, osnivačici modnog branda XD XENIA DESIGN. Treća i posljednja večer Bipa FASHION.HR-a tako je bila u znaku elegantnih, moćnih i suvremenih žena – onako kako ih ova doajenka vidi već 39 godina svog stvaralaštva.
Druga modna večer na Zagrebačkom velesajmu transformirala je modnu pistu u imaginarnu plovidbu morem, gdje su mornarski motivi i duh avanture vladali scenom.
Moda nije samo odjeća – ona je priča, emocija, sjećanje utkano u svaki šav. Vicko Racetin to je besprijekorno dokazao svojom novom muškom ready-to-wear kolekcijom, koja nadilazi granice običnog odijevanja i postaje modna interpretacija uspomena. Ova kolekcija nije puki vizualni dojam; ona je hommage djetinjstvu, ljetima uz more, mirisu soli i zvuku valova, reinterpretirana kroz suvremeni dizajnerski jezik.
Modna platforma ModernA, prestižno modno događanje koje spaja vrhunske dizajnere i ljubitelje mode stiže u grad Zadar gdje će se održati 15. travnja u predivnom prostoru Zadar Cruise Porta. Ovaj treći po redu modni događaj okuplja deset renomiranih dizajnera iz Hrvatske i inozemstva, koji će ekskluzivno predstaviti svoje najnovije kolekcije za proljeće/ljeto 2025.
Helen Kelen još jednom je potvrdila status jedne od najintrigantnijih dizajnerica nove generacije, oduševivši okupljene sofisticiranom igrom minimalističkih krojeva i prozirnih slojeva koji su njezinim komadima udahnuli dojam višedimenzionalnosti.
Jelena Geštakovski, talentirana dizajnerica iza brenda y/GIA, svojom najnovijom kolekcijom "Zlatne" vraća nas u rane 2000-te, istražujući fenomen "prevare" hrvatskog društva i propitujući statusne simbole srednjeg staleža.
Prvu večer prestižne modne manifestacije Bipa FASHION.HR-a zatvorio je jedinstveni umjetnik Deni Horvatić, predstavivši kolekciju svog brenda SSYYNN, koji svoju modnu filozofiju gradi na nasljeđu kultnog brenda XD Design. Njegova vizija mode ovog puta progovorila je kroz koncept sinonima, donoseći na pistu dijalog između naslijeđenog i inovativnog, klasičnog i eksperimentalnog, poznatog i neočekivanog.
Meghan Markle i Gwyneth Paltrow zajedno su demantirale glasine o sukobu, snimivši video u kojem se smiju i opušteno razgovaraju, pokazavši da između njih nema nesuglasica.