K-pop zvijezda predstavlja nove haljine brenda koji obožavaju celebrity cure
Self-Portrait za nadolazeću sezonu predlaže mikro mini haljine u uzbudljivim kombinacijama boja, a članica grupe BLACKPINK njihovo je novo zaštitno lice.
08 ožujka 2024
SELF PORTRAIT
08 ožujka 202409:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
K-pop zvijezda grupe BLACKPINK oduševljava u novoj kampanji poznatog brenda. Jisoo za Self Portrait snimila je kampanju koja izgleda vrlo moćno, a koja predstavlja najnovije modele modne kuće čije haljine obožavaju slavne dame.
Popis celebrity dama koje obožavaju ovaj modni brend uistinu je dugačak. Osnivač i dizajner Han Chong trudi se iz sezone u sezonu stvarati nove trendove. Njihove čipkaste haljine nosili baš svi – od Blake Lively preko Zendaye pa sve do Michelle Obame, princeze Catherine i Reese Witherspoon, a dizajner je više puta pokazao da ta slavna haljina nije jedino što zna dizajnirati.
Za zaštitno lice nove kolekcije, pune mikro mini haljina u očaravajućim bojama dizajner je odabrao K-Pop zvijezdu Jisoo, a fotografije su spektakularne.
Nekoliko mjeseci ranije, njezina kolegica Jennie snimila je kampanju za modnu kuću Jacquemus što dokazuje koliko je K-pop scena popularna u svijetu i koji utjecaj imaju djevojke iz grupe BLACKPINK.
Jisoo za Self Portrait prva isprobala nove modele haljina
Zanosna Jisoo fantastično izgleda u novim haljinama poznatog brenda koje ćemo u sljedećim mjesecima sigurno viđati na crvenim tepisima diljem svijeta.
“Glazbenici su brzo postali veliki izvor inspiracije za mene kao dizajnera – kroz svoje kostime, kameleonske evolucije i očaravajuće izvedbe. Stoga sam oduvijek želio raditi s umjetnikom koji bi mogao prenijeti vrijednosti koje imamo na autoportretu i koji predstavlja žene s kojima se globalno povezujemo.”, izjavio je osnivač brenda nakon što je angažirao Jisoo za Self Portrait.
29-godišnja Jisoo na fotografijama ima dugu ispeglanu crnu kosu, make up je tipično korejski, s “glass skin” kožom, prozračno rumenim usnama i mačkasto osjenčanim kapcima.
Pastele se vraćaju na scenu, nagoviješta Self Portrait
Na fotografijama koje je Jisoo snimila za Self Portrait možemo vidjeti nekoliko ključnih modela iz nove kolekcije londonskog brenda koji su jedan ljepši od drugog.
Pastele i svjetlucavi materijali vraćaju se na scenu, a veliki hit sigurno će biti očaravajuća ljetna haljina na kojoj se isprepliću lila i oker boja, s obaveznim dodatkom ružičastog štrasa u Y2K stilu.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade. Inspirirajmo se Marijaninim outfitom koji je pravi primjer savršene ravnoteže između poslovne elegancije i ljetne lakoće.
U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je prošli vikend ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.
Zamislite da šećete uskim kalama Rovinja dok vam sunce zlatom obasjava ramena, da udišete sol iz zraka splitske rive ili da noću, u haljini koja grli vašu siluetu, lagano koračate Stradunom. Sve te slike, svi ti osjećaji sabrani su u novoj ljetnoj kolekciji hrvatskog modnog brenda Clés, znakovito nazvanoj Pomalo.
Zamislite modni dodatak koji jednako dobro pristaje uz bijelu košulju učiteljice i šljokičastu haljinu influencerice. Komad nakita koji podjednako vole žene koje počinju dan s kavom i razrednom knjigom, kao i one koje završavaju večer pod reflektorima glamuroznih evenata. Taj dodatak postoji – i nosi ime Sorinele.
Na jednom od najiščekivanijih društvenih događaja sezone, među brojnim poznatim licima, zasjala je i jedna od najomiljenijih domaćih influencerica – Mia Matić. Svojim besprijekornim osjećajem za stil, Mia je još jednom dokazala zašto je redovito na vrhu liste najbolje odjevenih, a ovaj put izbor je pao na istinski statement komad – senzualnu mini haljinu Enna domaćeg modnog brenda Lei Lou, iza kojeg stoji renomirana dizajnerica Aleksandra Dojčinović.
Jelena Veljača i Vito Turšić još jednom su dokazali da su par kojem moda nije samo odjevna kombinacija, već životna filozofija. Njihovo pojavljivanje na glamuroznom događaju bilo je oličenje elegancije, stila i modnog jedinstva koje rijetko viđamo – sinergija koja savršeno utjelovljuje duh sofisticiranog lifestyle para.
Na eventu u organizaciji Poliklinike Milojević, Iva Radić još jednom je potvrdila svoj status modne ikone koja besprijekorno spaja eleganciju, odvažnost i suvremeni luksuz. Njezin look privukao je poglede već pri samom ulasku – profinjeno, snažno i nenametljivo seksi.