Slavna dizajnerica Diane von Furstenberg tijekom svoje bogate karijere predstavila je brojne nevjerojatne komade u živim bojama i uzorcima, no po jednom je modelu uistinu prepoznatljiva. Haljina na preklop slavni je kroj dizajnerice Diane von Furstenberg koji već godinama oduševljava princeze, pop zvijezde i slavne manekenke, a među glamuroznim damama New Yorka smatra se go-to komadom koji u barem nekoliko modela mora posjedovati svaka uspješna žena. Kako je nastala ova sasvim jednostavna, a opet genijalna haljina?
Priča o kultnom komadu: Haljina na preklop Diane von Furstenberg
Vjerovali ili ne, haljina na preklop Diane von Furstenberg u svojim je počecima bila dvodijelni komplet koji se sastojao od suknje i majice s V izrezom na preklop, na što su je inspirirale balerine.
21-godišnja Diane na jezeru Como u Italiji 1976. godine upoznala je Angela Ferrettija te dogovorila stažiranje u njegovoj tvrtki koja je izrađivala šalove i modne dodatke za Gucci i slične luksuzne brendove. Tako je naučila mnogo o svijetu mode, ali i otkrila zanimljiv rastezljivi materijal od kojeg je odlučila napraviti komplete koji su se sastojali od suknji i majica na preklop.
Kada se ubrzo nakon toga preselila u New York sa svojom novom suprugom, princem Egonom von Furstenbergom, Diane je uspjela dobiti sastanak s modnom urednicom Diane Vreeland. Pokazala joj je svoju prvu kolekciju koja joj se svidjela i tako je 1972. godine dizajnerica osnovala svoj brend DVF.
Haljina na preklop u kratkom je roku oduševila svijet
Haljina na preklop na scenu je stigla tek 1974. godine, a bila je inspirirana jednim od njezinih kompleta koji je Julie Nixon Eisenhower nosila u TV prijenosu tijekom skandala Watergate. Dizajnerica je svoju novu haljinu predstavila uz slogan: “Osjećaj se kao žena, nosi haljinu!” te tako oduševila svijet.
Haljina na preklop, koja se izvorno prodavala za 80 dolara, postigla je trenutni uspjeh zbog laskavog kroja i izrade od elastičnog materijala, a modni brend DVF samo u prvoj godini proizveo ih je u nevjerojatnih 25 000 komada, a prodao milijun do 1976. godine.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.