Dugoočekivana, spektakularna kolekcija više od 50 možemo slobodno reći, umjetničkih djela našeg proslavljenog dizajnera Jurja Zigmana, sinoć je pred oduševljenom publikom predstavljena u hali riječkog Exportdrva, impozantnog prostora koji je svojom „grubom“ estetikom na više od pet tisuća kvadratnih metara istaknuo čaroliju onoga što je predstavljeno pred gotovo tisuću modnih entuzijasta i ljubitelja Zigmanovog djela.
Nakon punih pet godina, Zigman pred publikom predstavlja svoj rad, ponukan ponajviše sve češćim apelima i pozivima poznatih svjetskih stilista. Dizajner koji svoje kolekcije stvara neopterećen komercijalnošću svojih kreacija na najljepši je način zaokružio bogatu karijeru obilježenu nevjerojatnim uspjesima, zapravo neviđenim na ovim prostorima. Fokus na onom što njemu pričinjava zadovoljstvo i što ga ispunjava, ali i inzistiranje na besprijekornoj i beskompromisnoj izvedbi već godinama rezultira kreacijama koje najveće svjetske zvijezde odabiru za najznačajnije trenutke svojih karijera, bilo da je riječ o velikim glazbenim turnejama ili o dodjelama najeminentnijih nagrada poput Oscara i Grammyja.
Više od mjesec dana, stotine sati stvaranja kreacija od kojih svaka priča svoju bajku, do posljednjeg je detalja osmislio i svojom rukom prošio ovaj modni genijalac koji haute couture diše i živi, baš poput najvećih modnih kreatora koji su obilježili povijest mode. Zigman danas uz njih stoji rame uz rame.
Zigman u Rijeci predstavio je svoju posvetu haljini kao odjevnom predmetu
Ovim je predstavljanjem Zigman ispisao svoju posvetu najljepšem odjevnom predmetu – haljini, onakvom kakvu je on vidi bez razmišljanja je li na pravom putu i hoće li se nekome svidjeti ili ne. I kako to obično biva, kada slušate sebe i svoje srce, uspjeh ne izostaje.
Ono što bismo savjetovali zvijezdama poput Beyoncé, Nicki Minaj, Mary J. Blige, Christine Aguilere, SZA ili Nelly Furtado je da na vrijeme rezerviraju sinoć predstavljene kreacije, jer ono čemu smo sinoć svjedočili primijenjena je umjetnost izvan vremena, koja izmiče kontekstualizaciji ili tradicionalnom modnom narativu.
Zigman fashion show ostvaren je u suradnji s partnerima: Blanc 1664, Xiaomi, Schweppes, Philips, Prahir, Badel 1862, Coca Cola, Keune, Catrice cosmetics, Plodine, ZTC Rijeka, Vectrino, JGL, Dr. Vivian Estetics, Hawe musthawe, Wizi, Aura, Jana Nails, Ismile, Contessa villas, Extravagant, Grad Rijeka, PIK Rijeka, Agrolaguna, Visit Kvarner, Dogma nekretnine, Carmoto&co, Ordinacija dr.Stanić, TZ Novi Vinodolski i Hallo Ice, SP by Sanja Pendeš, Općina Čavle, Storm Security, Hotel Bonavia.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.