Sve što poznati francuski dizajner Simon Porte Jacquemus dotakne pretvara se u zlato, bilo da je riječ o vlastitim kolekcijama ili suradnjama s drugim brendovima.
Jedna od popularnijih suradnji modne kuće Jacquemus svakako je ona sa sportskim brendom Nike, u kojoj nastaju tenisice rezervirane za one koji obožavaju posebna izdanja i modele koje nije tako lako nabaviti. Jacquemus za Nike je izbacio još jednu atraktivnu kolekciju, kojoj se, kao i njezinim prethodnicama, predviđa blistav uspjeh.
Jacquemus za Nike ove sezone donosi zanimljivu priču u crvenoj, bijeloj i srebrnoj boji
Nakon dekonstrukcije nekoliko slavnih modela tenisica Nike, kao što su Air Humara i Air Force 1, Simon Porte Jacquemus posvetio se dobro poznatoj silueti tenisica Nike Air Max 1.
Nove tenisice nastale u ovoj suradnji stižu u tri boje, srebrnoj, crvenoj i bijeloj, a opremljene su brojnim zanimljivim detaljima.
Izrađene od kože i mrežastog materijala, tenisice imaju prepoznatljivi potplat modela Air Max uz otisnut logo brenda Jacquemus na peti. Dva privjeska mogu se prikopčati na tenisice ili u potpunosti izostaviti, a zanimljive su i vezice s kožnatim plosnatim krajevima na kojima se nalazi prepoznatljiv Swoosh Nike znak.
Još se ne zna kada izlazi linija Jacquemus za Nike, ali cijena se zna
Još nije poznato kad će točno ove tenisice ugledati svjetlo dana, no poznata je cijena: 175 eura.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Više od deset godina nakon preventivne operacije koja joj je spasila život, slavna glumica otvoreno govori o tijelu, solidarnosti i pravu žena na informirane zdravstvene odluke.