Slavna dizajnerica Diane von Furstenberg tijekom svoje bogate karijere predstavila je brojne nevjerojatne komade u živim bojama i uzorcima, no po jednom je modelu uistinu prepoznatljiva. Haljina na preklop slavni je kroj dizajnerice Diane von Furstenberg koji već godinama oduševljava princeze, pop zvijezde i slavne manekenke, a među glamuroznim damama New Yorka smatra se go-to komadom koji u barem nekoliko modela mora posjedovati svaka uspješna žena. Kako je nastala ova sasvim jednostavna, a opet genijalna haljina?
Priča o kultnom komadu: Haljina na preklop Diane von Furstenberg
Vjerovali ili ne, haljina na preklop Diane von Furstenberg u svojim je počecima bila dvodijelni komplet koji se sastojao od suknje i majice s V izrezom na preklop, na što su je inspirirale balerine.
21-godišnja Diane na jezeru Como u Italiji 1976. godine upoznala je Angela Ferrettija te dogovorila stažiranje u njegovoj tvrtki koja je izrađivala šalove i modne dodatke za Gucci i slične luksuzne brendove. Tako je naučila mnogo o svijetu mode, ali i otkrila zanimljiv rastezljivi materijal od kojeg je odlučila napraviti komplete koji su se sastojali od suknji i majica na preklop.
Kada se ubrzo nakon toga preselila u New York sa svojom novom suprugom, princem Egonom von Furstenbergom, Diane je uspjela dobiti sastanak s modnom urednicom Diane Vreeland. Pokazala joj je svoju prvu kolekciju koja joj se svidjela i tako je 1972. godine dizajnerica osnovala svoj brend DVF.
Haljina na preklop u kratkom je roku oduševila svijet
Haljina na preklop na scenu je stigla tek 1974. godine, a bila je inspirirana jednim od njezinih kompleta koji je Julie Nixon Eisenhower nosila u TV prijenosu tijekom skandala Watergate. Dizajnerica je svoju novu haljinu predstavila uz slogan: “Osjećaj se kao žena, nosi haljinu!” te tako oduševila svijet.
Haljina na preklop, koja se izvorno prodavala za 80 dolara, postigla je trenutni uspjeh zbog laskavog kroja i izrade od elastičnog materijala, a modni brend DVF samo u prvoj godini proizveo ih je u nevjerojatnih 25 000 komada, a prodao milijun do 1976. godine.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.