Je li ona uopće stvarna? Mala crvena haljina Margot Robbie fanove ostavila bez daha
Da pogodimo, ovaj look predstavlja seksi Barbie? Margo Robbie na afterpartyju iznenadila je atraktivnom mini haljinom.
14 srpnja 2023
PROFIMEDIA
14 srpnja 202312:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Baš kad smo pomislili da nas Margot Robbie više ne može iznenaditi neočekivanom modnom kombinacijom, glumica je napravila zaokret u svom Barbie stilu i na afterpartyju u Londonu osvanula u seksi haljini koju nitko nije očekivao.
Crvena haljina Margot Robbie fanove je uhvatila nespremne
Australska glumica koja glumi naslovnu ulogu u nadolazećem filmu Barbie, već je tjednima na turneji s ekipom iz filma, a za svaku premijeru i press konferenciju imala je spreman outfit koji je neodoljivo podsjećao na kultne modne kombinacije koje su se mogle kupiti uz lutkicu Barbie. U ružičastom kostimu sa šeširićem izgledala je poput poslovne Barbie, točkasta haljina bila je hommage retro kućanici Barbie, a crna večernja haljina Barbie iz devedesetih, koja se sprema na ples.
Svi ti outfiti bili su naglašeno ženstveni i izgledali su moderno, poput kombinacija koje bi djevojčice odabrale za svoje lutkice pa je sve iznenadila fantastično efektna crvena haljina Margot Robbie koju potpisuje dizajnerica Dilara Fındıkoğlu, a kojoj će ova kreacija sigurno osigurati još bolji status među kupcima.
Korzet crvena haljina Margot Robbie stoji kao salivena
Fanove na Instagramu Margot Robbie oduševila je ovim outfitom koji uistinu izgleda nestvarno dobro, a koji je otkrio i top formu 33-godišnje glumice koja je svijet zadivila pojavljivanjem u filmu Wall Street Wolf i zatim nastavila oduševljavati svojim talentom i svojom pojavom na novim projektima.
Mikro haljinu s korzetom, koji je veliki trend za 2023. godinu, Margot je nosila uz crvenu torbicu od satena i crvene sandale brenda Maison Ernest, baš poput onih koje je nosila lutka Barbie.
Loading ...
“Je li ona uopće stvarna? Znam da je Margot super, ali ovaj outfit je na novoj razini”, samo su neki od komentara kojima su obožavatelji na društvenim mrežama popratili crvenu haljinu Margot Robbie čim je kročila na crveni tepih.
Vjerovali ili ne…
I ovaj look inspiriran je Barbie lutkicom i to brinetom! Brunette Bubble Cut Barbie iz 1962. godine uz večernju haljinu imala je i crveni kupaći kostim, koji je stilistu Margot Robbie, Andrewu Mukamalu dalo ideju da osmisli ovaj outfit.
Još jedan dan, još jedna "kontroverzija" iz kuhinje internetskih woke aktivista koje vrijeđaju – ni manje ni više nego – traperice. Da, dobro ste pročitali. Ovaj put na meti im je Sydney Sweeney, glumica koju svijet poznaje po sjajnim ulogama u serijama Euphoria i White Lotus, a sada i po, navodno, “problematičnim” trapericama iz kampanje American Eaglea.
U svijetu luksuzne mode, gdje se svaki potez mjeri u milijardama i svaka promjena izaziva seizmičke pomake u kreativnim krugovima, vijest da LVMH razmatra prodaju brenda Marc Jacobs zvuči kao kraj jednog poglavlja — ili možda početak mnogo uzbudljivijeg nastavka.
Kultni crveni potplat, simbol odvažnosti, luksuza i vječne elegancije, od kolovoza je napokon dostupan i hrvatskim zaljubljenicama u modu. Maison Christian Louboutin, sinonim za vrhunsku parišku sofisticiranost, otvorio je svoja web-shop vrata novim europskim tržištima, među kojima se od ovog mjeseca nalazi i Hrvatska.
Kada krajem kolovoza sunce obasja kamene stube pored Grand hotela Bonavia, Rijeka prestaje biti samo luka i kulturno središte – tada postaje prava prijestolnica mode. U petak, 29. kolovoza s početkom u 20.30 sati, 17. izdanje manifestacije Riječke stepenice ponovno donosi spoj visoke mode, mladih talenata, održivosti i kreativne ekonomije – potvrđujući status najvećeg modnog događaja u Hrvatskoj.
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.
U sezoni kada tražimo lagano, prozračno, promišljeno i lijepo – stiže MIAMIA. Novi hrvatski modni brend dizajnerice Mie Bakunić spaja jednostavnost, eleganciju i svrhovitost u kolekciji koja ne prati trendove, nego ritam žene koja zna što želi.
U trenutku kada nam svima treba nešto autentično, emotivno i iskreno, Marko Nikolić donosi upravo to – glazbu koja dira u srž. Njegova nova balada „Srce uvijek pamti“ nije samo pjesma, već glazbeni zapis jedne tihe, ali snažne emocije, onaj osjećaj koji ne blijedi unatoč vremenu i udaljenosti.