Zemljane boje i bezvremenska elegancija u novoj kolekciji JET LAG-a – Grand Canyon 024
Nova kolekcija Grand Canyon 024 modne dizajnerice Jasmine Arnautović, pod okriljem brenda JET LAG, donosi sofisticiranu harmoniju zemljanih tonova i suvremenih elemenata inspiriranih pejzažima Arizone. S naglaskom na siluetu i bogate detalje, ova kolekcija jesen/zima 2024. namijenjena je muškarcima i ženama koji žele spoj elegancije, prirodnih boja i suvremenog luksuza.
Nova kolekcija jesen/zima 2024. modne kuće JET LAG dizajnerice Jasmine Arnautović, nazvana Grand Canyon 024, inspirirana je magičnim pejzažima Arizone, točnije impresivnom veličinom i ljepotom Velikog kanjona. Arnautović je kroz ovu kolekciju istaknula prirodne zemljane tonove, obuhvaćajući bogatu paletu bež nijansi, tople smeđe i boje čokolade, pa sve do senzualnih bordo nijansi i nježno ružičastih komada. Posebno iznenađenje su svjetlucavi tirkizni komadi, koji unose dinamiku i suvremenost u kolekciju.
Ova kolekcija, namijenjena muškarcima i ženama, nosi prepoznatljiv potpis dizajnerice koja je fokus stavila na besprijekornu siluetu i vrhunske detalje. Svaki komad osmišljen je s preciznom pažnjom prema teksturi, obliku i naglašavanju linija tijela, čineći ga ne samo estetski privlačnim, već i izrazito funkcionalnim. Zemljane boje evociraju prirodne ljepote američkog jugozapada, dok tirkizni detalji donose svježinu i dozu neobičnog luksuza, stvarajući savršenu harmoniju između prirode i urbane mode.
Grand Canyon 024 tako postaje modna priča koja slavi prirodu, autentičnost i suvremenu eleganciju, osmišljena za osobe koje žele nositi luksuznu odjeću s karakterom.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je proteklog vikenda ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.
Zamislite da šećete uskim kalama Rovinja dok vam sunce zlatom obasjava ramena, da udišete sol iz zraka splitske rive ili da noću, u haljini koja grli vašu siluetu, lagano koračate Stradunom. Sve te slike, svi ti osjećaji sabrani su u novoj ljetnoj kolekciji hrvatskog modnog brenda Clés, znakovito nazvanoj Pomalo.
Zamislite modni dodatak koji jednako dobro pristaje uz bijelu košulju učiteljice i šljokičastu haljinu influencerice. Komad nakita koji podjednako vole žene koje počinju dan s kavom i razrednom knjigom, kao i one koje završavaju večer pod reflektorima glamuroznih evenata. Taj dodatak postoji – i nosi ime Sorinele.
Modni svijet dočekao je vijest koja će, bez sumnje, oblikovati njegovu budućnost. Kuća Kering službeno je objavila da će talijanski dizajner Pierpaolo Piccioli preuzeti kreativno vodstvo modne kuće Balenciaga, naslijedivši Demnu, koji se u ožujku 2025. preselio u Gucci.
Na drugi rođendan magazina HELLO! u zagrebačkoj Laubi, na večer koju je obilježila Severina, mlada pjevačica Domenica donijela je dašak bezvremenske elegancije i urbane profinjenosti – kombinaciju koja osvaja na prvi pogled.
U svijetu gdje se često čini da moć i novac kroje istinu, Blake Lively je odlučila da njezina elegancija nije samo za crveni tepih, nego i za sudnicu. Glumica, poznata po svom istančanom stilu, britkom humoru i skladnom životu sa suprugom Ryanom Reynoldsom, ovih je dana postala simbol nečega mnogo većeg od mode ili filma – postala je lice borbe za pravo žene da govori istinu bez straha od odmazde.
Miley Cyrus nikada nije bila samo pop zvijezda. Bila je ikona promjene, živi dokaz da pop kultura ne miruje – ona se valja, ruši granice, pa se iznova gradi. Od Disney princeze do seksualno samosvjesne buntovnice, Miley je uvijek išla protiv struje, često plivajući između vlastite autentičnosti i onoga što se očekivalo od nje. A negdje između "Wrecking Ball" i "Malibu", dogodila se jedna tiha, bijela tranzicija – pokušaj da ljubav sačuva od udara reflektora.
Tatjana Dragović je danas više od bivše top‑model. Nakon blistave međunarodne karijere, usmjerila se na beauty industriju – osnovala je u Zagrebu LAB, prvi ekskluzivni beauty concept store u Hrvatskoj, u kojem se njome promiču globalni clean beauty brendovi poput Augustinus Bader, 111Skin i Ilia Beauty. Kao zaštitno lice svog koncepta, Tatjana svojim imidžem i stručnošću unosi stil i viziju u svijet njege kože – grad toliko inspirativan koliko i pretežito pariški ili londonski brendovi.