Slavna dizajnerica Diane von Furstenberg tijekom svoje bogate karijere predstavila je brojne nevjerojatne komade u živim bojama i uzorcima, no po jednom je modelu uistinu prepoznatljiva. Haljina na preklop slavni je kroj dizajnerice Diane von Furstenberg koji već godinama oduševljava princeze, pop zvijezde i slavne manekenke, a među glamuroznim damama New Yorka smatra se go-to komadom koji u barem nekoliko modela mora posjedovati svaka uspješna žena. Kako je nastala ova sasvim jednostavna, a opet genijalna haljina?
Priča o kultnom komadu: Haljina na preklop Diane von Furstenberg
Vjerovali ili ne, haljina na preklop Diane von Furstenberg u svojim je počecima bila dvodijelni komplet koji se sastojao od suknje i majice s V izrezom na preklop, na što su je inspirirale balerine.
21-godišnja Diane na jezeru Como u Italiji 1976. godine upoznala je Angela Ferrettija te dogovorila stažiranje u njegovoj tvrtki koja je izrađivala šalove i modne dodatke za Gucci i slične luksuzne brendove. Tako je naučila mnogo o svijetu mode, ali i otkrila zanimljiv rastezljivi materijal od kojeg je odlučila napraviti komplete koji su se sastojali od suknji i majica na preklop.
Kada se ubrzo nakon toga preselila u New York sa svojom novom suprugom, princem Egonom von Furstenbergom, Diane je uspjela dobiti sastanak s modnom urednicom Diane Vreeland. Pokazala joj je svoju prvu kolekciju koja joj se svidjela i tako je 1972. godine dizajnerica osnovala svoj brend DVF.
Haljina na preklop u kratkom je roku oduševila svijet
Haljina na preklop na scenu je stigla tek 1974. godine, a bila je inspirirana jednim od njezinih kompleta koji je Julie Nixon Eisenhower nosila u TV prijenosu tijekom skandala Watergate. Dizajnerica je svoju novu haljinu predstavila uz slogan: “Osjećaj se kao žena, nosi haljinu!” te tako oduševila svijet.
Haljina na preklop, koja se izvorno prodavala za 80 dolara, postigla je trenutni uspjeh zbog laskavog kroja i izrade od elastičnog materijala, a modni brend DVF samo u prvoj godini proizveo ih je u nevjerojatnih 25 000 komada, a prodao milijun do 1976. godine.
Hrvatski streetwear brend nove generacije, BOMBER, 5. siječnja 2025. godine, još jednom je pokazao zašto ga mnogi smatraju konkurentom svjetskim modnim gigantima.
Nositi trenirku na poslovni sastanak u 2025. više nije samo prihvatljivo – to je vibe. Inspirirana američkim celeb stilom, nova kolekcija „The New Classic“ donosi spoj udobnosti i stila koji redefinira svakodnevnu garderobu. Zamislite paparazzi fotografije slavnih kako u ležernim, ali savršeno usklađenim outfitima ispijaju svoje latte – upravo to je energija koju ova kolekcija utjelovljuje. Ovo nije samo odjeća, ovo je stav.
Nikola Filić, nekadašnji profesionalni košarkaš, danas je prepoznatljivo ime na hrvatskoj modnoj sceni kao osnivač i kreativna snaga iza brenda BOMBER Clothing. Njegova priča je inspirativna kronika o prelasku iz sporta u modni svije koja dokazuje kako strast, disciplina i vizija mogu stvoriti nešto posebno čak i u najizazovnijim trenucima.
Nakit je poklon koji baš nikada ne razočara. U našoj kulturi oduvijek se poklanjao zlatni nakit, ne samo zbog njegove ljepote, već i zbog svega onoga što simbolira - sigurnost, bogatstvo, poštovanje, ljubav.