Kim Kardashian vraća točkice u modu u suradnji s Marcom Jacobsom
Marc Jacobs za zaštitno lice svoje kampanje za jesen/zimu 2023./2024. odabrao je ni manje ni više nego Kim Kardashian.
18 kolovoza 2023
MARC JACOBS
18 kolovoza 202315:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Uopće se nećemo čuditi ako u nadolazećih nekoliko mjeseci svi ponovno polude za točkicama.
Nova kampanja modne kuće Marc Jacobs za sezonu jesen/zima 2023./2024. predstavlja avangardnu priču u kojoj se nosivo spaja s nenosivim, zavodljivo s nepraktičnim, a u fokusu su bijele točkice na crnoj podlozi koje su na kratko vrijeme nestale s mape modnih trendova.
Uz Kim Kardashian kao zaštitno lice kolekcije, sigurni smo da će biti hit!
Kim Kardashian vraća se na scenu ovom kampanjom
Premda u luksuznim domovima Kardashianovih odmora nema, Kim Kardashian u posljednje se vrijeme više pojavljivala u medijima zbog razvoda od Kanyeom Westom i mogućih novih romansi, nego zbog svoje uloge modne influencerice.
Kampanjom za moćni brend kao što je Marc Jacobs, Kim Kardashian dokazuje kako više nije miljenica dizajnera samo zbog svog slavnog supruga Kanyea Westa, koji ju je svojedobno uveo u svijet visoke mode, već da je prerasla cijelu tu priču i modnim kritičarima i znalcima postala jednako zanimljiva i kad je solo.
Kim Kardashian vraća točkice u modu
Na fotografijama iz nove kampanje možemo vidjeti Kim Kardashian s prepoznatljivom dugačkom, ravnom kosom s razdjeljkom na sredini, kako pozira u najnovijoj odjeći s potpisom Marc Jacobs.
“Svježa mješavina tekstura, predimenzioniranih silueta i točkica, prvi put osmišljena za pistu Marc Jacobsa, a sada oživljena za svakodnevnu garderobu”, ovim riječima brend opisuje kolekciju koju na fotografijama nosi Kim Kardashian.
Kampanja ističe prepoznatljive gležnjače u modelu Kiki, koje se materijaliziraju kroz odjeću koju KIm nosi, ali i u obliku velike strukture na napuhavanje.
Nove torbe poput model Sack Bag i Curve Bag već su privukle brojne pozitivne komentare obožavateljica brenda Marc Jacobs.
Još vijesti iz svijeta celebrityja, kraljevskih dvora, mode, ljepote, glazbe, serija, putovanja i vjenčanja čitajte na Hello! Croatia.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.