Kad se udruže najpopularniji brendovi street style mode, nastaju tenisice koje će svi htjeti
Moramo priznati da izgledaju uistinu dobro. Jeste li pokušali "uloviti" svoj par?
18 kolovoza 2023
18 kolovoza 202319:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Spremni smo okladiti se da ćemo upravo ove tenisice uskoro viđati na fotkama svih modnih influencerica.
Najpopularniji brendovi udružili snage i stvorili hit nadolazeće sezone
U posljednjih nekoliko godina, skandinavski street style u potpunosti je preuzeo modnu scenu. Otada je rijetko koji brend donio toliko trendova poput danskog brenda Gannija i američkog New Balancea, koje su cool Skandinavke prisvojile i preuzele od pravih sneakerheadova kako bi na svoj način ispričale priču o trendu ‘tatinih tenisica’.
Upravo zbog toga, kad je u modnim krugovima odjeknula vijest da će se New Balance i Ganni udružiti, oduševljenju nije bilo kraja. Napokon je stigao dan kad su tenisice koje su zajedničkim snagama osmislila ta dva trendi diva izašle u prodaju!
Naime, 16. 8. 2023. tenisice iz suradnjeGanni x New Balance ugledale su svjetlo dana i osvanule na službenim stranicama tih popularnih modnih brendova, a svojim izgledom uistinu nisu razočarale.
Riječ je o dva modela limitiranih tenisica od kojih svaki dolazi u dvije boje.
Najpopularniji brendovi oživljavaju modu dvijetisućitih
Već nekoliko sezona, trendovi dvijetisućitih u punoj su snazi, a ovom suradnjom, Ganni i New Balance također se pozivaju na taj trend.
New Balance ovim putem oživljava klasične siluete 1906R i RC30 koje je Ganni odlučio obojiti bijelom, žutom i crnom bojom te na jezik dodati znak svog brenda.
Modeli iz suradnje Ganni x New Balance po prvi put su predstavljeni na Copenhagen Fashion Weeku gdje je Ganni predstavio svoju novu kolekciju.
Sama Gannijeva modna kolekcija pod nazivom “Butterflies”, puna je komada koji podsjećaju na dvijetisućite, a u fokusu su traper, plava, kaki i ružičasta boja, a modni kritičari nahvalili su je kao “ozbiljnu kolekciju” popularnog skandinavskog trendseterskog junaka. Ipak, ni u ovoj kolekciji ne nedostaje prepoznatljivih motiva prepoznatljivih za Ganni, kao što su starinske kragne, mekane veste i prostrane haljine.
Još vijesti iz svijeta mode, ljepote, vjenčanja, filmova i serija, putovanja, s kraljevskih dvora i iz svijeta slavnih, čitajte na Hello! Croatia.
Hrvatski streetwear brend nove generacije, BOMBER, 5. siječnja 2025. godine, još jednom je pokazao zašto ga mnogi smatraju konkurentom svjetskim modnim gigantima.
Nositi trenirku na poslovni sastanak u 2025. više nije samo prihvatljivo – to je vibe. Inspirirana američkim celeb stilom, nova kolekcija „The New Classic“ donosi spoj udobnosti i stila koji redefinira svakodnevnu garderobu. Zamislite paparazzi fotografije slavnih kako u ležernim, ali savršeno usklađenim outfitima ispijaju svoje latte – upravo to je energija koju ova kolekcija utjelovljuje. Ovo nije samo odjeća, ovo je stav.
Nikola Filić, nekadašnji profesionalni košarkaš, danas je prepoznatljivo ime na hrvatskoj modnoj sceni kao osnivač i kreativna snaga iza brenda BOMBER Clothing. Njegova priča je inspirativna kronika o prelasku iz sporta u modni svije koja dokazuje kako strast, disciplina i vizija mogu stvoriti nešto posebno čak i u najizazovnijim trenucima.
Nakit je poklon koji baš nikada ne razočara. U našoj kulturi oduvijek se poklanjao zlatni nakit, ne samo zbog njegove ljepote, već i zbog svega onoga što simbolira - sigurnost, bogatstvo, poštovanje, ljubav.