Kim Kardashian vraća točkice u modu u suradnji s Marcom Jacobsom
Marc Jacobs za zaštitno lice svoje kampanje za jesen/zimu 2023./2024. odabrao je ni manje ni više nego Kim Kardashian.
18 kolovoza 2023
18 kolovoza 202315:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Uopće se nećemo čuditi ako u nadolazećih nekoliko mjeseci svi ponovno polude za točkicama.
Nova kampanja modne kuće Marc Jacobs za sezonu jesen/zima 2023./2024. predstavlja avangardnu priču u kojoj se nosivo spaja s nenosivim, zavodljivo s nepraktičnim, a u fokusu su bijele točkice na crnoj podlozi koje su na kratko vrijeme nestale s mape modnih trendova.
Uz Kim Kardashian kao zaštitno lice kolekcije, sigurni smo da će biti hit!
Kim Kardashian vraća se na scenu ovom kampanjom
Premda u luksuznim domovima Kardashianovih odmora nema, Kim Kardashian u posljednje se vrijeme više pojavljivala u medijima zbog razvoda od Kanyeom Westom i mogućih novih romansi, nego zbog svoje uloge modne influencerice.
Kampanjom za moćni brend kao što je Marc Jacobs, Kim Kardashian dokazuje kako više nije miljenica dizajnera samo zbog svog slavnog supruga Kanyea Westa, koji ju je svojedobno uveo u svijet visoke mode, već da je prerasla cijelu tu priču i modnim kritičarima i znalcima postala jednako zanimljiva i kad je solo.
Kim Kardashian vraća točkice u modu
Na fotografijama iz nove kampanje možemo vidjeti Kim Kardashian s prepoznatljivom dugačkom, ravnom kosom s razdjeljkom na sredini, kako pozira u najnovijoj odjeći s potpisom Marc Jacobs.
“Svježa mješavina tekstura, predimenzioniranih silueta i točkica, prvi put osmišljena za pistu Marc Jacobsa, a sada oživljena za svakodnevnu garderobu”, ovim riječima brend opisuje kolekciju koju na fotografijama nosi Kim Kardashian.
Kampanja ističe prepoznatljive gležnjače u modelu Kiki, koje se materijaliziraju kroz odjeću koju KIm nosi, ali i u obliku velike strukture na napuhavanje.
Nove torbe poput model Sack Bag i Curve Bag već su privukle brojne pozitivne komentare obožavateljica brenda Marc Jacobs.
Još vijesti iz svijeta celebrityja, kraljevskih dvora, mode, ljepote, glazbe, serija, putovanja i vjenčanja čitajte na Hello! Croatia.
Hrvatski streetwear brend nove generacije, BOMBER, 5. siječnja 2025. godine, još jednom je pokazao zašto ga mnogi smatraju konkurentom svjetskim modnim gigantima.
Nositi trenirku na poslovni sastanak u 2025. više nije samo prihvatljivo – to je vibe. Inspirirana američkim celeb stilom, nova kolekcija „The New Classic“ donosi spoj udobnosti i stila koji redefinira svakodnevnu garderobu. Zamislite paparazzi fotografije slavnih kako u ležernim, ali savršeno usklađenim outfitima ispijaju svoje latte – upravo to je energija koju ova kolekcija utjelovljuje. Ovo nije samo odjeća, ovo je stav.
Nikola Filić, nekadašnji profesionalni košarkaš, danas je prepoznatljivo ime na hrvatskoj modnoj sceni kao osnivač i kreativna snaga iza brenda BOMBER Clothing. Njegova priča je inspirativna kronika o prelasku iz sporta u modni svije koja dokazuje kako strast, disciplina i vizija mogu stvoriti nešto posebno čak i u najizazovnijim trenucima.
Nakit je poklon koji baš nikada ne razočara. U našoj kulturi oduvijek se poklanjao zlatni nakit, ne samo zbog njegove ljepote, već i zbog svega onoga što simbolira - sigurnost, bogatstvo, poštovanje, ljubav.