Dugoočekivana, spektakularna kolekcija više od 50 možemo slobodno reći, umjetničkih djela našeg proslavljenog dizajnera Jurja Zigmana, sinoć je pred oduševljenom publikom predstavljena u hali riječkog Exportdrva, impozantnog prostora koji je svojom „grubom“ estetikom na više od pet tisuća kvadratnih metara istaknuo čaroliju onoga što je predstavljeno pred gotovo tisuću modnih entuzijasta i ljubitelja Zigmanovog djela.
Nakon punih pet godina, Zigman pred publikom predstavlja svoj rad, ponukan ponajviše sve češćim apelima i pozivima poznatih svjetskih stilista. Dizajner koji svoje kolekcije stvara neopterećen komercijalnošću svojih kreacija na najljepši je način zaokružio bogatu karijeru obilježenu nevjerojatnim uspjesima, zapravo neviđenim na ovim prostorima. Fokus na onom što njemu pričinjava zadovoljstvo i što ga ispunjava, ali i inzistiranje na besprijekornoj i beskompromisnoj izvedbi već godinama rezultira kreacijama koje najveće svjetske zvijezde odabiru za najznačajnije trenutke svojih karijera, bilo da je riječ o velikim glazbenim turnejama ili o dodjelama najeminentnijih nagrada poput Oscara i Grammyja.
Više od mjesec dana, stotine sati stvaranja kreacija od kojih svaka priča svoju bajku, do posljednjeg je detalja osmislio i svojom rukom prošio ovaj modni genijalac koji haute couture diše i živi, baš poput najvećih modnih kreatora koji su obilježili povijest mode. Zigman danas uz njih stoji rame uz rame.
Zigman u Rijeci predstavio je svoju posvetu haljini kao odjevnom predmetu
Ovim je predstavljanjem Zigman ispisao svoju posvetu najljepšem odjevnom predmetu – haljini, onakvom kakvu je on vidi bez razmišljanja je li na pravom putu i hoće li se nekome svidjeti ili ne. I kako to obično biva, kada slušate sebe i svoje srce, uspjeh ne izostaje.
Ono što bismo savjetovali zvijezdama poput Beyoncé, Nicki Minaj, Mary J. Blige, Christine Aguilere, SZA ili Nelly Furtado je da na vrijeme rezerviraju sinoć predstavljene kreacije, jer ono čemu smo sinoć svjedočili primijenjena je umjetnost izvan vremena, koja izmiče kontekstualizaciji ili tradicionalnom modnom narativu.
Zigman fashion show ostvaren je u suradnji s partnerima: Blanc 1664, Xiaomi, Schweppes, Philips, Prahir, Badel 1862, Coca Cola, Keune, Catrice cosmetics, Plodine, ZTC Rijeka, Vectrino, JGL, Dr. Vivian Estetics, Hawe musthawe, Wizi, Aura, Jana Nails, Ismile, Contessa villas, Extravagant, Grad Rijeka, PIK Rijeka, Agrolaguna, Visit Kvarner, Dogma nekretnine, Carmoto&co, Ordinacija dr.Stanić, TZ Novi Vinodolski i Hallo Ice, SP by Sanja Pendeš, Općina Čavle, Storm Security, Hotel Bonavia.
Hrvatski streetwear brend nove generacije, BOMBER, 5. siječnja 2025. godine, još jednom je pokazao zašto ga mnogi smatraju konkurentom svjetskim modnim gigantima.
Nositi trenirku na poslovni sastanak u 2025. više nije samo prihvatljivo – to je vibe. Inspirirana američkim celeb stilom, nova kolekcija „The New Classic“ donosi spoj udobnosti i stila koji redefinira svakodnevnu garderobu. Zamislite paparazzi fotografije slavnih kako u ležernim, ali savršeno usklađenim outfitima ispijaju svoje latte – upravo to je energija koju ova kolekcija utjelovljuje. Ovo nije samo odjeća, ovo je stav.
Nikola Filić, nekadašnji profesionalni košarkaš, danas je prepoznatljivo ime na hrvatskoj modnoj sceni kao osnivač i kreativna snaga iza brenda BOMBER Clothing. Njegova priča je inspirativna kronika o prelasku iz sporta u modni svije koja dokazuje kako strast, disciplina i vizija mogu stvoriti nešto posebno čak i u najizazovnijim trenucima.
Nakit je poklon koji baš nikada ne razočara. U našoj kulturi oduvijek se poklanjao zlatni nakit, ne samo zbog njegove ljepote, već i zbog svega onoga što simbolira - sigurnost, bogatstvo, poštovanje, ljubav.